Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
-
- Posty: 46
- Rejestracja: czw lis 26, 2020 8:43 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Anohana: Kwiat, któr widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 4. - HAL
Miejsce 5. –
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Anohana: Kwiat, który widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 2. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba
Miejsce 3. – Beztroska kraina
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: "JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy"
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: - sportówek
Miejsce 1. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Anohana: Kwiat, któr widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 4. - HAL
Miejsce 5. –
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Anohana: Kwiat, który widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 2. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba
Miejsce 3. – Beztroska kraina
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: "JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy"
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: - sportówek
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2020 1:29 pm przez kierr, łącznie zmieniany 1 raz.
- amsterdream
- Wtajemniczony
- Posty: 814
- Rejestracja: pt sty 27, 2012 11:56 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Klątwa Haru
Miejsce 2. - NOiSE
Miejsce 3. - Miażdżąca groza
Miejsce 4. - Fusuke
Miejsce 5. – Battle Angel Alita: Last Order
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF (w tym roku mocno mnie zawiedli ciągłymi opóźnieniami i jeszcze paroma innymi rzeczami, ale procentowo i tak kupuję od nich najwięcej mang)
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Klątwa Haru
Miejsce 2. - Miażdżąca groza
Miejsce 3. – Ghost in the Shell
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - MW - pierwsza i jak na razie jedyna manga Tezuki, która mi się nie podobała. Zawiera za dużo elementów, które mnie odrzucają (dewiacje seksualne itp.).
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: JPF za wolno wydaje mangi
Czego nam brakuje: standardowo mang dla starszych czytelników (gekiga) i mang z lat 80-tych i 90-tych.
Edycja: Uzupełniłem okładki.
Miejsce 1. - Klątwa Haru
Miejsce 2. - NOiSE
Miejsce 3. - Miażdżąca groza
Miejsce 4. - Fusuke
Miejsce 5. – Battle Angel Alita: Last Order
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF (w tym roku mocno mnie zawiedli ciągłymi opóźnieniami i jeszcze paroma innymi rzeczami, ale procentowo i tak kupuję od nich najwięcej mang)
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Klątwa Haru
Miejsce 2. - Miażdżąca groza
Miejsce 3. – Ghost in the Shell
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - MW - pierwsza i jak na razie jedyna manga Tezuki, która mi się nie podobała. Zawiera za dużo elementów, które mnie odrzucają (dewiacje seksualne itp.).
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: JPF za wolno wydaje mangi
Czego nam brakuje: standardowo mang dla starszych czytelników (gekiga) i mang z lat 80-tych i 90-tych.
Edycja: Uzupełniłem okładki.
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2021 10:10 pm przez amsterdream, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kocurzyca
- nołlife
- Posty: 2397
- Rejestracja: ndz lis 09, 2014 1:48 am
- Lokalizacja: Katowice/Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Sekret Madoki
Miejsce 3. - Beastars
Miejsce 4. - Mąż mojego brata
Miejsce 5. – Mistrz romansu Nozaki
Moje małe wyróżnienia: Pięcioraczki, Przemiana w Jaśniepana ;*
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Dango
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Moje małe wyróżnienia: Studio JG, JPF (za InuYashę)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Luminous = Blue
Miejsce 2. - Sekret Madoki
Miejsce 3. – Wielki Strażnik Biblioteki
Moje małe wyróżnienia: Szlakiem chmur na północny zachód, Rozmyty Zmierzch
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Children
Miejsce 2. - Miłość to wojna
Miejsce 3. - Łowcy Smoków
Szok! Roku: JPF zapowiada wydanie twórczości Rumiko Takahashi (jedyna rzecz która ma dla mnie jakiekolwiek znaczenie lmao)
Drama Roku: Waneko to kłamczuchy! - "Nie jesteśmy zainteresowani Chainsawmanem"
Czego nam brakuje: gimme sportówki
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Sekret Madoki
Miejsce 3. - Beastars
Miejsce 4. - Mąż mojego brata
Miejsce 5. – Mistrz romansu Nozaki
Moje małe wyróżnienia: Pięcioraczki, Przemiana w Jaśniepana ;*
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Dango
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Moje małe wyróżnienia: Studio JG, JPF (za InuYashę)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Luminous = Blue
Miejsce 2. - Sekret Madoki
Miejsce 3. – Wielki Strażnik Biblioteki
Moje małe wyróżnienia: Szlakiem chmur na północny zachód, Rozmyty Zmierzch
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Children
Miejsce 2. - Miłość to wojna
Miejsce 3. - Łowcy Smoków
Szok! Roku: JPF zapowiada wydanie twórczości Rumiko Takahashi (jedyna rzecz która ma dla mnie jakiekolwiek znaczenie lmao)
Drama Roku: Waneko to kłamczuchy! - "Nie jesteśmy zainteresowani Chainsawmanem"
Czego nam brakuje: gimme sportówki
★ Wishlist: ★
Haikyuu!! --- Hanasakeru Seishounen --- Diamond no Ace --- Giant Killing --- Hunter x Hunter --- Hiyokoi
Haikyuu!! --- Hanasakeru Seishounen --- Diamond no Ace --- Giant Killing --- Hunter x Hunter --- Hiyokoi
-
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz gru 08, 2019 9:31 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Grand Blue
Miejsce 4. - Miłość to wojna
Miejsce 5. – Jak tropikalna rybka tęskniąca za śniegiem
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Jak tropikalna rybka tęskniąca za śniegiem
Miejsce 2. - SPYxFAMILY
Miejsce 3. – Przemiana w jaśniepana
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: Nie będzie niczego! - przez pandemie odwołano liczne konwenty
Czego nam brakuje: sportówek
Miejsce 1. - SPYxFAMILY
Miejsce 2. - Sposób na pięcioraczki
Miejsce 3. - Grand Blue
Miejsce 4. - Miłość to wojna
Miejsce 5. – Jak tropikalna rybka tęskniąca za śniegiem
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Jak tropikalna rybka tęskniąca za śniegiem
Miejsce 2. - SPYxFAMILY
Miejsce 3. – Przemiana w jaśniepana
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: Nie będzie niczego! - przez pandemie odwołano liczne konwenty
Czego nam brakuje: sportówek
- Thoreline
- Wtajemniczony
- Posty: 817
- Rejestracja: pt sie 08, 2014 8:44 pm
- Lokalizacja: gdzieś nad morzem
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 2. - Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Miejsce 3. - Naruto: Prawdziwa historia Sasuke: Księga świtu
Miejsce 4. - Neon Genesis Evangelion: ANIMA
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 2. - Kiedy morska bryza tuli pisklę do snu...
