Nowy sklep

Forum główne, na którym możecie rozmawiać na wszystkie tematy związane z wydawnictwem Waneko :]
ODPOWIEDZ
treemore
Status: Offline

Post autor: treemore » wt lis 26, 2013 1:01 am

Hmm.... Dlaczego nie można zamówić pierwszego tomu Silver Spoon? :< Nigdzie nie mogę go znaleźć, a akurat uzbierałam pieniądze na przedpłatę...

EDIT: Pierwszego tomu Ścieżek Młodości i Beast Master też ani widu ani słychu. Czy to ja nie potrafię szukać, czy jakieś chochliki harcują po Waszym sklepiku i pozjadały wszystkie pierwsze tomy prenumerat?

Awatar użytkownika
wataken
nołlife
Posty: 2518
Rejestracja: śr kwie 23, 2003 4:12 am
Lokalizacja: Waneko
Status: Offline

Post autor: wataken » wt lis 26, 2013 1:28 am

Już powinny być widoczne, namieszałem przy dodawaniu promocji ale wiem już w jaki sposób więc to się, miejmy nadzieję, nie powtórzy.
Oficjalny (ale nie jedyny, drugi to kuras) przedstawiciel wydawnictwa Waneko. Jeżeli masz jakiś problem z forum - wyślij mi wiadomość.

http://www.glosywmojejglowie.pl/comics/ ... kt-wow.jpg

Awatar użytkownika
dejikos
nołlife
Posty: 2710
Rejestracja: czw sie 10, 2006 2:04 pm
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: dejikos » wt sty 28, 2014 10:20 pm

Co robię zamówienie, to nowe kwiatki :D

Jeszcze mnie zapytało po angielsku, czy na pewno chcę wymienić punkty na voucher.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Twitter * Discord: Dejikos#8562

Awatar użytkownika
Alzea
Weteran
Posty: 1379
Rejestracja: wt kwie 09, 2013 11:46 am
Gender:
Status: Offline

Post autor: Alzea » pt lut 07, 2014 3:10 pm

Hm, to ja mam takie pytanie, złożyłam sobie zamówienie, płacenie przez PayU a mój bank szaleje coś i przysłał mi hasło sms po +/- 30 minutach, transakcja wygasła, nie da sie odnowić (nie, nie mam konta na PayU), jest gdzies opcja by zapłacić ponownie bądź anulować, cokolwiek, ogólnie było to 2 dni temu, miałam nadzieję, ze przyjdzie jakies ponaglenie z linkiem do ponownego zapłacenia, ale niestety
Ostatnio zmieniony pt lut 07, 2014 3:16 pm przez Alzea, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wataken
nołlife
Posty: 2518
Rejestracja: śr kwie 23, 2003 4:12 am
Lokalizacja: Waneko
Status: Offline

Post autor: wataken » pt lut 07, 2014 3:16 pm

Złóż nowe zamówienie takie same i poproś o anulację poprzedniego, tak będzie najprościej
Oficjalny (ale nie jedyny, drugi to kuras) przedstawiciel wydawnictwa Waneko. Jeżeli masz jakiś problem z forum - wyślij mi wiadomość.

http://www.glosywmojejglowie.pl/comics/ ... kt-wow.jpg

Mixik
Status: Offline

Post autor: Mixik » pt lut 07, 2014 11:31 pm

Alzea, miałam podobny problem i kliknęłam po prostu "Duplikuj zamówienie" (jakoś tak to idzie). I skopiowało mi dokładnie to samo, jako nowe. Cóż, a tamto anulowane wisi... W związku z czym i ja mam pytanie - czy istnieje możliwość wprowadzenia opcji "wykasuj zamówienie" lub wykombinowania, by zamówienie anulowane samo znikało po jakimś czasie? Bo takie "wiszące" zamówienia irytują.

Awatar użytkownika
Alzea
Weteran
Posty: 1379
Rejestracja: wt kwie 09, 2013 11:46 am
Gender:
Status: Offline

Post autor: Alzea » sob lut 08, 2014 1:55 pm

Już załatwione, posłuchałam sie Watakena, jedyny minus, że miedzy 1 a 2 zamówieniem zdązyły sie 2 tomy wyprzedac (ach ta promocja) :<

Wukau
Status: Offline

Post autor: Wukau » ndz lut 09, 2014 6:17 pm

Miałem ten sam problem i zrobiłem nowe zamówienie i teraz mam problem, jak anulować poprzednie :X?

noi4
Status: Offline

Post autor: noi4 » ndz lut 09, 2014 7:52 pm

Ja zawsze po prostu wchodzę w historię zamówień, klikam w szczegóły zamówienia i piszę do nich wiadomość z prośbą o wykasowanie.

Krzych_Ayanami
Status: Offline

Post autor: Krzych_Ayanami » pn lut 10, 2014 4:27 am

W sklepie przydałoby się automatyczne dodawanie punktów klienta.
Bo co z tego, że je mam, skoro za każdym razem muszę prosić o ręczne ich potwierdzanie...

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3265
Rejestracja: śr sie 13, 2003 1:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » pn lut 10, 2014 7:35 am

W sklepie przydałoby się automatyczne dodawanie punktów klienta.
Bo co z tego, że je mam, skoro za każdym razem muszę prosić o ręczne ich potwierdzanie...
O_o ja czegoś takiego nie mam.
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » pn lut 10, 2014 10:40 am

To jest związane z przedpłatami, ze względu na to że można z nich zrezygnować/zamienić je itd. nie możemy akceptować punktów przed realizacją zamówienia, a nie jesteśmy w stanie rozbijać zamówienia na części, możemy odhaczać zamówienia w całości.

Krzych_Ayanami
Status: Offline

Post autor: Krzych_Ayanami » pn lut 10, 2014 4:34 pm

Bezsensowne założenie.
Otrzymywane punkty i tak można wykorzystywać tylko i wyłącznie w następnych zamówieniach.
Oznacza to tyle, że jeżeli ktoś zrezygnuje z części jednego i drugiego nie zrobi, to należne mu punkty i tak się marnują. Jeżeli zaś będzie chciał z nich skorzystać - to sprzedacie kolejny tom.

Jeden punkt otrzymuje się za wydanie w sklepie 10 złotych - i jest wart 50 groszy.
To jest naprawdę aż taka fortuna, że powinno się czekać kilka miesięcy, aż będzie można skorzystać ze zniżki?
Nie zachęca to do kupowania prenumerat...

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3265
Rejestracja: śr sie 13, 2003 1:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » śr cze 18, 2014 12:18 pm

Mam pytanie odnośnie zniżki urodzinowej. Czy podczas składania zamówienia muszę gdzieś zaznaczyć, że chcę z niej skorzystać?
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Awatar użytkownika
mika
Fanatyk
Posty: 1600
Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: mika » śr cze 18, 2014 12:27 pm

Dobre pytanie. Mnie się koniec końców nie udało z niej skorzystać.

Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » śr cze 18, 2014 4:12 pm

Powinno naliczać się automatycznie, jednak jeśli tak się nie dzieje mogę ręcznie przydzielić kupon 5%, trzeba tylko dać znać i chwilę poczekać ;)

Awatar użytkownika
vishaad
Weteran
Posty: 1139
Rejestracja: pn lut 24, 2014 4:11 pm
Gender:
Status: Offline

Post autor: vishaad » pn sie 25, 2014 3:43 pm

Dopiero teraz zauważyłem - czemu nie ma w waszym klepie nowszych Mega Mang od JPFu? Były, ale się skończyły czy jest jakiś inny powód?

Mai-Takeru
Status: Offline

Post autor: Mai-Takeru » pn sie 25, 2014 3:59 pm

vishaad pisze:Dopiero teraz zauważyłem - czemu nie ma w waszym klepie nowszych Mega Mang od JPFu? Były, ale się skończyły czy jest jakiś inny powód?
A mnie ciekawi, czemu nie ma Deadman Wonderland 1 & 2 - są tylko przedpłaty na dalsze tomiki. :o Jedynka mogła zejść, ale dwójka to raczej nie, w końcu jesteśmy przed premierą.

Awatar użytkownika
wataken
nołlife
Posty: 2518
Rejestracja: śr kwie 23, 2003 4:12 am
Lokalizacja: Waneko
Status: Offline

Post autor: wataken » pn sie 25, 2014 4:03 pm

Deadman 1 się skończył, 2 będzie miała jutro premierę, więc przedpłata jest już wyłączona. Co do MegaMang to z racji na niskie rabaty nie dodajemy ich do naszego sklepu.
Oficjalny (ale nie jedyny, drugi to kuras) przedstawiciel wydawnictwa Waneko. Jeżeli masz jakiś problem z forum - wyślij mi wiadomość.

http://www.glosywmojejglowie.pl/comics/ ... kt-wow.jpg

Awatar użytkownika
vishaad
Weteran
Posty: 1139
Rejestracja: pn lut 24, 2014 4:11 pm
Gender:
Status: Offline

Post autor: vishaad » pn sie 25, 2014 7:08 pm

Dziękuję za odpowiedź. Trochę pokrzyżowało mi to plany :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Main”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości