korzystanie z przyborów

Czy jesteście zadowoleni z tych podręczników? Z których tomów najczęściej korzystacie? Zapraszamy do dyskusji na temat "Jak powstaje manga"
pas3
Status: Offline

korzystanie z przyborów

Post autor: pas3 » pn gru 12, 2005 3:55 pm

ej kupiłem sobie obsadkę gumke
stalówkę i papier do rysowania mang




i mam problem jak z tego korzystać (prosze nie czepiajcie się tego że nic niewiem o tych żeczach bo jestem początkującym :cry: )

.spk
Status: Offline

Post autor: .spk » pn gru 12, 2005 3:59 pm

Rysuj. Co tu jest do niewiedzenia.

pas3
Status: Offline

Post autor: pas3 » pn gru 12, 2005 4:00 pm

no w tym problem że jak rysuje się stalówką po papierze :?: :?:

Krejt
Status: Offline

Post autor: Krejt » pn gru 12, 2005 4:23 pm

Nooo...
Jakby to powiedzieć...
Przydałby ci się tusz kreślarski. :)

Temacik przerzucam do działu "Jak powstaje manga".

pas3
Status: Offline

Post autor: pas3 » pn gru 12, 2005 4:34 pm

a gdzie taki kupić i czy to ten tusz biały i czy wystarczy zwykły granatowy :?:

Krejt
Status: Offline

Post autor: Krejt » pn gru 12, 2005 4:56 pm

Tusz kreślarski jest zazwyczaj czarny. :)
Możesz go kupić w papierniczym.

A zasadniczo robi się to tak, że najpierw robisz szkic ołówkowy a potem ciągniesz kontur tuszem. Później ewentualnie cieniujesz/rastrujesz.

pas3
Status: Offline

Post autor: pas3 » pn gru 12, 2005 5:02 pm

ok dzięki czyli to morze być taki atramentowy :?:

Krejt
Status: Offline

Post autor: Krejt » pn gru 12, 2005 5:16 pm

Piszę trzeci raz - tusz kreślarski. Nie atrament.
I fajnie by było, jakbys kupił sobie komplet stalówek o różnych grubościach z obsadką, bo jedna ci nie wystarczy.

(Dziwne, za moich czasów uczyli tego w podstawówce... :? Jaka ta młodziez dzisiaj niekumata...).

pas3
Status: Offline

Post autor: pas3 » pn gru 12, 2005 6:32 pm

dzięki za przydatne informacje (biorąc ogulnie)

Ilesian
Status: Offline

Post autor: Ilesian » ndz sty 01, 2006 8:02 pm