Miejsce 3. – Hal
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Zablokowanie zbiórki na Basiliska,
Czego nam brakuje: Junjou Romantica
Miejsce 1. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 2. - Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Miejsce 3. - Naruto: Prawdziwa historia Sasuke: Księga świtu
Miejsce 4. - Neon Genesis Evangelion: ANIMA
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 2. - Kiedy morska bryza tuli pisklę do snu...
Miejsce 3. – Hal
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Zablokowanie zbiórki na Basiliska,
Czego nam brakuje: Junjou Romantica
- MrOrochimaru
- Wtajemniczony
- Posty: 643
- Rejestracja: pt lut 16, 2018 4:10 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Grand Blue
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Podejrzane sekrety
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Szok! Roku: Wydania kolejnych tomów/sequeli kiedyś wydawanych mang przez JG
Czego nam brakuje: Dotrzymywania terminów przez niektóre wydawnictwa.
Miejsce 1. - Grand Blue
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Podejrzane sekrety
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Szok! Roku: Wydania kolejnych tomów/sequeli kiedyś wydawanych mang przez JG
Czego nam brakuje: Dotrzymywania terminów przez niektóre wydawnictwa.
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2021 9:44 am przez MrOrochimaru, łącznie zmieniany 1 raz.
- zandam
- Moderator
- Posty: 3063
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
- Lokalizacja: Wronki
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Pan Cykada
Miejsce 2. - Mąż mojego brata
Miejsce 3. - MW
Miejsce 4. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 5. – Spy x Family
[ Wersja odpowiedzi, uwzględniająca również zagraniczne wydania mang, które kupuję:]
1. My Broken Mariko
2. Pan Cykada
3. Arte
4. Mąż mojego brata
5. Ossan Idol
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - w tym roku najczęściej trafiali w mój gust, a ich wydania są śliczne; w końcu zabrali się za joseie, oby już tak zostało;
Miejsce 2. - Waneko - jedno z nielicznych, punktualnych wydawnictw; uwielbiam ich inicjatywę wydawania tytułów nowych mangaków - "Pan Cykada" był wspaniałą lekturą, a i samo wydanie jest śliczne (na żywo);
Miejsce 3. - Dango - krótki josei w tym roku, w następnym roku następny (na dodatek z mojej listy życzeń), liczę na więcej. ;p
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Pan Cykada
Miejsce 2. - Beztroska kraina
Miejsce 3. – Sekret Madoki
Największe rozczarowanie (lol, w tym roku było ich sporo...) :
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków - najgorsza manga, jaką w życiu czytałam. Jedyną pozytywną rzeczą, jaką mogę o niej powiedzieć, jest to, że okładka była śliczna...
Miejsce 2. - Syriusz pośród chmur - to ten typ shoujo, które omijam szerokim łukiem - wyjątkowo nudna fabuła i mało interesujący bohaterowie; myślałam, że to będzie drugi "Hal", ale niestety nie tym razem...
Miejsce 3. - Dziewczyna do wynajęcia - zachowanie głównego bohatera było wyjątkowo żenujące... >D
- nie załapało się, ale też było sporym rozczarowaniem: Przełamując wstyd (ten hentai był tak nudny, że, szczerze mówiąc, po kilku stronach już nie chciało mi się go czytać)
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery)
Czego nam brakuje: josei!
Miejsce 1. - Pan Cykada
Miejsce 2. - Mąż mojego brata
Miejsce 3. - MW
Miejsce 4. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 5. – Spy x Family
[ Wersja odpowiedzi, uwzględniająca również zagraniczne wydania mang, które kupuję:]
1. My Broken Mariko
2. Pan Cykada
3. Arte
4. Mąż mojego brata
5. Ossan Idol
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - w tym roku najczęściej trafiali w mój gust, a ich wydania są śliczne; w końcu zabrali się za joseie, oby już tak zostało;
Miejsce 2. - Waneko - jedno z nielicznych, punktualnych wydawnictw; uwielbiam ich inicjatywę wydawania tytułów nowych mangaków - "Pan Cykada" był wspaniałą lekturą, a i samo wydanie jest śliczne (na żywo);
Miejsce 3. - Dango - krótki josei w tym roku, w następnym roku następny (na dodatek z mojej listy życzeń), liczę na więcej. ;p
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Pan Cykada
Miejsce 2. - Beztroska kraina
Miejsce 3. – Sekret Madoki
Największe rozczarowanie (lol, w tym roku było ich sporo...) :
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków - najgorsza manga, jaką w życiu czytałam. Jedyną pozytywną rzeczą, jaką mogę o niej powiedzieć, jest to, że okładka była śliczna...
Miejsce 2. - Syriusz pośród chmur - to ten typ shoujo, które omijam szerokim łukiem - wyjątkowo nudna fabuła i mało interesujący bohaterowie; myślałam, że to będzie drugi "Hal", ale niestety nie tym razem...
Miejsce 3. - Dziewczyna do wynajęcia - zachowanie głównego bohatera było wyjątkowo żenujące... >D
- nie załapało się, ale też było sporym rozczarowaniem: Przełamując wstyd (ten hentai był tak nudny, że, szczerze mówiąc, po kilku stronach już nie chciało mi się go czytać)
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery)
Czego nam brakuje: josei!
-
- Adept
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz lip 30, 2017 5:28 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Spy x Family
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 4. - Jojo’s Bizarre Adventure
Miejsce 5. – Sposób na pięcioraczki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - zaszaleli z zapowiedziami w tym roku, mają najładniejsze wydania w twardej oprawie, a te mangowe festiwale były w sumie ciekawą inicjatywą
Miejsce 2. - Waneko - bo nie spodziewałam się, że wezmę od nich aż 3 nowe serie
Miejsce 3. - JPF – chyba tylko za Jojo, do tego nie chcę zostawiać tu pustego miejsca, a nikt inny mi tu nie pasuje
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Luminous=Blue
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Rozmyty zmierzch
Miejsce 2. - Opętani miłością
Miejsce 3. - Miejsce dla kochanków
Szok! Roku: JPF i Kotori wznawiają porzucone/OOP serie - szokiem był zwłaszcza Eden od Kotori
Drama Roku: twarda okładka Atelier #4 – a wszystkie buble można naprawić za pomocą obwolut
Czego nam brakuje: starych shoujo, jakichś przyjemnych serii josei, Kit-Katów o dziwnych smakach z dobrą dostępnością i w rozsądnej cenie
Miejsce 1. - Spy x Family
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 4. - Jojo’s Bizarre Adventure
Miejsce 5. – Sposób na pięcioraczki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - zaszaleli z zapowiedziami w tym roku, mają najładniejsze wydania w twardej oprawie, a te mangowe festiwale były w sumie ciekawą inicjatywą
Miejsce 2. - Waneko - bo nie spodziewałam się, że wezmę od nich aż 3 nowe serie
Miejsce 3. - JPF – chyba tylko za Jojo, do tego nie chcę zostawiać tu pustego miejsca, a nikt inny mi tu nie pasuje
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. – Luminous=Blue
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Rozmyty zmierzch
Miejsce 2. - Opętani miłością
Miejsce 3. - Miejsce dla kochanków
Szok! Roku: JPF i Kotori wznawiają porzucone/OOP serie - szokiem był zwłaszcza Eden od Kotori
Drama Roku: twarda okładka Atelier #4 – a wszystkie buble można naprawić za pomocą obwolut
Czego nam brakuje: starych shoujo, jakichś przyjemnych serii josei, Kit-Katów o dziwnych smakach z dobrą dostępnością i w rozsądnej cenie
- Meichan
- Posty: 8
- Rejestracja: wt gru 08, 2020 4:50 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. -Mąż mojego brata
Miejsce 2. -Klątwa Haru
Miejsce 3. -Chainsaw man
Miejsce 4. -Mistrz Romansu Nozaki
Miejsce 5. –Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -Dango
Miejsce 2. -Waneko
Miejsce 3. -Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. -Sekret Madoki
Miejsce 2. -Odważ się kochać!
Miejsce 3. –W rytmie wieczoru i poranka
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -Syriusz pośród chmur
Miejsce 2. -Luminous=Blue
Miejsce 3. -Kwiat i królik
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery).
Czego nam brakuje: joseie, starsze shoujo, yuri
Miejsce 1. -Mąż mojego brata
Miejsce 2. -Klątwa Haru
Miejsce 3. -Chainsaw man
Miejsce 4. -Mistrz Romansu Nozaki
Miejsce 5. –Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -Dango
Miejsce 2. -Waneko
Miejsce 3. -Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. -Sekret Madoki
Miejsce 2. -Odważ się kochać!
Miejsce 3. –W rytmie wieczoru i poranka
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -Syriusz pośród chmur
Miejsce 2. -Luminous=Blue
Miejsce 3. -Kwiat i królik
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery).
Czego nam brakuje: joseie, starsze shoujo, yuri
-
- Adept
- Posty: 195
- Rejestracja: pn sie 21, 2017 6:35 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Beastars - Uwielbiam zarówno historię jak i kreskę. Wciągnęłam się od pierwszych stron.
Miejsce 2. - Mąż mojego brata - Świetna pozycja, a przy tym uważam, że jest w pewien sposób ważna na naszym rynku.
Miejsce 3. - Miłość to wojna - Jedna z przyjemniejszych komedii, jakie czytałam oraz jedna z nielicznych pozycji, przy których poprzednie tomy czytam w całości ponownie gdy wychodził następny tom.
Miejsce 4. - Wielki Strażnik Biblioteki - Za wspaniały świat przedstawiony, cudną kreskę.
Miejsce 5. – SPYxFAMILY - Także świetna komedia, dobrze się bawiłam przy czytaniu.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - Za całokształt – wysyp ciekawych i różnorodnych nowości, pomysł na działanie w czasie epidemii (własne eventy zamiast konwentów), ogarnięty marketing i reklama, wejście w licencje gadżetów. Do dalszej poprawy terminowość wydawania.
Miejsce 2. - Dango - Za szczery i stały kontakt z czytelnikami, wydawanie krótkich serii, stopniowe rozszerzenie oferty o tytuły nie-BL.
Miejsce 3. - JPF - Za inicjatywę przyspieszenia One Piece, konsekwentne dążenie swoją drogą tytułów dla starszego czytelnika i odpowiednio dla tegoż klienta wydanych (twarde oprawy). Niestety ogromna nieregularność wydawnicza i pijarowe wpadki sprawiły, że długo się wahałam, czy ten punkt im w ogóle przyznać.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. - Wielki Strażnik Biblioteki
Miejsce 3. – Narzeczony Vahlii
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Głodni bez ustanku - Niby opinie mnie przygotowały na to, że tam się nic nie dzieje, ale nie sądziłam, że aż tak bardzo
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Były też inne słabsze pozycje, ale kupiłam je ze świadomością tego, że będą słabe, dlatego nie uznaję ich jako "rozczarowanie".
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery).
(z dramą miałam problem - zanim pojawiły się propozycje, to nie byłam w stanie przypomnieć sobie żadnej większej dramy. A po opublikowaniu propozycji okazało się, że kilka pozycji wzbudziło we mnie podobne emocje i ciężko wybrać)
Czego nam brakuje: Artbooków.
Miejsce 1. - Beastars - Uwielbiam zarówno historię jak i kreskę. Wciągnęłam się od pierwszych stron.
Miejsce 2. - Mąż mojego brata - Świetna pozycja, a przy tym uważam, że jest w pewien sposób ważna na naszym rynku.
Miejsce 3. - Miłość to wojna - Jedna z przyjemniejszych komedii, jakie czytałam oraz jedna z nielicznych pozycji, przy których poprzednie tomy czytam w całości ponownie gdy wychodził następny tom.
Miejsce 4. - Wielki Strażnik Biblioteki - Za wspaniały świat przedstawiony, cudną kreskę.
Miejsce 5. – SPYxFAMILY - Także świetna komedia, dobrze się bawiłam przy czytaniu.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - Za całokształt – wysyp ciekawych i różnorodnych nowości, pomysł na działanie w czasie epidemii (własne eventy zamiast konwentów), ogarnięty marketing i reklama, wejście w licencje gadżetów. Do dalszej poprawy terminowość wydawania.
Miejsce 2. - Dango - Za szczery i stały kontakt z czytelnikami, wydawanie krótkich serii, stopniowe rozszerzenie oferty o tytuły nie-BL.
Miejsce 3. - JPF - Za inicjatywę przyspieszenia One Piece, konsekwentne dążenie swoją drogą tytułów dla starszego czytelnika i odpowiednio dla tegoż klienta wydanych (twarde oprawy). Niestety ogromna nieregularność wydawnicza i pijarowe wpadki sprawiły, że długo się wahałam, czy ten punkt im w ogóle przyznać.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. - Wielki Strażnik Biblioteki
Miejsce 3. – Narzeczony Vahlii
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Głodni bez ustanku - Niby opinie mnie przygotowały na to, że tam się nic nie dzieje, ale nie sądziłam, że aż tak bardzo
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Były też inne słabsze pozycje, ale kupiłam je ze świadomością tego, że będą słabe, dlatego nie uznaję ich jako "rozczarowanie".
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy (artbook One Piece za preordery).
(z dramą miałam problem - zanim pojawiły się propozycje, to nie byłam w stanie przypomnieć sobie żadnej większej dramy. A po opublikowaniu propozycji okazało się, że kilka pozycji wzbudziło we mnie podobne emocje i ciężko wybrać)
Czego nam brakuje: Artbooków.
- dejikos
- nołlife
- Posty: 2710
- Rejestracja: czw sie 10, 2006 2:04 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. Magiczny świat Ran
Miejsce 2. SPYxFAMILY
Miejsce 3. Beastars
Miejsce 4. Wielki Strażnik Biblioteki
Miejsce 5. Mistrz romansu Nozaki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Studio JG
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Magiczny świat Ran
Miejsce 2. Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. Theo
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. Grand Blue
Miejsce 2. IM: Wielki Kapłan Imhotep
Miejsce 3. Beztroska kraina
Szok! Roku: Kotori odpala atomówkę - Wydanie Edenu (część JPFu nie robi na mnie wrażenia)
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: -
Miejsce 1. Magiczny świat Ran
Miejsce 2. SPYxFAMILY
Miejsce 3. Beastars
Miejsce 4. Wielki Strażnik Biblioteki
Miejsce 5. Mistrz romansu Nozaki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Studio JG
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Magiczny świat Ran
Miejsce 2. Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 3. Theo
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. Grand Blue
Miejsce 2. IM: Wielki Kapłan Imhotep
Miejsce 3. Beztroska kraina
Szok! Roku: Kotori odpala atomówkę - Wydanie Edenu (część JPFu nie robi na mnie wrażenia)
Drama Roku: Atelier i jego okładka
Czego nam brakuje: -
Twitter * Discord: Dejikos#8562
- Monsterlight
- Weteran
- Posty: 1120
- Rejestracja: pn maja 11, 2020 11:39 pm
- Lokalizacja: Lublin
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Mąż mojego brata
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Sekret Madoki
W 2020 roku nie kupiłam zbyt wielu nowości, ponieważ bardziej skupiłam się na nieco starszych wydaniach, więc wybrałam tylko trzy tytuły, które faktycznie przypadły mi do gustu.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - To wydawnictwo w tym roku totalnie mnie kupiło Mnóstwo świetnych nowości, dwa festiwale, piękne wydania mang i pomysłowe dodatki do prenumerat. Poprawiła im się też trochę terminowość.
Miejsce 2. - Dango - Kupuję mangi i obserwuję ich od samego początku. Super patrzy się na to, jak bardzo się rozwinęli. Trochę szkoda, że nie mają zbyt wielu dłuższych serii, ale ogółem ich dobór mang bardzo do mnie trafia
Miejsce 3. - Waneko - Co prawda aktualnie nie zbieram od nich zbyt wiele serii, ale nadal pozostają w moim sercu xd Sporo ich tytułów przypadło mi do gustu, podoba mi się również terminowość, rzadko zdarza się jakaś większa obsuwa.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Sekret Madoki
Miejsce 2. - Theo
Miejsce 3. - Łowcy smoków
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków - Okładka śliczna, więc się skusiłam na zakup i teraz trochę żałuję. Historie i sami bohaterowie byli strasznie nudni i banalni, długo się męczyłam, żeby dobrnąć do końca.
Miejsce 2. - Rozmyty zmierzch - Jak wyżej, oczekiwałam czegoś lepszego, a dostałam przeciętną, do bólu schematyczną historię z bohaterem wyglądającym, jakby miał wodogłowie. Meh.
Szok! Roku: Reedycja mang Egmontu przez Kotori i J.P.F.
+Wyróżnienie: Zapowiedź "Męża mojego brata" przez Studio JG, bo długo czekałam na ten tytuł
Drama roku: J.P.F - Po prostu. Masakryczne obsuwy, zapowiedzi kolejnych reedycji mimo niewyrabiania się i ogółem jakiś taki ich olewczy stosunek do tego wszystkiego. Dobrze, że w przyszłym roku będę od nich tylko Ranmę zbierać
Czego nam brakuje: BARA. Zdecydowanie xd
Miejsce 1. - Mąż mojego brata
Miejsce 2. - Beastars
Miejsce 3. - Sekret Madoki
W 2020 roku nie kupiłam zbyt wielu nowości, ponieważ bardziej skupiłam się na nieco starszych wydaniach, więc wybrałam tylko trzy tytuły, które faktycznie przypadły mi do gustu.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - To wydawnictwo w tym roku totalnie mnie kupiło Mnóstwo świetnych nowości, dwa festiwale, piękne wydania mang i pomysłowe dodatki do prenumerat. Poprawiła im się też trochę terminowość.
Miejsce 2. - Dango - Kupuję mangi i obserwuję ich od samego początku. Super patrzy się na to, jak bardzo się rozwinęli. Trochę szkoda, że nie mają zbyt wielu dłuższych serii, ale ogółem ich dobór mang bardzo do mnie trafia
Miejsce 3. - Waneko - Co prawda aktualnie nie zbieram od nich zbyt wiele serii, ale nadal pozostają w moim sercu xd Sporo ich tytułów przypadło mi do gustu, podoba mi się również terminowość, rzadko zdarza się jakaś większa obsuwa.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Sekret Madoki
Miejsce 2. - Theo
Miejsce 3. - Łowcy smoków
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków - Okładka śliczna, więc się skusiłam na zakup i teraz trochę żałuję. Historie i sami bohaterowie byli strasznie nudni i banalni, długo się męczyłam, żeby dobrnąć do końca.
Miejsce 2. - Rozmyty zmierzch - Jak wyżej, oczekiwałam czegoś lepszego, a dostałam przeciętną, do bólu schematyczną historię z bohaterem wyglądającym, jakby miał wodogłowie. Meh.
Szok! Roku: Reedycja mang Egmontu przez Kotori i J.P.F.
+Wyróżnienie: Zapowiedź "Męża mojego brata" przez Studio JG, bo długo czekałam na ten tytuł
Drama roku: J.P.F - Po prostu. Masakryczne obsuwy, zapowiedzi kolejnych reedycji mimo niewyrabiania się i ogółem jakiś taki ich olewczy stosunek do tego wszystkiego. Dobrze, że w przyszłym roku będę od nich tylko Ranmę zbierać
Czego nam brakuje: BARA. Zdecydowanie xd
Czekam na wydanie: Banana Fish, Ore Monogatari!!, Takane to Hana, Blanc, Bakemono to Kedamono, New normal
- Gotenks
- nołlife
- Posty: 2685
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:24 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - JOJO
Miejsce 2. - MW
Miejsce 3. - SPYxFAMILY
Miejsce 4. - Poranek ściętych głów
Miejsce 5. – Miażdżąca groza
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Hanami
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Children
Miejsce 2. - Opętani miłością
Miejsce 3. – Przełamując wstyd
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Neon Genesis Evangelion: ANIMA
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Akuma twierdzi, że wydaje pierwszego legalnego hentaia w Polsce,
Czego nam brakuje: mang kulinarnych, terminowości niektórych wydawców, mang sportowych
Miejsce 1. - JOJO
Miejsce 2. - MW
Miejsce 3. - SPYxFAMILY
Miejsce 4. - Poranek ściętych głów
Miejsce 5. – Miażdżąca groza
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Hanami
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Children
Miejsce 2. - Opętani miłością
Miejsce 3. – Przełamując wstyd
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Neon Genesis Evangelion: ANIMA
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy,
Drama Roku: Akuma twierdzi, że wydaje pierwszego legalnego hentaia w Polsce,
Czego nam brakuje: mang kulinarnych, terminowości niektórych wydawców, mang sportowych
- Alzea
- Weteran
- Posty: 1379
- Rejestracja: wt kwie 09, 2013 11:46 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Spy x Family
Miejsce 2. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 3. - Klątwa Haru
Miejsce 4. - Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Miejsce 5. – Sprzedałem swoje życie za 10 000 jenów rocznie
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - ogrom zapowiedzi w tym roku, w dodatku bardzo różnorodnych (josei!) z czego bardzo dużo do mnie trafiło - z 15 nowych serii, które kupiłam w tym roku 8 jest od nich, również leci plusik za hiciory, których co prawda nie wzięłam, ale jednak spełnili wiele marzeń, ich wydania są przepiękne, minus za terminowość oraz za zmniejszenie rabatów na yattcie na ich tytuły w zbiorczych prenumeratach, ale to już kwestia sklepu.
Miejsce 2. - Waneko - terminowość pomimo pandemii, cały czas najwięcej kupuję od nich (bo SJG nie umie w terminy) no i wydali SPY X FAMILY oraz Odrodzoną, która bardzo miło mnie zaskoczyła, również połasili się w 2020 na hiciory, ale jakoś wolę wydania SJG oraz ich josei.
Miejsce 3. - Dango, bo dbają o terminy, pięknie pakują paczki, mają świetny kontakt, idą powoli, ale sukcesywnie do przodu, lubię ich ofertę i mam nadzieję na większą ilość pozycji dla mnie w przyszłym roku, oby tak dalej.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Sekret Madok
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. – Luminous=Blue
Szok! Roku: Atomówka JPF i Kotori
Drama Roku: JPF xD - serio, ten rok to była drama JPFu, to wydawnictwo było zarówno tym złym (za wolno wydają/nie dotrzymują obietnic) jak i tym poszkodowanym (reklamacje DB/akcja z Basiliskiem), wiec załóżmy, że głosuję na każdą dramę z ich udziałem, nie każdą uważam za zasadną, ale to już inna kwestia
Czego nam brakuje: josei, kryminały
Miejsce 1. - Spy x Family
Miejsce 2. - Mistrz romansu Nozaki
Miejsce 3. - Klątwa Haru
Miejsce 4. - Odrodzona jako czarny charakter w grze otome gdzie wszystkie ścieżki prowadzą do złego zakończenia
Miejsce 5. – Sprzedałem swoje życie za 10 000 jenów rocznie
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - ogrom zapowiedzi w tym roku, w dodatku bardzo różnorodnych (josei!) z czego bardzo dużo do mnie trafiło - z 15 nowych serii, które kupiłam w tym roku 8 jest od nich, również leci plusik za hiciory, których co prawda nie wzięłam, ale jednak spełnili wiele marzeń, ich wydania są przepiękne, minus za terminowość oraz za zmniejszenie rabatów na yattcie na ich tytuły w zbiorczych prenumeratach, ale to już kwestia sklepu.
Miejsce 2. - Waneko - terminowość pomimo pandemii, cały czas najwięcej kupuję od nich (bo SJG nie umie w terminy) no i wydali SPY X FAMILY oraz Odrodzoną, która bardzo miło mnie zaskoczyła, również połasili się w 2020 na hiciory, ale jakoś wolę wydania SJG oraz ich josei.
Miejsce 3. - Dango, bo dbają o terminy, pięknie pakują paczki, mają świetny kontakt, idą powoli, ale sukcesywnie do przodu, lubię ich ofertę i mam nadzieję na większą ilość pozycji dla mnie w przyszłym roku, oby tak dalej.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Sekret Madok
Miejsce 2. - Magiczny świat Ran
Miejsce 3. – Luminous=Blue
Szok! Roku: Atomówka JPF i Kotori
Drama Roku: JPF xD - serio, ten rok to była drama JPFu, to wydawnictwo było zarówno tym złym (za wolno wydają/nie dotrzymują obietnic) jak i tym poszkodowanym (reklamacje DB/akcja z Basiliskiem), wiec załóżmy, że głosuję na każdą dramę z ich udziałem, nie każdą uważam za zasadną, ale to już inna kwestia
Czego nam brakuje: josei, kryminały
- Łukasz.T
- nołlife
- Posty: 2794
- Rejestracja: wt lip 10, 2012 2:04 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Poranek ściętych głów
Miejsce 2. - JoJo
Miejsce 3. - Miecz zabójcy demonów
Miejsce 4. - Beastars
Miejsce 5. - Podejrzane Sekrety
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - J.P.Fantastica
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładna:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Miłość to wojna
Miejsce 3. - Miłość uwięziona w czasie
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnic
Czego nam brakuje: Sportówek, hentai i więcej starszych tytułów.
Miejsce 1. - Poranek ściętych głów
Miejsce 2. - JoJo
Miejsce 3. - Miecz zabójcy demonów
Miejsce 4. - Beastars
Miejsce 5. - Podejrzane Sekrety
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - J.P.Fantastica
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładna:
Miejsce 1. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 2. - Miłość to wojna
Miejsce 3. - Miłość uwięziona w czasie
Szok! Roku: Pojawienie się Akumy na rynku
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnic
Czego nam brakuje: Sportówek, hentai i więcej starszych tytułów.
-
- Weteran
- Posty: 1322
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 6:18 pm
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Grand Blue
Miejsce 2. - MW
Miejsce 3. - Sekret Madoki
Miejsce 4. - Chainsaw-man
Miejsce 5. – SPYxFAMILY
Bardzo trudno mi w tym roku wybrać jakieś wydawnictwo. Ale niech będzie...
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF - za akcje z One Piece, za crowfunding, za dodatki do przedpłat, za te dobre tytuły w twardej oprawie, pomimo opóźnień. Liczę że przyszły rok będzie jeszcze lepszy.
Miejsce 2. - Dango - o ile dobór tytułów w tym roku nie był u nich jakiś super to nadal wydają Lwa i Kemping, dodatkowo ich podejście do klienta jest świetne (dodatki, sposób wysyłki, promocje w tym karty stałego klienta). A i potrafią też zorganizować dobry Black Friday.
Miejsce 3. - Studio JG - znajdują sie tu bo chyba nie było jeszcze u mnie roku kiedy kupiłem tyle całościowych prenumerat na Yatta. W tym roku poszaleli + świetny pomysł z kartami i "mini konwentami" gdy premiery miały nowości. Czekam na więcej.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Chainsaw-man
Miejsce 2. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 3. – NoiSe
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Miłość w twoich oczach
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Nie będzie niczego! - przez pandemie odwołano liczne konwenty
Czego nam brakuje: Więcej klasyków i Tezuki!!!
Miejsce 1. - Grand Blue
Miejsce 2. - MW
Miejsce 3. - Sekret Madoki
Miejsce 4. - Chainsaw-man
Miejsce 5. – SPYxFAMILY
Bardzo trudno mi w tym roku wybrać jakieś wydawnictwo. Ale niech będzie...
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF - za akcje z One Piece, za crowfunding, za dodatki do przedpłat, za te dobre tytuły w twardej oprawie, pomimo opóźnień. Liczę że przyszły rok będzie jeszcze lepszy.
Miejsce 2. - Dango - o ile dobór tytułów w tym roku nie był u nich jakiś super to nadal wydają Lwa i Kemping, dodatkowo ich podejście do klienta jest świetne (dodatki, sposób wysyłki, promocje w tym karty stałego klienta). A i potrafią też zorganizować dobry Black Friday.
Miejsce 3. - Studio JG - znajdują sie tu bo chyba nie było jeszcze u mnie roku kiedy kupiłem tyle całościowych prenumerat na Yatta. W tym roku poszaleli + świetny pomysł z kartami i "mini konwentami" gdy premiery miały nowości. Czekam na więcej.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Chainsaw-man
Miejsce 2. - Miejsce dla kochanków
Miejsce 3. – NoiSe
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Miłość w twoich oczach
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama Roku: Nie będzie niczego! - przez pandemie odwołano liczne konwenty
Czego nam brakuje: Więcej klasyków i Tezuki!!!
- miaka88
- nołlife
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 8:51 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - MW
Miejsce 2. - Mąż mojego brata
Miejsce 3. - Alita: Last Order
Miejsce 4. - SPY x FAMILY
Miejsce 4. - Sekret Madoki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Luminous = Blue
Miejsce 2. - Sekret madoki
Miejsce 3. – Miłość doda ci skrzydeł
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Łowcy smaków
Miejsce 2. - Dziewczyna do wynajęcia
Miejsce 3. - Norman (nawet Metropolis było lepsze...)
Szok! Roku: Zapowiedź reedycji Ranmy Inuyashy i Edenu
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy
Czego nam brakuje: Yuri w wersji nie szkolnej
Miejsce 1. - MW
Miejsce 2. - Mąż mojego brata
Miejsce 3. - Alita: Last Order
Miejsce 4. - SPY x FAMILY
Miejsce 4. - Sekret Madoki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Luminous = Blue
Miejsce 2. - Sekret madoki
Miejsce 3. – Miłość doda ci skrzydeł
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Łowcy smaków
Miejsce 2. - Dziewczyna do wynajęcia
Miejsce 3. - Norman (nawet Metropolis było lepsze...)
Szok! Roku: Zapowiedź reedycji Ranmy Inuyashy i Edenu
Drama Roku: Niewywiązywanie się JPFu z obietnicy
Czego nam brakuje: Yuri w wersji nie szkolnej
-
- Adept
- Posty: 130
- Rejestracja: ndz cze 28, 2020 6:28 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - Chainsaw Man
Miejsce 3. - Mąż mojego brata
Miejsce 4. -
Miejsce 5. -
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. – Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. - Luminous = Blue
Miejsce 3. - Sekret madoki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Zapowiedź przez JPFów tytułów pani Rumiko
Drama Roku: "kłamstwa" waneko
Czego nam brakuje: e-mang na zasadzie własności, a nie dostępu przez google play czy yatta-reader
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - Chainsaw Man
Miejsce 3. - Mąż mojego brata
Miejsce 4. -
Miejsce 5. -
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. – Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. - Luminous = Blue
Miejsce 3. - Sekret madoki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Zapowiedź przez JPFów tytułów pani Rumiko
Drama Roku: "kłamstwa" waneko
Czego nam brakuje: e-mang na zasadzie własności, a nie dostępu przez google play czy yatta-reader
- Lunatyczka
- Adept
- Posty: 476
- Rejestracja: pt kwie 22, 2016 9:20 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 3. - Chainsaw Man
Miejsce 4. - SPYxFAMILY
Miejsce 5. – Magiczny świat Ran
Tytuły, które nie zmieściły mi się na podium: Szlakiem chmur, Sekret Madoki, Mąż mojego brata, Wielki Strażnik Biblioteki i Zbudź się, śpiąca królewno.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - StudioJG - za utworzenie zastępstwa za konwenty w postaci festiwali, tworzenie dużej ilości dodatków do serii, poprawienie tempa wydawania i ogłoszenie mnóstwa bardzo dobrych tytułów.
Miejsce 2. - Waneko - za wciąż najlepsze tempo wydawania ze wszystkich wydawnictw i też ogłoszenie fajnych tytułów.
Miejsce 3. - Dango - Za bycie "puchatym" wydawnictwem, dobre tempo wydawania oraz eksperymentowanie z fakturami okładek.
Poza podium jest JPF, bo doceniam operację "Słomkowi" i reedycję tytułów Rumiko, to jednak obie akcje mnie nie dotyczą.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - NOiSE
Miejsce 2. - Kwiat, który widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 3. – Chainsaw Man (za najładniejszy logotyp spośród innych zagranicznych wydań)
Poza podium: Sekret Madoki i Wielki Strażnik Biblioteki (bo ubzdurało mi się, że jest 5 miejsc na podium xd)
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Sprzedałem swoje życie...
Miejsce 2. - Czarośledztwo
Miejsce 3. - Lśnisz w księżycową noc
Ogólnie to na początku nie chciałam nic dawać w rozczarowaniu, bo staram się kupować tylko te tytuły, które powinny mi się spodobać (bądź przy długich tytułach wcześniej je sprawdzam, bo nigdy nie przerywam kupowanych serii). Jednak postanowiłam dać te tytuły, bo choć je w jakiś sposób lubię, to jednak miałam wobec nich większe oczekiwania.
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy (ponieważ wydawnictwa wciąż nam wmawiały, że takie reedycje nie są możliwe :p)
Drama Roku: Atelier i jego okładki (zmieniłam na mnogą, bo nie tylko boli mnie kwestia 4 tomu, ale też sprawa z grzbietami, która nie została wytłumaczona)
Czego nam brakuje: joseiów, seinenów poza sci-fi (a tak na serio to miejsca na półkach xD)
Miejsce 1. - Beastars
Miejsce 2. - Hanako: duch ze szkolnej toalety
Miejsce 3. - Chainsaw Man
Miejsce 4. - SPYxFAMILY
Miejsce 5. – Magiczny świat Ran
Tytuły, które nie zmieściły mi się na podium: Szlakiem chmur, Sekret Madoki, Mąż mojego brata, Wielki Strażnik Biblioteki i Zbudź się, śpiąca królewno.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - StudioJG - za utworzenie zastępstwa za konwenty w postaci festiwali, tworzenie dużej ilości dodatków do serii, poprawienie tempa wydawania i ogłoszenie mnóstwa bardzo dobrych tytułów.
Miejsce 2. - Waneko - za wciąż najlepsze tempo wydawania ze wszystkich wydawnictw i też ogłoszenie fajnych tytułów.
Miejsce 3. - Dango - Za bycie "puchatym" wydawnictwem, dobre tempo wydawania oraz eksperymentowanie z fakturami okładek.
Poza podium jest JPF, bo doceniam operację "Słomkowi" i reedycję tytułów Rumiko, to jednak obie akcje mnie nie dotyczą.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - NOiSE
Miejsce 2. - Kwiat, który widzieliśmy tamtego dnia
Miejsce 3. – Chainsaw Man (za najładniejszy logotyp spośród innych zagranicznych wydań)
Poza podium: Sekret Madoki i Wielki Strażnik Biblioteki (bo ubzdurało mi się, że jest 5 miejsc na podium xd)
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Sprzedałem swoje życie...
Miejsce 2. - Czarośledztwo
Miejsce 3. - Lśnisz w księżycową noc
Ogólnie to na początku nie chciałam nic dawać w rozczarowaniu, bo staram się kupować tylko te tytuły, które powinny mi się spodobać (bądź przy długich tytułach wcześniej je sprawdzam, bo nigdy nie przerywam kupowanych serii). Jednak postanowiłam dać te tytuły, bo choć je w jakiś sposób lubię, to jednak miałam wobec nich większe oczekiwania.
Szok! Roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy (ponieważ wydawnictwa wciąż nam wmawiały, że takie reedycje nie są możliwe :p)
Drama Roku: Atelier i jego okładki (zmieniłam na mnogą, bo nie tylko boli mnie kwestia 4 tomu, ale też sprawa z grzbietami, która nie została wytłumaczona)
Czego nam brakuje: joseiów, seinenów poza sci-fi (a tak na serio to miejsca na półkach xD)
-
- Adept
- Posty: 434
- Rejestracja: śr gru 05, 2012 10:52 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'20, czyli głosujemy po raz ÓSMY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. MW – Odkrycie roku. Zaskakująca manga, mimo iż nie jest wolna od wad, przykleiła mnie do siebie i nie pozwoliła odejść, dopóki nie dotarłam do ostatniej strony. Oby więcej takich tytułów ze strony Waneko.
Miejsce 2. Szlakiem chmur na północny zachód – Pierwszy tom odstraszał paroma problematycznymi motywami, ale im dalej, tym lepiej. Trzeci tom sprawił, że zdecydowanie dam szansę kontynuacji. Należy też wspomnieć o ślicznych rysunkach. Traktuję tę serię niemalże jak artbooki.
Miejsce 3. W pogoni za słońcem – Ciekawa manga z gatunku BL, stąd postanowiłam ją wyróżnić.
Miejsce 4. Pan Cykada – Niezwykle udany eksperyment wydawniczy! Czytanie każdej historii zawartej w zbiorze tworzyło wyjątkowe doświadczenie.
Miejsce 5. Spy x Family – Sympatyczna komedia, która wiele zyskuje, jeśli czytelnik jest obeznany z filmami szpiegowskimi.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Studio JG – Fajny dobór tytułów, piękne dodatki do każdego tomiku, świetnie przeprowadzona akcja marketingowa. Mango wydane na wysokim poziomie. Troszkę na minus, jeśli chodzi o terminowość, jednak teraz przynajmniej starają się o tym informować.
Miejsce 2. Waneko – Najlepsza terminowość i całkiem ciekawe eksperymenty w tym roku (m. in. MW, Pan Cykada), a także wprowadzenie na rynek naprawdę fajnych shounenów (Miecz zabójcy demonów, Spy x Family, Chainsaw man).
Miejsce 3. Moim zdaniem pozostali nie wyróżniali się na tyle, by ich tu zamieścić.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. Rozmyty zmierzch
Miejsce 3. Wielki Strażnik Biblioteki
Szok roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama roku: JPF nie wywiązał się z obietnicy i uciął dialog z czytelnikami.
Czego nam brakuje: artbooków. Zdecydowanie artbooków. Tylko chciałabym z jakichś nowszych serii, żadnych Dragon Balli, Naruto, etc. Nie trzeba daleko szukać... Istnieje artbook z Hanako czy z The Promised Neverland. Aya Kanno (autorka Requiem Króla Róż) wydała piękną książkę ze swoimi ilustracjami. Mam nadzieję, że wydawnictwa odważniej podziałają w tym temacie, nie ograniczając się tylko do edycji specjalnych mang (w twardych oprawach).
Miejsce 1. MW – Odkrycie roku. Zaskakująca manga, mimo iż nie jest wolna od wad, przykleiła mnie do siebie i nie pozwoliła odejść, dopóki nie dotarłam do ostatniej strony. Oby więcej takich tytułów ze strony Waneko.
Miejsce 2. Szlakiem chmur na północny zachód – Pierwszy tom odstraszał paroma problematycznymi motywami, ale im dalej, tym lepiej. Trzeci tom sprawił, że zdecydowanie dam szansę kontynuacji. Należy też wspomnieć o ślicznych rysunkach. Traktuję tę serię niemalże jak artbooki.
Miejsce 3. W pogoni za słońcem – Ciekawa manga z gatunku BL, stąd postanowiłam ją wyróżnić.
Miejsce 4. Pan Cykada – Niezwykle udany eksperyment wydawniczy! Czytanie każdej historii zawartej w zbiorze tworzyło wyjątkowe doświadczenie.
Miejsce 5. Spy x Family – Sympatyczna komedia, która wiele zyskuje, jeśli czytelnik jest obeznany z filmami szpiegowskimi.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Studio JG – Fajny dobór tytułów, piękne dodatki do każdego tomiku, świetnie przeprowadzona akcja marketingowa. Mango wydane na wysokim poziomie. Troszkę na minus, jeśli chodzi o terminowość, jednak teraz przynajmniej starają się o tym informować.
Miejsce 2. Waneko – Najlepsza terminowość i całkiem ciekawe eksperymenty w tym roku (m. in. MW, Pan Cykada), a także wprowadzenie na rynek naprawdę fajnych shounenów (Miecz zabójcy demonów, Spy x Family, Chainsaw man).
Miejsce 3. Moim zdaniem pozostali nie wyróżniali się na tyle, by ich tu zamieścić.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Szlakiem chmur na północny zachód
Miejsce 2. Rozmyty zmierzch
Miejsce 3. Wielki Strażnik Biblioteki
Szok roku: JPF i Kotori odpalają atomówkę - Wydanie Edenu, Ranmy i Inuyashy
Drama roku: JPF nie wywiązał się z obietnicy i uciął dialog z czytelnikami.
Czego nam brakuje: artbooków. Zdecydowanie artbooków. Tylko chciałabym z jakichś nowszych serii, żadnych Dragon Balli, Naruto, etc. Nie trzeba daleko szukać... Istnieje artbook z Hanako czy z The Promised Neverland. Aya Kanno (autorka Requiem Króla Róż) wydała piękną książkę ze swoimi ilustracjami. Mam nadzieję, że wydawnictwa odważniej podziałają w tym temacie, nie ograniczając się tylko do edycji specjalnych mang (w twardych oprawach).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości