Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
- KAWAIILOVE
- Wtajemniczony
- Posty: 588
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 12:08 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Beastars - kupiły mnie futrzaki w 100%
Miejsce 2. - Chainsaw Man - po Fire Punch, dalej świetnie bawię się przy dziełach tego autora
Miejsce 3. - Mąż mojego brata - manga z tematyką, która jest u nas potrzebna. Poza tym, przyjemne okruchy życia.
Miejsce 4. - Miecz zabójcy Demonów - shounen, gdzie akcja prowadzi do konsekwencji. Postacie się lubi, a jak któraś zginie to czuć po tym impakt.
Miejsce 5. – Staromodna babeczka - fajnie rozegrane yaoi, gdzie widać dojrzalsze podejście do związku. Realny, przyjemny romans i naturalni, sympatyczni panowie. Plus za ładne wydanie.
Wyróżnienie (kolejność nie ważna) - Links, Pan Cykada, Sekret Madoki, Czwarty: Collection
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko - trafiają do mnie z tytułami oraz wyrabianie terminów
Miejsce 2. - Studio JG - byłoby 1 miejsce, ale minus za terminowość. Cudne festiwale i podejście podczas pandemii. Widać, że wydawnictwo chce się rozwijać i jeszcze wiele będzie miało do pokazania dlatego czekam na nich w tym roku.
No i dziękuję, że wydali to na co liczyłam.
Miejsce 3. - Dango/Akuma - oba młode wydawnictwa które chętnie będę wspierać oraz dopingować oby dalej starały się aby iść w górę. Czy to z tytułami czy ilością tomików.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Magiczny świat Ran
Miejsce 2. - Szlakiem Chmur na Północy Zachód
Miejsce 3. – Pan Cykada
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Czarnośledztwo - jak dobrze, że tego bałaganu nie tykałam.
Miejsce 2. - Theo - podobnie jak wyżej, tylko zamiast bałaganu powinno być nudna manga, gdzie całość ratują ładne obrazki.
Miejsce 3. - Głodni bez ustanku - żeby nie było - manga jest fajna, miła i ogólnie pozytywna. Mi średnio podeszła przez bycie głównie o przepisach.
Szok! Roku: Akuma to nie żart/Festiwale Studia JG
Drama Roku: Wszystko to co dotyczyło JPFu
Czego nam brakuje:
- spin-offów do głównych serii
- artbooków
- poważniejszych yaoi
Miejsce 1. - Beastars - kupiły mnie futrzaki w 100%
Miejsce 2. - Chainsaw Man - po Fire Punch, dalej świetnie bawię się przy dziełach tego autora
Miejsce 3. - Mąż mojego brata - manga z tematyką, która jest u nas potrzebna. Poza tym, przyjemne okruchy życia.
Miejsce 4. - Miecz zabójcy Demonów - shounen, gdzie akcja prowadzi do konsekwencji. Postacie się lubi, a jak któraś zginie to czuć po tym impakt.
Miejsce 5. – Staromodna babeczka - fajnie rozegrane yaoi, gdzie widać dojrzalsze podejście do związku. Realny, przyjemny romans i naturalni, sympatyczni panowie. Plus za ładne wydanie.
Wyróżnienie (kolejność nie ważna) - Links, Pan Cykada, Sekret Madoki, Czwarty: Collection
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko - trafiają do mnie z tytułami oraz wyrabianie terminów
Miejsce 2. - Studio JG - byłoby 1 miejsce, ale minus za terminowość. Cudne festiwale i podejście podczas pandemii. Widać, że wydawnictwo chce się rozwijać i jeszcze wiele będzie miało do pokazania dlatego czekam na nich w tym roku.
No i dziękuję, że wydali to na co liczyłam.
Miejsce 3. - Dango/Akuma - oba młode wydawnictwa które chętnie będę wspierać oraz dopingować oby dalej starały się aby iść w górę. Czy to z tytułami czy ilością tomików.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Magiczny świat Ran
Miejsce 2. - Szlakiem Chmur na Północy Zachód
Miejsce 3. – Pan Cykada
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Czarnośledztwo - jak dobrze, że tego bałaganu nie tykałam.
Miejsce 2. - Theo - podobnie jak wyżej, tylko zamiast bałaganu powinno być nudna manga, gdzie całość ratują ładne obrazki.
Miejsce 3. - Głodni bez ustanku - żeby nie było - manga jest fajna, miła i ogólnie pozytywna. Mi średnio podeszła przez bycie głównie o przepisach.
Szok! Roku: Akuma to nie żart/Festiwale Studia JG
Drama Roku: Wszystko to co dotyczyło JPFu
Czego nam brakuje:
- spin-offów do głównych serii
- artbooków
- poważniejszych yaoi
- hakou
- Posty: 25
- Rejestracja: pn sty 07, 2019 12:43 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPY x FAMILY
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Beastars
Miejsce 4. - Mąż mojego brata
Miejsce 5. – Miłość to Wojna
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Akuma
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Chainsaw Man
Miejsce 2. - SPY x FAMILY
Miejsce 3. – Wielki Strażnik Biblioteki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Grand Blue
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: atomówa od Kotori
Drama Roku: JPF nie wywiązuje się z obietnic
Czego nam brakuje:
Miejsce 1. - SPY x FAMILY
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Beastars
Miejsce 4. - Mąż mojego brata
Miejsce 5. – Miłość to Wojna
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Akuma
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Chainsaw Man
Miejsce 2. - SPY x FAMILY
Miejsce 3. – Wielki Strażnik Biblioteki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Grand Blue
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: atomówa od Kotori
Drama Roku: JPF nie wywiązuje się z obietnic
Czego nam brakuje:
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2021 10:46 am przez hakou, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paddasu
- Posty: 19
- Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:13 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Jojo's Bizarre Adventure
Miejsce 4. - Mąż mojego brata
Miejsce 5. – Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Hanami
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Ballad x Opera
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Kwiat i królik
Miejsce 2. - Starlike words
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Zły JPF za wolno wydaje mangi
Czego nam brakuje: Sportówek, mang z brutalnymi walkami, light novel
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Jojo's Bizarre Adventure
Miejsce 4. - Mąż mojego brata
Miejsce 5. – Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Hanami
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Ballad x Opera
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Kwiat i królik
Miejsce 2. - Starlike words
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Zły JPF za wolno wydaje mangi
Czego nam brakuje: Sportówek, mang z brutalnymi walkami, light novel
- Alexandrus888
- nołlife
- Posty: 3299
- Rejestracja: wt lip 12, 2016 10:16 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - NOiSE
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Battle Angel Alita: Last Order
Miejsce 4. - Jojo
Miejsce 5. – Podejrzane sekrety
* Wyróżnienie - SPYxFAMILY
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - za super zapowiedzi i LFM/JFM
Miejsce 2. - JPF - za reedycje i kreatywne podejście do wydawania mang (crowfunding)
Miejsce 3. - Kotori - długo się zastanawiałem po wtopie Atelier, ale jednak Eden zwyciężył <3 No i pozostałe wydawnictwa niczym się na + nie wyróżniły dla mnie.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Children
Miejsce 2. - Chainsawman
Miejsce 3. – Dwa lwy
* Wyróżnienia - HAL, Łowcy Smoków, Podejrzane sekrety
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Childern - głupawe gore, właściwie bez jakiegoś mocniejszego gore. Giną randomy i nikogo to nie obchodzi. Jedna tylko śmierć mnie zmartwiła
Miejsce 2. - Lśnisz w księżycową noc - Nie skupiałem się na wyszukiwaniu błędów, wręcz czytałem po łepkach, a i tak kilka mi się rzuciło w oczy >_< Sama historia nie wzbudziła we mnie emocji. Ponoć jest "ku pokrzepieniu <3" ale jakoś mnie to nie przekonuje nawet w teorii. Trzustka (nawet z jej plottwistowym zakończeniem) była lepsza.
Miejsce 3. - Czarośleddztwo - manga skasowana (wiem, zakończona na 1 tomie, ale spokojnie mógłby to być tasiemiec jak Natsume) w Japonii, co mówi wszystko co trzeba wiedzieć
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy!
I poza konkursem: Studio JG zrobiło własny mini-event z prelekcjami i premierami z pompą.
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: artbooków (zwłaszcza BLAME! And so on)
Miejsce 1. - NOiSE
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Battle Angel Alita: Last Order
Miejsce 4. - Jojo
Miejsce 5. – Podejrzane sekrety
* Wyróżnienie - SPYxFAMILY
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - za super zapowiedzi i LFM/JFM
Miejsce 2. - JPF - za reedycje i kreatywne podejście do wydawania mang (crowfunding)
Miejsce 3. - Kotori - długo się zastanawiałem po wtopie Atelier, ale jednak Eden zwyciężył <3 No i pozostałe wydawnictwa niczym się na + nie wyróżniły dla mnie.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Children
Miejsce 2. - Chainsawman
Miejsce 3. – Dwa lwy
* Wyróżnienia - HAL, Łowcy Smoków, Podejrzane sekrety
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Childern - głupawe gore, właściwie bez jakiegoś mocniejszego gore. Giną randomy i nikogo to nie obchodzi. Jedna tylko śmierć mnie zmartwiła
Miejsce 2. - Lśnisz w księżycową noc - Nie skupiałem się na wyszukiwaniu błędów, wręcz czytałem po łepkach, a i tak kilka mi się rzuciło w oczy >_< Sama historia nie wzbudziła we mnie emocji. Ponoć jest "ku pokrzepieniu <3" ale jakoś mnie to nie przekonuje nawet w teorii. Trzustka (nawet z jej plottwistowym zakończeniem) była lepsza.
Miejsce 3. - Czarośleddztwo - manga skasowana (wiem, zakończona na 1 tomie, ale spokojnie mógłby to być tasiemiec jak Natsume) w Japonii, co mówi wszystko co trzeba wiedzieć
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy!
I poza konkursem: Studio JG zrobiło własny mini-event z prelekcjami i premierami z pompą.
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: artbooków (zwłaszcza BLAME! And so on)
-
- Wtajemniczony
- Posty: 553
- Rejestracja: pt cze 15, 2012 3:02 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. - Grand Blue
Miejsce 4. - Magiczny świat Ran
Miejsce 5. – Chainsaw Man
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. - Chainsaw Man
Miejsce 3. – Sekret Madoki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Dziewczyna do wynajęcia
Miejsce 2. - Theo
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery).
Czego nam brakuje: Josei, bara, mangi sportowe
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. - Grand Blue
Miejsce 4. - Magiczny świat Ran
Miejsce 5. – Chainsaw Man
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. - Chainsaw Man
Miejsce 3. – Sekret Madoki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Dziewczyna do wynajęcia
Miejsce 2. - Theo
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery).
Czego nam brakuje: Josei, bara, mangi sportowe
- pittegawll
- Wtajemniczony
- Posty: 942
- Rejestracja: czw sty 24, 2013 12:49 am
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Jojo's Bizarre Adventure
Miejsce 2. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 3. - Poranek ściętych głów
Miejsce 4. - MW
Miejsce 5. – Beztroska kraina
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Luminous=Blue
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Klątwa Haru
Szok! Roku: JPF i Kotori ogłaszają wznowienia mang Egmontu.
Drama Roku: Pandemia.
Czego nam brakuje: Klasyki ogólnie. Dla mnie głównie stare shoujo, joseie i horrory. Biorę wszystko z lat 70-90. Jeszcze yuri dorzucę.
Miejsce 1. - Jojo's Bizarre Adventure
Miejsce 2. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 3. - Poranek ściętych głów
Miejsce 4. - MW
Miejsce 5. – Beztroska kraina
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Luminous=Blue
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Klątwa Haru
Szok! Roku: JPF i Kotori ogłaszają wznowienia mang Egmontu.
Drama Roku: Pandemia.
Czego nam brakuje: Klasyki ogólnie. Dla mnie głównie stare shoujo, joseie i horrory. Biorę wszystko z lat 70-90. Jeszcze yuri dorzucę.
- Toriel
- Posty: 24
- Rejestracja: czw mar 22, 2018 3:48 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Hanako: duch ze szkolnej toalety - Nie ma co tu dużo mówić, bardzo się cieszę, że Studio tak szybko zareagowało i wydało krótko po emisji anime. Oby jego dobra sprzedaż trwała do samego końca.
Miejsce 2. - Beastars - Jestem bardzo wdzięczna anime oraz Studiu, dzięki nim poznałam taką poruszającą historię.
Miejsce 3. - Chainsaw Man - Kolejna świetna manga. Nawet nie myślałam, że sprawi tyle przyjemności podczas lektury. Na dodatek zakończona. Co prawda tylko pierwsza część...
Miejsce 4. - Mistrz romansu Nozaki - Wreszcie się doczekałam polskiej wersji!
Miejsce 5. - SPYxFAMILY - Tutaj niestety był lekki zawód, dlatego tak nisko. Nie da się jednak zaprzeczyć jakości tej mandze.
Najlepsze wydawnictwo
Miejsce 1. - Studio JG - Już od jakiegoś czasu zagościli na stałe jako moje pierwsze miejsce. Zasłużyli na nie za atrakcyjną, aktualną ofertę tytułów oraz sprawny sklep. Gigantyczna różnica w porównaniu do tego, co było kiedyś.
Miejsce 2. - Waneko - Najpunktualniejsi.
Miejsce 3. - Dango - Serce rośnie patrząc na ich rozwój.
Najładniejsza okładka
Miejsce 1. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 2. - IM: Wielki Kapłan Imhotep
Miejsce 3. - SPYxFAMILY
Szok! Roku: Crowfunding na Basilisk i inne tytuły,
Drama Roku: Autor mangi act-age molestował nieletnie – burza na forum,
Czego nam brakuje: Starszych tytułów.
Miejsce 1. - Hanako: duch ze szkolnej toalety - Nie ma co tu dużo mówić, bardzo się cieszę, że Studio tak szybko zareagowało i wydało krótko po emisji anime. Oby jego dobra sprzedaż trwała do samego końca.
Miejsce 2. - Beastars - Jestem bardzo wdzięczna anime oraz Studiu, dzięki nim poznałam taką poruszającą historię.
Miejsce 3. - Chainsaw Man - Kolejna świetna manga. Nawet nie myślałam, że sprawi tyle przyjemności podczas lektury. Na dodatek zakończona. Co prawda tylko pierwsza część...
Miejsce 4. - Mistrz romansu Nozaki - Wreszcie się doczekałam polskiej wersji!
Miejsce 5. - SPYxFAMILY - Tutaj niestety był lekki zawód, dlatego tak nisko. Nie da się jednak zaprzeczyć jakości tej mandze.
Najlepsze wydawnictwo
Miejsce 1. - Studio JG - Już od jakiegoś czasu zagościli na stałe jako moje pierwsze miejsce. Zasłużyli na nie za atrakcyjną, aktualną ofertę tytułów oraz sprawny sklep. Gigantyczna różnica w porównaniu do tego, co było kiedyś.
Miejsce 2. - Waneko - Najpunktualniejsi.
Miejsce 3. - Dango - Serce rośnie patrząc na ich rozwój.
Najładniejsza okładka
Miejsce 1. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 2. - IM: Wielki Kapłan Imhotep
Miejsce 3. - SPYxFAMILY
Szok! Roku: Crowfunding na Basilisk i inne tytuły,
Drama Roku: Autor mangi act-age molestował nieletnie – burza na forum,
Czego nam brakuje: Starszych tytułów.
- Monika
- Posty: 41
- Rejestracja: sob gru 29, 2018 9:04 pm
- Lokalizacja: Sieradz
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. -SPYxFAMILY
Miejsce 2. -Pokój w kolorach szczęścia: Genialny detektyw Matsubase
Miejsce 3. -
Miejsce 4. -
Miejsce 5. –
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. -Studio JG
Miejsce 3. -JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. -Zbudź się, śpiąca królewno
Miejsce 2. -Narzeczony Vahlii
Miejsce 3. –SPYxFAMILY
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku:JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku:przez pandemie odwołano liczne konwenty
Miejsce 1. -SPYxFAMILY
Miejsce 2. -Pokój w kolorach szczęścia: Genialny detektyw Matsubase
Miejsce 3. -
Miejsce 4. -
Miejsce 5. –
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. -Studio JG
Miejsce 3. -JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. -Zbudź się, śpiąca królewno
Miejsce 2. -Narzeczony Vahlii
Miejsce 3. –SPYxFAMILY
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku:JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku:przez pandemie odwołano liczne konwenty
-
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz gru 29, 2019 11:01 am
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba
Miejsce 4. - MW
Miejsce 5. – Mąż mojego brata
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla Kochanków
Miejsce 2. - HAL
Miejsce 3. – Magiczny Świat Ran
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 2. - Fusuke
Miejsce 3. - Łowcy smoków
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Nie będzie niczego! - przez pandemie odwołano liczne konwenty
Czego nam brakuje: sportówek
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba
Miejsce 4. - MW
Miejsce 5. – Mąż mojego brata
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla Kochanków
Miejsce 2. - HAL
Miejsce 3. – Magiczny Świat Ran
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 2. - Fusuke
Miejsce 3. - Łowcy smoków
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Nie będzie niczego! - przez pandemie odwołano liczne konwenty
Czego nam brakuje: sportówek
- Mormicc
- Weteran
- Posty: 1277
- Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Miejsce 4. -
Miejsce 5. -
xD... w zeszłym roku miałem trochę przerwę od mang i no
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Links
Miejsce 2. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 3. - Magiczny świat Ran
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Jak tropikalna rybka tęskniąca za śniegiem - To obok romansu nawet nie stało. Jakaś zdechła drama, którą dało by się rozwiązać w kilka minut, gdyby bohaterki (typowo) nie żyły w ciągłych niedopowiedzeniach.
Miejsce 2. - Dziewczyna do wynajęcia
Miejsce 3. - Ballad x Opera
Szok! Roku: Jojo w Polsce
Drama Roku: Mang nie będzie!
Czego nam brakuje:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Miejsce 4. -
Miejsce 5. -
xD... w zeszłym roku miałem trochę przerwę od mang i no
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Links
Miejsce 2. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 3. - Magiczny świat Ran
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Jak tropikalna rybka tęskniąca za śniegiem - To obok romansu nawet nie stało. Jakaś zdechła drama, którą dało by się rozwiązać w kilka minut, gdyby bohaterki (typowo) nie żyły w ciągłych niedopowiedzeniach.
Miejsce 2. - Dziewczyna do wynajęcia
Miejsce 3. - Ballad x Opera
Szok! Roku: Jojo w Polsce
Drama Roku: Mang nie będzie!
Czego nam brakuje:
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
- Maur
- Adept
- Posty: 421
- Rejestracja: śr sie 16, 2017 3:48 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - MW
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Pan Cykada
Miejsce 4. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 5. –
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - NOiSE
Miejsce 2. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 3. – Magiczny świat Ran
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - SpyxFamily
Szok! Roku: Bomba od JPFu i Kotori (szczególnie Eden)
Drama Roku: -
Czego nam brakuje: Ładnie wydane artbooki, więcej Tezuki i reszta Niheia.
Miejsce 1. - MW
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Pan Cykada
Miejsce 4. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 5. –
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - NOiSE
Miejsce 2. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 3. – Magiczny świat Ran
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - SpyxFamily
Szok! Roku: Bomba od JPFu i Kotori (szczególnie Eden)
Drama Roku: -
Czego nam brakuje: Ładnie wydane artbooki, więcej Tezuki i reszta Niheia.
- Canis
- nołlife
- Posty: 2875
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Przypominam, że jutro jest ostatni dzień, w którym można głosować. Ci którzy jeszcze nie głosowali, lub ci którzy chcą zmienić swój głos, mogą to zrobić do godziny 23:59, 31 stycznia. O północy plebiscyt zostaje oficjalnie zamknięty i rozpoczynam liczenie.
- Elaine
- Adept
- Posty: 148
- Rejestracja: śr gru 19, 2018 8:38 pm
- Lokalizacja: Polska
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - SPYxFAMILY
Miejsce 3. - Sekret Madoki
Miejsce 4. - Chainsaw Man
Miejsce 5. – Miłość to wojna
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Klątwa Haru
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: sportówek
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - SPYxFAMILY
Miejsce 3. - Sekret Madoki
Miejsce 4. - Chainsaw Man
Miejsce 5. – Miłość to wojna
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Klątwa Haru
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: sportówek
Avatar: picrew.me
- Ame
- nołlife
- Posty: 3906
- Rejestracja: ndz gru 04, 2011 3:26 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
1.SPYxFAMILY
2.Gdy zapłaczą cykady: Księga manifestacji demona
3.Ballad x Opera
4.Chainsaw Man
5.Przełamując Wstyd
Z kupionych nowości spodobały mi się też Wicehrabia Valmont: Niebezpieczne związki. Miałam kryzys mangowy i nie chciało mi się czytać za bardzo mang. Z nowości tyle udało mi się przeczytać. Nie było łatwo dać na 1 miejsce, ale najwięcej tomów wyszło szpiegowkiej rodziny. A A reszta to ma po 1 tomie albo mało wyszło z porównaniu do Spy. Mnie człowiek piła spodobał się w 2 tomie. Wydaje mi się, że gdyby wyszło więcej tomów to miejsce byłoby wyższe. Z nowości interesuje mnie: Dłonie Minoriego, Mąż mojego brata, Sekret Madoki, Naruto: Prawdziwa historia Sasuke: Księga świtu
Najlepsze wydawnictwo:
1. Studio JG. - wiedzą co zapowiadać. Czekałam na zielarkę od nich. I się doczekałam.^^
2. Waneko - sporo od nich zbieram.
3. JPF - ma za One Piece, którego wydaje częściej. Niestety podpali z tym, że artbooka jednak nie będzie. ;/
Najładniejsza okładka:
1..Gdy zapłaczą cykady: Księga manifestacji demona
2. Sekret Madoki
3. Chainsaw Man
Największe rozczarowanie:
1.Pan Cykada
2.
3.Opętani miłością
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: True fani chcą krzaki w Jojo
Czego nam brakuje: Artbooków, josei,
1.SPYxFAMILY
2.Gdy zapłaczą cykady: Księga manifestacji demona
3.Ballad x Opera
4.Chainsaw Man
5.Przełamując Wstyd
Z kupionych nowości spodobały mi się też Wicehrabia Valmont: Niebezpieczne związki. Miałam kryzys mangowy i nie chciało mi się czytać za bardzo mang. Z nowości tyle udało mi się przeczytać. Nie było łatwo dać na 1 miejsce, ale najwięcej tomów wyszło szpiegowkiej rodziny. A A reszta to ma po 1 tomie albo mało wyszło z porównaniu do Spy. Mnie człowiek piła spodobał się w 2 tomie. Wydaje mi się, że gdyby wyszło więcej tomów to miejsce byłoby wyższe. Z nowości interesuje mnie: Dłonie Minoriego, Mąż mojego brata, Sekret Madoki, Naruto: Prawdziwa historia Sasuke: Księga świtu
Najlepsze wydawnictwo:
1. Studio JG. - wiedzą co zapowiadać. Czekałam na zielarkę od nich. I się doczekałam.^^
2. Waneko - sporo od nich zbieram.
3. JPF - ma za One Piece, którego wydaje częściej. Niestety podpali z tym, że artbooka jednak nie będzie. ;/
Najładniejsza okładka:
1..Gdy zapłaczą cykady: Księga manifestacji demona
2. Sekret Madoki
3. Chainsaw Man
Największe rozczarowanie:
1.Pan Cykada
2.
3.Opętani miłością
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: True fani chcą krzaki w Jojo
Czego nam brakuje: Artbooków, josei,
-
- Adept
- Posty: 177
- Rejestracja: czw gru 06, 2012 7:15 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPY x FAMILY
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - IM: Wielki Kapłan Imhotep
Miejsce 4. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 5. – Miłość to Wojna
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. – Hal
Szok! Roku: Zapowiedź reedycji Ranmy, Inuyashy i Edenu
Drama roku: Zablokowanie zbiórki na Basiliska
Czego nam brakuje: Josei, detektywistyczne, klasyki, komedii, mang Mitsuru Adachi i Hirokane Kenshi
Miejsce 1. - SPY x FAMILY
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - IM: Wielki Kapłan Imhotep
Miejsce 4. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 5. – Miłość to Wojna
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. – Hal
Szok! Roku: Zapowiedź reedycji Ranmy, Inuyashy i Edenu
Drama roku: Zablokowanie zbiórki na Basiliska
Czego nam brakuje: Josei, detektywistyczne, klasyki, komedii, mang Mitsuru Adachi i Hirokane Kenshi
- Mokuren
- Posty: 29
- Rejestracja: pt maja 03, 2013 11:18 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPY x FAMILY
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 4. - Sekret Madoki
Miejsce 5. – Klątwa Haru
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Dango
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Sekret Madoki
Miejsce 2. - Anohana: Kwiat, któr widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 3. – Miejsce dla kochanków
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Zablokowanie zbiórki na Basiliska
Czego nam brakuje: Josei, starszych serii sci-fi (Please Save My Earth), detektywistycznych (nieodżałowane
Zapiski detektywa Kindaichi ) oraz klasyki shoujo (szczególnie brakuje tytułów od Yumiko Igarashi).
Miejsce 1. - SPY x FAMILY
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 4. - Sekret Madoki
Miejsce 5. – Klątwa Haru
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Dango
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Sekret Madoki
Miejsce 2. - Anohana: Kwiat, któr widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 3. – Miejsce dla kochanków
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Zablokowanie zbiórki na Basiliska
Czego nam brakuje: Josei, starszych serii sci-fi (Please Save My Earth), detektywistycznych (nieodżałowane
Zapiski detektywa Kindaichi ) oraz klasyki shoujo (szczególnie brakuje tytułów od Yumiko Igarashi).
- Canis
- nołlife
- Posty: 2875
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - MW
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Gdy zapłaczą cykady: Księga manifestacji demona
Miejsce 4. - Przełamując Wstyd
Miejsce 5. – Grand Blue
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Akuma
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Chainsaw Man
Miejsce 2. - SPYxFAMILY
Miejsce 3. – Wielki Strażnik Biblioteki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Gdy zapłaczą cykady: Księga rozbicia świadomości - historia jest urwana w połowie!
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę
Drama Roku: Autor mangi act-age molestował nieletnie – burza na forum
Czego nam brakuje:
Mija północ, więc oficjalnie zamykam plebiscyt.
Miejsce 1. - MW
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Gdy zapłaczą cykady: Księga manifestacji demona
Miejsce 4. - Przełamując Wstyd
Miejsce 5. – Grand Blue
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Akuma
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Chainsaw Man
Miejsce 2. - SPYxFAMILY
Miejsce 3. – Wielki Strażnik Biblioteki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Gdy zapłaczą cykady: Księga rozbicia świadomości - historia jest urwana w połowie!
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę
Drama Roku: Autor mangi act-age molestował nieletnie – burza na forum
Czego nam brakuje:
Mija północ, więc oficjalnie zamykam plebiscyt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości