Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
- dehirak
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: sob lip 05, 2014 11:01 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Żadna manga z mojej prywatnej listy "top 20" nie została wydana, więc wakat na wszystkich miejscach (foch!)
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF (za tytuły, które wydaje)
Miejsce 2. - Waneko (za regularne wydawanie e-mang i ich cenę. Proszę o większą ilość tytułów :])
Miejsce 3. - Hanami (za samurajskie tytuły)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Głębia ostrości
Miejsce 2. - Kasane
Miejsce 3. – Eden
Największe rozczarowanie:
Brak. Jeśli manga mi się spodobała, to jej prawdopodobnie nie przeczytałam do końca i nie czuję się kompetentna, by je porównywać
Szok! Roku: Dynamiczny rozwój rynku e-mang po polsku
Drama Roku: Chyba burza o dodatki od Dango, bo reszta propozycji to raczej nie dramy, tylko realne problemy.
Czego nam brakuje: mang Takehiko Inoue i sportówek
Żadna manga z mojej prywatnej listy "top 20" nie została wydana, więc wakat na wszystkich miejscach (foch!)
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF (za tytuły, które wydaje)
Miejsce 2. - Waneko (za regularne wydawanie e-mang i ich cenę. Proszę o większą ilość tytułów :])
Miejsce 3. - Hanami (za samurajskie tytuły)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Głębia ostrości
Miejsce 2. - Kasane
Miejsce 3. – Eden
Największe rozczarowanie:
Brak. Jeśli manga mi się spodobała, to jej prawdopodobnie nie przeczytałam do końca i nie czuję się kompetentna, by je porównywać
Szok! Roku: Dynamiczny rozwój rynku e-mang po polsku
Drama Roku: Chyba burza o dodatki od Dango, bo reszta propozycji to raczej nie dramy, tylko realne problemy.
Czego nam brakuje: mang Takehiko Inoue i sportówek
"Kingdom", "Vagabond", "Real", "Slam Dunk", "Blade of Immortal" i "Hinomaru zumou"
- dejikos
- nołlife
- Posty: 2710
- Rejestracja: czw sie 10, 2006 2:04 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Miałam napisać, że licho było z tymi premierami, a ostatecznie skończyło mi się miejsce na najlepsze mangi XD Postanowiłam dać szansę tytułom, które mnie zaskoczyły.
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Pod przykrywką
Miejsce 3. - Eden
Miejsce 4. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 5. – Beztroskie dni
Poza podium: Inuyasha, Łowca dusz, Beztroski czas
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - JPF (na zachętę)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Beztroski czas
Miejsce 2. - Kaiju 8
Miejsce 3. – Niebieska flaga
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Dziecię słońca i deszczu
Miejsce 2. - Szczęście w nieszczęściu
Miejsce 3. - Blood Blockade Battlefront
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: papieru
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Pod przykrywką
Miejsce 3. - Eden
Miejsce 4. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 5. – Beztroskie dni
Poza podium: Inuyasha, Łowca dusz, Beztroski czas
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - JPF (na zachętę)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Beztroski czas
Miejsce 2. - Kaiju 8
Miejsce 3. – Niebieska flaga
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Dziecię słońca i deszczu
Miejsce 2. - Szczęście w nieszczęściu
Miejsce 3. - Blood Blockade Battlefront
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: papieru
Twitter * Discord: Dejikos#8562
- Haliss
- Posty: 47
- Rejestracja: pt sty 17, 2014 1:10 pm
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Shaman King
Miejsce 3. - Metamorfozy
Miejsce 4. - Niebieska flaga
Miejsce 5. – Cicha piosenka o miłości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Kotori
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Shaman King
Miejsce 3. - Metamorfozy
Miejsce 4. - Niebieska flaga
Miejsce 5. – Cicha piosenka o miłości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - Kotori
- zandam
- Moderator
- Posty: 3063
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
- Lokalizacja: Wronki
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - GTO
Miejsce 2. - Eden
Miejsce 3. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 4. - Głębia ostrości
Miejsce 5. – Kaiju no. 8
[ I moja polsko-amerykańska lista:
1. My Broken Mariko
2. GTO
3. Eden
4. Piekło bez kwiatów
5. Skip and Loafer ( dałabym I Swear I Won't Bother You Again! ( LN ), ale to nie manga :p ) ]
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG ( za nietypowe zapowiedzi typu "Łowcy dusz", "Długo i szczęśliwie" itp )
Miejsce 2. - JPF ( mimo wszystko bardziej trafiają w moje gusta swoimi starociami niż pozostałe wydawnictwa ( prócz SJG))
Miejsce 3. - Waneko ( za "Głębię ostrości", to coś z więzieniem w tytule i GTO )
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Zapiski zielarki
Miejsce 2. - Głębia ostrości
Miejsce 3. – Trawa
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Skamieniałe sny
Miejsce 2. - Kasane
Miejsce 3. - Wampir z życzeniem śmierci
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: drama Dango o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: josei i mang sportowych!
Miejsce 1. - GTO
Miejsce 2. - Eden
Miejsce 3. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 4. - Głębia ostrości
Miejsce 5. – Kaiju no. 8
[ I moja polsko-amerykańska lista:
1. My Broken Mariko
2. GTO
3. Eden
4. Piekło bez kwiatów
5. Skip and Loafer ( dałabym I Swear I Won't Bother You Again! ( LN ), ale to nie manga :p ) ]
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG ( za nietypowe zapowiedzi typu "Łowcy dusz", "Długo i szczęśliwie" itp )
Miejsce 2. - JPF ( mimo wszystko bardziej trafiają w moje gusta swoimi starociami niż pozostałe wydawnictwa ( prócz SJG))
Miejsce 3. - Waneko ( za "Głębię ostrości", to coś z więzieniem w tytule i GTO )
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Zapiski zielarki
Miejsce 2. - Głębia ostrości
Miejsce 3. – Trawa
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Skamieniałe sny
Miejsce 2. - Kasane
Miejsce 3. - Wampir z życzeniem śmierci
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: drama Dango o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: josei i mang sportowych!
- hakou
- Posty: 25
- Rejestracja: pn sty 07, 2019 12:43 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. – InuYasha
Miejsce 2. - Ranma 1/2
Miejsce 3. - Jujutsu Kaisen
Miejsce 4. - Shadows House
Miejsce 5. – Niepokonana Jahy
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. – Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Pasożyt
Miejsce 3. – Sukkub i jej ciężka praca w korpo
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. - Skamieniałe sny
Miejsce 3. - Zjedzona przez demona
Szok! Roku: GTO
Drama Roku: -tłumaczenie słowa "mistrzunio" w mandze Nie bij mnie Natalka (Nagatoro)
Czego nam brakuje:
Miejsce 1. – InuYasha
Miejsce 2. - Ranma 1/2
Miejsce 3. - Jujutsu Kaisen
Miejsce 4. - Shadows House
Miejsce 5. – Niepokonana Jahy
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. – Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Dango
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Pasożyt
Miejsce 3. – Sukkub i jej ciężka praca w korpo
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. - Skamieniałe sny
Miejsce 3. - Zjedzona przez demona
Szok! Roku: GTO
Drama Roku: -tłumaczenie słowa "mistrzunio" w mandze Nie bij mnie Natalka (Nagatoro)
Czego nam brakuje:
- Meliona
- nołlife
- Posty: 3925
- Rejestracja: wt sty 01, 2013 2:10 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Trawa - Mocny, ale nie epatujący przemocą komiks. Nie do zapomnienia. Dobrze zrealizowany, łatwo się go czytało mimo ciężkiej tematyki.
Miejsce 2. - Jujutsu kaisen - Wyczekiwałam tej mangi po obejrzeniu świetnego anime. Ot shonen, ale dobrze wykonany, z fajnymi postaciami.
Miejsce 3. - Niebieska flaga
Miejsce 4. - Kaiju no. 8
Miejsce 5. - Pasożyt - Tak nisko tylko dlatego, że przeczytałam dopiero 1 tom z 8 i jeszcze mogę zmienić opinie.
Ten rok obfitował w dobre tytuły, ale nie "rewelacyjne". Poza pierwszym miejscem nie miałam pewności, który tytuł wstawić na które miejsce, bo lubię je wszystkie na podobnym poziomie.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Akuma
Miejsce 3. - Kotori
Nie wiedziałam kogo poza Waneko umieścić w tym rankingu xD Na pewno nie JG za podwyżki cen, ciągłe opóźnienia, onomatopeje w Kaiju i cenzurę w Cosplayu
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna - głównie za te wypukłe śnieżynki, bo pięknie wyglądają
Miejsce 2. - Bloody Mary
Miejsce 3. – Starszy pan i kot
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Wampir z życzeniem śmierci
Miejsce 2. - Śpiew młodości
Miejsce 3. - Starszy pan i kot
Szok roku: powrót GTO
Drama: BrakKartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang (Studio JG)
Czego nam brakuje: bara
Miejsce 1. - Trawa - Mocny, ale nie epatujący przemocą komiks. Nie do zapomnienia. Dobrze zrealizowany, łatwo się go czytało mimo ciężkiej tematyki.
Miejsce 2. - Jujutsu kaisen - Wyczekiwałam tej mangi po obejrzeniu świetnego anime. Ot shonen, ale dobrze wykonany, z fajnymi postaciami.
Miejsce 3. - Niebieska flaga
Miejsce 4. - Kaiju no. 8
Miejsce 5. - Pasożyt - Tak nisko tylko dlatego, że przeczytałam dopiero 1 tom z 8 i jeszcze mogę zmienić opinie.
Ten rok obfitował w dobre tytuły, ale nie "rewelacyjne". Poza pierwszym miejscem nie miałam pewności, który tytuł wstawić na które miejsce, bo lubię je wszystkie na podobnym poziomie.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Akuma
Miejsce 3. - Kotori
Nie wiedziałam kogo poza Waneko umieścić w tym rankingu xD Na pewno nie JG za podwyżki cen, ciągłe opóźnienia, onomatopeje w Kaiju i cenzurę w Cosplayu
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna - głównie za te wypukłe śnieżynki, bo pięknie wyglądają
Miejsce 2. - Bloody Mary
Miejsce 3. – Starszy pan i kot
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Wampir z życzeniem śmierci
Miejsce 2. - Śpiew młodości
Miejsce 3. - Starszy pan i kot
Szok roku: powrót GTO
Drama: BrakKartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang (Studio JG)
Czego nam brakuje: bara
-
- Posty: 16
- Rejestracja: czw maja 16, 2019 9:52 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Blue Period
Miejsce 2. - Zapiski Zielarki
Miejsce 3. - Po deszczu
Miejsce 4. - GTO
Miejsce 5. - Jujutsu Kaisen
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Kotori (choć nie kupiłam od nich żadnej nowości w tym roku, to planuje kupić Edena i Devilmana)
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 3. - Zapiski Zielarki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Niepokonana Jahy
Miejsce 2. - Shaman King ( tutaj pragnę zauważyć iż różnica między miejscem pierwszym,a drugim jest spora.Choć SK lubię i mam spory sentyment do tej serii to muszę przyznać,że tempo fabuły za bardzo się przedłuża w pewnych momentach )
Miejsce 3. - Gal i Bocchi
Szok roku : Powrót GTO
Drama roku : BrakKartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang
Czego nam brakuje : artbooki i mang autorstwa Oshimi Shuuzou
Miejsce 1. - Blue Period
Miejsce 2. - Zapiski Zielarki
Miejsce 3. - Po deszczu
Miejsce 4. - GTO
Miejsce 5. - Jujutsu Kaisen
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Kotori (choć nie kupiłam od nich żadnej nowości w tym roku, to planuje kupić Edena i Devilmana)
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 3. - Zapiski Zielarki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Niepokonana Jahy
Miejsce 2. - Shaman King ( tutaj pragnę zauważyć iż różnica między miejscem pierwszym,a drugim jest spora.Choć SK lubię i mam spory sentyment do tej serii to muszę przyznać,że tempo fabuły za bardzo się przedłuża w pewnych momentach )
Miejsce 3. - Gal i Bocchi
Szok roku : Powrót GTO
Drama roku : BrakKartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang
Czego nam brakuje : artbooki i mang autorstwa Oshimi Shuuzou
-
- Adept
- Posty: 177
- Rejestracja: czw gru 06, 2012 7:15 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Ranma 1/2
Miejsce 3. - Pasożyt
Miejsce 4. - Kasane
Miejsce 5. - Braciszek do wynajęcia
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Hanami
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Rumik world
Miejsce 3. - Ranma 1/2
Szok roku: Powrót GTO
Drama roku: nie ma papieru, nie ma mang - opóźnienia wydawnicze
Czego nam brakuje: Detektywistyczne, mang autorstwa Mitsuru Adachi i Hirokane Kenshi
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Ranma 1/2
Miejsce 3. - Pasożyt
Miejsce 4. - Kasane
Miejsce 5. - Braciszek do wynajęcia
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Hanami
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Rumik world
Miejsce 3. - Ranma 1/2
Szok roku: Powrót GTO
Drama roku: nie ma papieru, nie ma mang - opóźnienia wydawnicze
Czego nam brakuje: Detektywistyczne, mang autorstwa Mitsuru Adachi i Hirokane Kenshi
- Angu
- nołlife
- Posty: 2698
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
- Lokalizacja: Wejherowo
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Trawa - mega ciekawa pozycja o przemilczanym przez lata problemie. Lektura wciąga. Przeczytałam całość ciągiem. Muszę tylko przyznać, że papier w tym wydaniu jest tragiczny jak sama historia. Nie dość, że gabaryty mangi nie ułatwiają czytania, to jeszcze strasznie sztywny papier...
Miejsce 2. - Inuyasha - nie kupuje bo mam już całość angielskiego wydania, ale mam duży sentyment do tej serii. Dużo dramatu to coś, co lubię, ciekawy wątek (trójkąt) romantyczny, który nie jest łatwy dla bohaterów, plejada postaci, każdy znajdzie kogoś, kogo polubi.
Miejsce 3. -GTO - też nie kupuje, bo mam całość pierwszego wydania Waneko, ale może kiedyś zdubluje. Realistyczne problemy, mega dobry humor (a z tłumaczeniem Waneko to już w ogóle ), jedyny w swoim rodzaju Onizuka,
Miejsce 4. - Po deszczu - ciekawy romans, brakuje mi więcej tego typu tytułów u nas. Tylko główną bohaterkę ciężko mi zrozumieć
Miejsce 5. – Beztroskie dni - bardzo lubię tę shojkę, humor, dobór par i chyba jedyna tsundere ever, którą polubiłam (Mari!)
Najlepsze wydawnictwo
Miejsce 1. Studio JG 3 pkt. - można się nie zgadzać z ich kilkoma decyzjami, tempem wydawniczym *patrzy na Log horizon na półce, i rozmyśla o fanach toradory*, ale ich dobór tytułów obecnie najbardziej mi pasuje, lubię ich wydania i przekłady
Miejsce 2. Waneko 2 pkt. - bez większych wpadek w tym roku, terminowe wydania, ich oferta do mnie trafia
Miejsce 3. - JPF - 1 pkt - Za Rumiko Takahahsi, zapowiedź Clampa. Sądzę, że stać ich na więcej...
Największe rozczarowanie
Miejsce 1. - Śpiew młodości 3 pkt. - nie podobała mi się chyba ŻADNA historia z tego tomiku, a nie jestem wymagająca xD Nie wiem czy przekład akumy czy rozwijanie historii przez autora, ale często w historyjkach nie rozumiałam o co kurna chodzi? No ruchają się, ale co? Gdzie? Jak? Dlaczego?
Miejsce 2. - 2 pkt - Głębia ostrości - wynudziłam się przy lekturze nieźle. Seks w pierwszym rozdziale to tutaj też jakieś nieporozumienie. Manga miała swoje ciekawe momenty, jak historia tego z traumą muzyczną, ale nie ratuje to całości.
Miejsce 3. - 1 pkt. Zapach miłości - w spoilerze wyjaśnienie
Najładniejsza okładka
Miejsce 1. Shadows house - logotyp ładny, ale przede wszystkim materiał okładki jako takiej mnie kupił + złocenia... Waneko serio postarało się przy wydaniu. (tylko tych różnych kolorów jak w oryginale szkoda...)
Miejsce 2. Łowca dusz
Miejsce 3 Metamorfozy
Szok roku - powrót GTO
Drama roku - Dango i sprzedaż dodatków xD
Czego nam brakuje - yuri z dorosłymi bohaterkami. Poważnych josei.
Miejsce 1. - Trawa - mega ciekawa pozycja o przemilczanym przez lata problemie. Lektura wciąga. Przeczytałam całość ciągiem. Muszę tylko przyznać, że papier w tym wydaniu jest tragiczny jak sama historia. Nie dość, że gabaryty mangi nie ułatwiają czytania, to jeszcze strasznie sztywny papier...
Miejsce 2. - Inuyasha - nie kupuje bo mam już całość angielskiego wydania, ale mam duży sentyment do tej serii. Dużo dramatu to coś, co lubię, ciekawy wątek (trójkąt) romantyczny, który nie jest łatwy dla bohaterów, plejada postaci, każdy znajdzie kogoś, kogo polubi.
Miejsce 3. -GTO - też nie kupuje, bo mam całość pierwszego wydania Waneko, ale może kiedyś zdubluje. Realistyczne problemy, mega dobry humor (a z tłumaczeniem Waneko to już w ogóle ), jedyny w swoim rodzaju Onizuka,
Miejsce 4. - Po deszczu - ciekawy romans, brakuje mi więcej tego typu tytułów u nas. Tylko główną bohaterkę ciężko mi zrozumieć
Miejsce 5. – Beztroskie dni - bardzo lubię tę shojkę, humor, dobór par i chyba jedyna tsundere ever, którą polubiłam (Mari!)
Najlepsze wydawnictwo
Miejsce 1. Studio JG 3 pkt. - można się nie zgadzać z ich kilkoma decyzjami, tempem wydawniczym *patrzy na Log horizon na półce, i rozmyśla o fanach toradory*, ale ich dobór tytułów obecnie najbardziej mi pasuje, lubię ich wydania i przekłady
Miejsce 2. Waneko 2 pkt. - bez większych wpadek w tym roku, terminowe wydania, ich oferta do mnie trafia
Miejsce 3. - JPF - 1 pkt - Za Rumiko Takahahsi, zapowiedź Clampa. Sądzę, że stać ich na więcej...
Największe rozczarowanie
Miejsce 1. - Śpiew młodości 3 pkt. - nie podobała mi się chyba ŻADNA historia z tego tomiku, a nie jestem wymagająca xD Nie wiem czy przekład akumy czy rozwijanie historii przez autora, ale często w historyjkach nie rozumiałam o co kurna chodzi? No ruchają się, ale co? Gdzie? Jak? Dlaczego?
Miejsce 2. - 2 pkt - Głębia ostrości - wynudziłam się przy lekturze nieźle. Seks w pierwszym rozdziale to tutaj też jakieś nieporozumienie. Manga miała swoje ciekawe momenty, jak historia tego z traumą muzyczną, ale nie ratuje to całości.
Miejsce 3. - 1 pkt. Zapach miłości - w spoilerze wyjaśnienie
► Pokaż Spoiler
Miejsce 1. Shadows house - logotyp ładny, ale przede wszystkim materiał okładki jako takiej mnie kupił + złocenia... Waneko serio postarało się przy wydaniu. (tylko tych różnych kolorów jak w oryginale szkoda...)
Miejsce 2. Łowca dusz
Miejsce 3 Metamorfozy
Szok roku - powrót GTO
Drama roku - Dango i sprzedaż dodatków xD
Czego nam brakuje - yuri z dorosłymi bohaterkami. Poważnych josei.
- Kakaladze
- Fanatyk
- Posty: 1893
- Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 7:09 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Shaman King
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. - Shadows House
Miejsce 4. - Pasożyt
Miejsce 5. – Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Reaktor 1F
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. – Shadowhouse
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: Klasycznie coś na co narzekam od dawna, Polscy wydawcy nie umieją reklamować swoich mang. Pod tym względem daje radę tylko JG. Ale w zasadzie wydawcy nie umieją przekonać mnie do nieznanych mi mang, i nawet nie próbują tego robić. Serie które wychodzą to ich promocja kończy się na wrzucaniu okładki i info o tym że jest dostępna, nic poza tym...
Miejsce 1. - Shaman King
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. - Shadows House
Miejsce 4. - Pasożyt
Miejsce 5. – Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Reaktor 1F
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. – Shadowhouse
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: Klasycznie coś na co narzekam od dawna, Polscy wydawcy nie umieją reklamować swoich mang. Pod tym względem daje radę tylko JG. Ale w zasadzie wydawcy nie umieją przekonać mnie do nieznanych mi mang, i nawet nie próbują tego robić. Serie które wychodzą to ich promocja kończy się na wrzucaniu okładki i info o tym że jest dostępna, nic poza tym...
- Mokuren
- Posty: 29
- Rejestracja: pt maja 03, 2013 11:18 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Długo i szczęśliwie
Miejsce 3. - Starszy Pan i kot
Miejsce 4. - Po deszczu
Miejsce 5. - Zapach miłości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Niepewne serca
Miejsce 3. – Metamorfozy
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Zerwane zaręczyny i więzienny slow life
Szok! Roku: JPF zapowiada RG Vede
Drama roku: drama Dango o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: klasyki shoujo, a w szczególności mang Yumiko Igarashi, josei oraz artbooków
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Długo i szczęśliwie
Miejsce 3. - Starszy Pan i kot
Miejsce 4. - Po deszczu
Miejsce 5. - Zapach miłości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Niepewne serca
Miejsce 3. – Metamorfozy
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Zerwane zaręczyny i więzienny slow life
Szok! Roku: JPF zapowiada RG Vede
Drama roku: drama Dango o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: klasyki shoujo, a w szczególności mang Yumiko Igarashi, josei oraz artbooków
- Canis
- nołlife
- Posty: 2877
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Cieszy mnie Wasza aktywność na finiszu, ale i tak przypominam: dziś jest ostatni dzień kiedy można oddać głos. Radzę się pośpieszyć.
-
- Adept
- Posty: 219
- Rejestracja: ndz cze 01, 2014 9:48 am
- Status: Online
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Zapiski zielarki
Miejsce 2. - Shadow House
Miejsce 3. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 4. - Freya: fałszywy książę
Miejsce 5. – Blue period
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Wampir z życzeniem śmierci
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Szok! Roku: ogólnie reedycje
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: starszych shojo, fanbooków
Miejsce 1. - Zapiski zielarki
Miejsce 2. - Shadow House
Miejsce 3. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 4. - Freya: fałszywy książę
Miejsce 5. – Blue period
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Wampir z życzeniem śmierci
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Szok! Roku: ogólnie reedycje
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: starszych shojo, fanbooków
- Tomek
- Wtajemniczony
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lip 09, 2007 5:23 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - GTO (co prawda nie kupuje nowej wersji, ale nadal zbyt bardzo dobrze wspominam starą)
Miejsce 2. - Rumik World
Miejsce 3. - Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Miejsce 4. - Ranma 1/2
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF (za stare rzeczy)
Miejsce 2. - Waneko (za solidność)
Miejsce 3. - Hanami (za powolne, ale jednak wydawanie najlepszej mangi - "20th Century Boys" ^_^)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Rumik World
Szok! Roku: wydawanie coraz większej ilości starych, nieoczywistych mang przez J.P.Fantastica
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków (za rozwojowość )
Czego nam brakuje: mang Mitsuru Adachiego No i reszty Naoki Urasawy.
Miejsce 1. - GTO (co prawda nie kupuje nowej wersji, ale nadal zbyt bardzo dobrze wspominam starą)
Miejsce 2. - Rumik World
Miejsce 3. - Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Miejsce 4. - Ranma 1/2
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF (za stare rzeczy)
Miejsce 2. - Waneko (za solidność)
Miejsce 3. - Hanami (za powolne, ale jednak wydawanie najlepszej mangi - "20th Century Boys" ^_^)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Rumik World
Szok! Roku: wydawanie coraz większej ilości starych, nieoczywistych mang przez J.P.Fantastica
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków (za rozwojowość )
Czego nam brakuje: mang Mitsuru Adachiego No i reszty Naoki Urasawy.
-
- Adept
- Posty: 434
- Rejestracja: śr gru 05, 2012 10:52 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Devilman
Miejsce 2. - Niebieska flaga
Miejsce 3. - Blue Period
Miejsce 4. - Pasożyt
Miejsce 5. - Głębia ostrości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kemono Jihen
Miejsce 2. - Zapiski zielarki
Miejsce 3. - Niebieska flaga
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Skamieniałe Sny
Miejsce 2. - Mój Sąsiad
Miejsce 3. - Miłość Na Ostatniej Stacji
Szok! Roku: dodruk Adolfów
Drama Roku: 100 zł grzywny lub 25 lat więzienia za sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: chińskich książek i koreańskich komiksów
Miejsce 1. - Devilman
Miejsce 2. - Niebieska flaga
Miejsce 3. - Blue Period
Miejsce 4. - Pasożyt
Miejsce 5. - Głębia ostrości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kemono Jihen
Miejsce 2. - Zapiski zielarki
Miejsce 3. - Niebieska flaga
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Skamieniałe Sny
Miejsce 2. - Mój Sąsiad
Miejsce 3. - Miłość Na Ostatniej Stacji
Szok! Roku: dodruk Adolfów
Drama Roku: 100 zł grzywny lub 25 lat więzienia za sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: chińskich książek i koreańskich komiksów
- Canis
- nołlife
- Posty: 2877
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Kaiju No.8
Miejsce 2. - Talentless Nana
Miejsce 3. - Inuyasha
Miejsce 4. - Shadows House
Miejsce 5. – Sukkub i jej ciężka praca w korpo
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Detektyw Sasaki
Miejsce 3. – Niepokonana Jahy
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: czasu:P
Minęła północ, zatem zamykam plebiscyt. Wyniki będą... kiedy się ogarnę, czyli pewnie za kilkanaście dni.
Miejsce 1. - Kaiju No.8
Miejsce 2. - Talentless Nana
Miejsce 3. - Inuyasha
Miejsce 4. - Shadows House
Miejsce 5. – Sukkub i jej ciężka praca w korpo
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Studio JG
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shadows House
Miejsce 2. - Detektyw Sasaki
Miejsce 3. – Niepokonana Jahy
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: czasu:P
Minęła północ, zatem zamykam plebiscyt. Wyniki będą... kiedy się ogarnę, czyli pewnie za kilkanaście dni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości