Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
-
- Posty: 46
- Rejestracja: czw lis 26, 2020 8:43 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Shaman king
Miejsce 2. - Inuyasha
Miejsce 3. - Jujutsu kaisen
Miejsce 4. - Kajiu no. 8
Miejsce 5. – Zapiski zielarki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG (pomimo obecnych opóźnień i podwyżek cen w tym roku najwięcej nowości mam właśnie od nich - odpowiada mi ich dobór tytułów)
Miejsce 2. - Waneko (jedne do czego mogłabym się u nich przyczepić to zdarzająca się niedokładność w edycjach/tłumaczeniu, no ale to każdemu się zdarza, po prostu u nich najwięcej tego obserwuje; ogólnie wydawnictwo niewiele się wyróżniące, ale trzymające poziom)
Miejsce 3. - JPF (mangi Rumiko oraz nieszablonowy dobór tytułów - nie biorę większości z ich nowości, ale plus za wydawanie takich serii)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shaman king
Miejsce 2. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba: light novel: Kwiat szczęścia
Miejsce 3. – Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Blood Blockade Battlefront (dokupiłam na spróbowanie na festiwalu, jednak do chwili obecnej nie mogę dokończyć lektury; nie kupuje przeważnie mang w ciemno, więc jest to moje największe i jedyna rozczarowanie )
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: Wczoraj jeszcze dałabym papier. Ale po dzisiejszej akcji bezkonkurencynie wygrywa Dango i ich drama o dodatki xd
Czego nam brakuje: sportówek
Miejsce 1. - Shaman king
Miejsce 2. - Inuyasha
Miejsce 3. - Jujutsu kaisen
Miejsce 4. - Kajiu no. 8
Miejsce 5. – Zapiski zielarki
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG (pomimo obecnych opóźnień i podwyżek cen w tym roku najwięcej nowości mam właśnie od nich - odpowiada mi ich dobór tytułów)
Miejsce 2. - Waneko (jedne do czego mogłabym się u nich przyczepić to zdarzająca się niedokładność w edycjach/tłumaczeniu, no ale to każdemu się zdarza, po prostu u nich najwięcej tego obserwuje; ogólnie wydawnictwo niewiele się wyróżniące, ale trzymające poziom)
Miejsce 3. - JPF (mangi Rumiko oraz nieszablonowy dobór tytułów - nie biorę większości z ich nowości, ale plus za wydawanie takich serii)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Shaman king
Miejsce 2. - Miecz zabójcy demonów: Kimetsu no Yaiba: light novel: Kwiat szczęścia
Miejsce 3. – Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Blood Blockade Battlefront (dokupiłam na spróbowanie na festiwalu, jednak do chwili obecnej nie mogę dokończyć lektury; nie kupuje przeważnie mang w ciemno, więc jest to moje największe i jedyna rozczarowanie )
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: Wczoraj jeszcze dałabym papier. Ale po dzisiejszej akcji bezkonkurencynie wygrywa Dango i ich drama o dodatki xd
Czego nam brakuje: sportówek
- ociesek
- nołlife
- Posty: 2283
- Rejestracja: pn lip 09, 2007 9:55 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - GTO
Miejsce 3. - Devilman
Miejsce 4. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 5. – Blue Period
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Akuma
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 3. – Blue Period
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Powrót GTO
Drama Roku: Dango i drama o dodatki
Czego nam brakuje: Stare tytuły (shouneny i Shoujo)
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - GTO
Miejsce 3. - Devilman
Miejsce 4. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 5. – Blue Period
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Akuma
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 3. – Blue Period
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Powrót GTO
Drama Roku: Dango i drama o dodatki
Czego nam brakuje: Stare tytuły (shouneny i Shoujo)
Ostatnio zmieniony pn sty 31, 2022 7:33 pm przez ociesek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Thoreline
- Wtajemniczony
- Posty: 817
- Rejestracja: pt sie 08, 2014 8:44 pm
- Lokalizacja: gdzieś nad morzem
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - InuYasha
Miejsce 2. - Ranma 1/2
Miejsce 3. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 4. - Beztroskie dni
Miejsce 5. – Malarz Demonów
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko (za ilość)
Miejsce 2. - JPF (za Rumiko)
Miejsce 3. - Dango (za ciekawe, nieznane mi wcześniej tytuły - choć podniesienie cen preorderów boli)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Łowca dusz
Miejsce 2. - Malarz Demonów
Miejsce 3. – Shadows House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Tęczowy świat BL VS ostatni hetero
Miejsce 2. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 3. -
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: Dango sprzedaje mangi za 50%, ludzie zwyzywają ich od złodziei (opóźniona wysyłka)
Czego nam brakuje: Light Nowelek (zwłaszcza tych 'zapowiedzianych' z Naruto oraz Chińskich od Mo Xiang Tong Xiu i Meng Xi Shi )
---
Gdyby była kategoria na najgorsza okładkę to bym podała: Dragon Ball Full Color.
Miejsce 1. - InuYasha
Miejsce 2. - Ranma 1/2
Miejsce 3. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 4. - Beztroskie dni
Miejsce 5. – Malarz Demonów
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko (za ilość)
Miejsce 2. - JPF (za Rumiko)
Miejsce 3. - Dango (za ciekawe, nieznane mi wcześniej tytuły - choć podniesienie cen preorderów boli)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Łowca dusz
Miejsce 2. - Malarz Demonów
Miejsce 3. – Shadows House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Tęczowy świat BL VS ostatni hetero
Miejsce 2. - Piekło bez kwiatów
Miejsce 3. -
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: Dango sprzedaje mangi za 50%, ludzie zwyzywają ich od złodziei (opóźniona wysyłka)
Czego nam brakuje: Light Nowelek (zwłaszcza tych 'zapowiedzianych' z Naruto oraz Chińskich od Mo Xiang Tong Xiu i Meng Xi Shi )
---
Gdyby była kategoria na najgorsza okładkę to bym podała: Dragon Ball Full Color.
-
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz gru 08, 2019 9:31 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Kiedy yakuza zostaje niańką
Miejsce 2. - Cicha piosenka o miłości
Miejsce 3. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 4. - Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Miejsce 5. – InuYasha
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko (Zabawne, że ich mang nie mam topce , ale całościowo to wydawnictwo, które najlepiej działa na rynku)
Miejsce 2. - Dango (dramy na koniec roku nic tu nie zmienią, bo zaczęli zapowiadać tytuły, które chcę przeczytać)
Miejsce 3. - Kotori (Dałbym tu Studio JG, ale za dużo namieszali pod koniec roku, a Kotori stabilnie i mnie nawet zainteresowali swoją ofertą)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kiedy yakuza zostaje niańką
Miejsce 2. - Darling in the FranXX
Miejsce 3. – InuYasha
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: tłumaczenie słowa "mistrzunio" w mandze Nie bij mnie Natalka (Nagatoro)
Czego nam brakuje: Większej liczby LN, GL na rynku
Miejsce 1. - Kiedy yakuza zostaje niańką
Miejsce 2. - Cicha piosenka o miłości
Miejsce 3. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 4. - Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Miejsce 5. – InuYasha
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko (Zabawne, że ich mang nie mam topce , ale całościowo to wydawnictwo, które najlepiej działa na rynku)
Miejsce 2. - Dango (dramy na koniec roku nic tu nie zmienią, bo zaczęli zapowiadać tytuły, które chcę przeczytać)
Miejsce 3. - Kotori (Dałbym tu Studio JG, ale za dużo namieszali pod koniec roku, a Kotori stabilnie i mnie nawet zainteresowali swoją ofertą)
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kiedy yakuza zostaje niańką
Miejsce 2. - Darling in the FranXX
Miejsce 3. – InuYasha
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: tłumaczenie słowa "mistrzunio" w mandze Nie bij mnie Natalka (Nagatoro)
Czego nam brakuje: Większej liczby LN, GL na rynku
- Just
- Adept
- Posty: 158
- Rejestracja: pt mar 12, 2021 12:54 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 2. Jujutsu Kaisen
Miejsce 3. Blue Period
Miejsce 4. Kaiju No.8
Miejsce 5. Sukkub i jej ciężka praca w korpo
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Waneko
Miejsce 2. Kotori
Miejsce 3. Akuma
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Shadows House
Miejsce 2. Gal i Bocchi
Miejsce 3. Nozaki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. Zjedzona przez demona?
Miejsce 3. Detektyw Sasaki
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: Dango przyznaje się do sprzedawania gadżetów bez licencji xD
Czego nam brakuje: Ecchi
Miejsce 1. Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 2. Jujutsu Kaisen
Miejsce 3. Blue Period
Miejsce 4. Kaiju No.8
Miejsce 5. Sukkub i jej ciężka praca w korpo
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Waneko
Miejsce 2. Kotori
Miejsce 3. Akuma
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Shadows House
Miejsce 2. Gal i Bocchi
Miejsce 3. Nozaki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. Zjedzona przez demona?
Miejsce 3. Detektyw Sasaki
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę
Drama Roku: Dango przyznaje się do sprzedawania gadżetów bez licencji xD
Czego nam brakuje: Ecchi
Ostatnio zmieniony śr sty 12, 2022 12:27 am przez Just, łącznie zmieniany 3 razy.
- kesah
- Adept
- Posty: 447
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 6:57 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. Pasożyt
Miejsce 2. Basilisk
Miejsce 3. Great Teacher Onizuka
Miejsce 4. Shaman King
Miejsce 5. Pięść Gwiazd Północy
Ogólnie w tym roku wydawnictwa nas rozpieściły świetnymi tytułami i lista by mogła być większa, spokojnie top 10 by wpadło. Oczywiście większość tytułów było dość zaskakujących lub nowości jakie pojawiły się na rynku w Japonii a mi brakuje serii skończonych, jakie gdzieś od dłuższego czasu są u nas wypatrywane jak np. Gantz a także więcej mang związanych z sztukami walki i tu naprawdę wierzę, że jakieś wydawnictwo zainteresuje się Kengan Ashura.
Swój wybór stawiam bardzo subiektywnie, Pasożyt czy Król Szamanów to serie jakie gdzieś od dawna były u nas wypatrywane i poziomu im odmówić nie można, to świetne serie, Basilisk ma prawdopodobnie najładniejsze wydanie z wszystkich mang wydanych w Polsce a i sama manga jest naprawdę dobra. Zastanawiałem się czy do zestawienia dać Kaiju No.8 ale nie zrobiłem tego z jednego powodu, nie jestem zwolennikiem wydawania w Polsce serii jakie dopiero zaczęły wychodzić w Japonii - Kaiju No.8 ma dopiero 5 tomów, trudno powiedzieć czy w perspektywie czasu będzie to dobra seria czy zła a trzeba mieć na uwadze, że pewnie szybko dogonimy Japonię i mangę wejdzie w tryb wydawania nieregularny. Jestem zwolennikiem wydawania zakończonych serii lub trwających, ale będących na późniejszym etapie czyli jakieś 10+ w Japonii.
Re-edycja GTO to świetna sprawa, sam posiadam starą edycję i jest to jedna z najlepszych mang wydanych na polskim rynku i cieszy, że Waneko wydało tą serię ponownie, bo to tytuł jaki nigdy nie powinien zniknąć z polskiego rynku.
Pięść Gwiazd Północy to klasyka nad klasyki, bardzo dobra seria jakiej w sumie się nie spodziewałem, no ale jak się pojawił u nas JoJo to dziwne by było nie wydać tytułu na jakim JoJo był inspirowany.
Dodatkowo wyróżnienie dla książki "Battle Royale" jakie ma u nas bardzo ładne wydanie i od dawna była przeze mnie oczekiwana.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Waneko
Miejsce 2. Studio JG
Miejsce 3. JPF
Wyróżnię tutaj też Dango, bo wydało/zapowiedziało kilka serii nie związanych z miłością między facetami a to jakiś pozytyw i wierzę, że pojawi się u nich więcej takich tytułów jak Death mount dead play. Waneko na pierwszym miejscu, bo jako jedyne nie miało jakiś opóźnień z tytułami, nie płakali tak często na problemy z drukarniami, nie podwyższali jakoś cen, wszystko wydawali systematycznie, ale trzeba mieć na uwadze, że nie wiem jak wygląda kwestia dodruków, bo Studio JG i JPF utrzymują prawie wszystkie swoje wydane serie przy życiu. Studio JG na drugim miejscu ze względu na dużo świetnych zapowiedzi, co prawda uważam, że wydawnictwo powinno trochę wyhamować chyba, bo coraz gorzej z terminami, dodrukami a i portfel mi znacznie chudnie, na pewno łamie minus za podwyżki cen i opóźnienia związane z problemami z drukarniami. JPF w tym roku zaskoczył mnie pozytywnie zapowiedziami m.in Fist of the North Star czy Kapitan Tsubasa, ale nadal są problemy u nich z terminowością.
Najładniejsza okładka:
Olewam.
Największe rozczarowanie:
Też pomijam. Nowości jakie zakupiłem w tym roku mnie nie rozczarowały, lektura była za każdym razem satysfakcjonująca, więc w tym roku jakoś nie odczułem jakiegoś rozczarowania.
Szok! Roku: JPF i wydanie Kapitana Tsubasy - Bardzo pozytywny szok i oby jak najwięcej takich!
Drama Roku: : Brak papieru i kartonu powodujące opóźnienia wydawania mang
Czego nam brakuje: Mang z motywami sztuk walki i sportu (podpowiadam - Kengan Ashura, Shamo) i ogólnie więcej mang dla dojrzalszego czytelnika.
Miejsce 1. Pasożyt
Miejsce 2. Basilisk
Miejsce 3. Great Teacher Onizuka
Miejsce 4. Shaman King
Miejsce 5. Pięść Gwiazd Północy
Ogólnie w tym roku wydawnictwa nas rozpieściły świetnymi tytułami i lista by mogła być większa, spokojnie top 10 by wpadło. Oczywiście większość tytułów było dość zaskakujących lub nowości jakie pojawiły się na rynku w Japonii a mi brakuje serii skończonych, jakie gdzieś od dłuższego czasu są u nas wypatrywane jak np. Gantz a także więcej mang związanych z sztukami walki i tu naprawdę wierzę, że jakieś wydawnictwo zainteresuje się Kengan Ashura.
Swój wybór stawiam bardzo subiektywnie, Pasożyt czy Król Szamanów to serie jakie gdzieś od dawna były u nas wypatrywane i poziomu im odmówić nie można, to świetne serie, Basilisk ma prawdopodobnie najładniejsze wydanie z wszystkich mang wydanych w Polsce a i sama manga jest naprawdę dobra. Zastanawiałem się czy do zestawienia dać Kaiju No.8 ale nie zrobiłem tego z jednego powodu, nie jestem zwolennikiem wydawania w Polsce serii jakie dopiero zaczęły wychodzić w Japonii - Kaiju No.8 ma dopiero 5 tomów, trudno powiedzieć czy w perspektywie czasu będzie to dobra seria czy zła a trzeba mieć na uwadze, że pewnie szybko dogonimy Japonię i mangę wejdzie w tryb wydawania nieregularny. Jestem zwolennikiem wydawania zakończonych serii lub trwających, ale będących na późniejszym etapie czyli jakieś 10+ w Japonii.
Re-edycja GTO to świetna sprawa, sam posiadam starą edycję i jest to jedna z najlepszych mang wydanych na polskim rynku i cieszy, że Waneko wydało tą serię ponownie, bo to tytuł jaki nigdy nie powinien zniknąć z polskiego rynku.
Pięść Gwiazd Północy to klasyka nad klasyki, bardzo dobra seria jakiej w sumie się nie spodziewałem, no ale jak się pojawił u nas JoJo to dziwne by było nie wydać tytułu na jakim JoJo był inspirowany.
Dodatkowo wyróżnienie dla książki "Battle Royale" jakie ma u nas bardzo ładne wydanie i od dawna była przeze mnie oczekiwana.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Waneko
Miejsce 2. Studio JG
Miejsce 3. JPF
Wyróżnię tutaj też Dango, bo wydało/zapowiedziało kilka serii nie związanych z miłością między facetami a to jakiś pozytyw i wierzę, że pojawi się u nich więcej takich tytułów jak Death mount dead play. Waneko na pierwszym miejscu, bo jako jedyne nie miało jakiś opóźnień z tytułami, nie płakali tak często na problemy z drukarniami, nie podwyższali jakoś cen, wszystko wydawali systematycznie, ale trzeba mieć na uwadze, że nie wiem jak wygląda kwestia dodruków, bo Studio JG i JPF utrzymują prawie wszystkie swoje wydane serie przy życiu. Studio JG na drugim miejscu ze względu na dużo świetnych zapowiedzi, co prawda uważam, że wydawnictwo powinno trochę wyhamować chyba, bo coraz gorzej z terminami, dodrukami a i portfel mi znacznie chudnie, na pewno łamie minus za podwyżki cen i opóźnienia związane z problemami z drukarniami. JPF w tym roku zaskoczył mnie pozytywnie zapowiedziami m.in Fist of the North Star czy Kapitan Tsubasa, ale nadal są problemy u nich z terminowością.
Najładniejsza okładka:
Olewam.
Największe rozczarowanie:
Też pomijam. Nowości jakie zakupiłem w tym roku mnie nie rozczarowały, lektura była za każdym razem satysfakcjonująca, więc w tym roku jakoś nie odczułem jakiegoś rozczarowania.
Szok! Roku: JPF i wydanie Kapitana Tsubasy - Bardzo pozytywny szok i oby jak najwięcej takich!
Drama Roku: : Brak papieru i kartonu powodujące opóźnienia wydawania mang
Czego nam brakuje: Mang z motywami sztuk walki i sportu (podpowiadam - Kengan Ashura, Shamo) i ogólnie więcej mang dla dojrzalszego czytelnika.
Lista życzeń : Kengan Ashura/Omega, Gantz, Claymore, Slam Dunk, Ashita no Joe, Holyland, Yu Yu Hakusho, Sun-Ken Rock, Im a Hero
- Mr.Chiquita
- Weteran
- Posty: 1246
- Rejestracja: czw paź 03, 2019 10:58 am
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Ranma 1/2
Miejsce 2. - Eden
Miejsce 3. - GTO
Miejsce 4. - Metamorfozy
Miejsce 5. – Devilman
Dałbym jeszcze małe wyróżnienie dla Battle Royale [LIGHT NOVEL].
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Metamorfozy
Miejsce 2. - Eden
Miejsce 3. – Shadows House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Zerwane zaręczyny i więzienny slow life
Miejsce 2. - Moriarty
Miejsce 3. - Tokyo Revengers
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę.
Drama Roku: tłumaczenie słowa "mistrzunio" w mandze Nie bij mnie Natalka (Nagatoro)
Czego nam brakuje: Meitantei Conan
Miejsce 1. - Ranma 1/2
Miejsce 2. - Eden
Miejsce 3. - GTO
Miejsce 4. - Metamorfozy
Miejsce 5. – Devilman
Dałbym jeszcze małe wyróżnienie dla Battle Royale [LIGHT NOVEL].
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Metamorfozy
Miejsce 2. - Eden
Miejsce 3. – Shadows House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Zerwane zaręczyny i więzienny slow life
Miejsce 2. - Moriarty
Miejsce 3. - Tokyo Revengers
Szok! Roku: JPF zapowiada Kapitana Tsubasę.
Drama Roku: tłumaczenie słowa "mistrzunio" w mandze Nie bij mnie Natalka (Nagatoro)
Czego nam brakuje: Meitantei Conan
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Projekt: cosplay
Miejsce 3. - Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Miejsce 4. - Eden
Miejsce 5. – Zapach miłości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niepewne serca
Miejsce 2. - Po deszczu
Miejsce 3. – Niebieska flaga
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: Burdel organizacyjny JG
Czego nam brakuje: Ecchi łamanego na borderline H
Miejsce 1. - Po deszczu
Miejsce 2. - Projekt: cosplay
Miejsce 3. - Nie drocz się ze mną, Nagatoro!
Miejsce 4. - Eden
Miejsce 5. – Zapach miłości
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. -
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niepewne serca
Miejsce 2. - Po deszczu
Miejsce 3. – Niebieska flaga
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: powrót GTO
Drama Roku: Burdel organizacyjny JG
Czego nam brakuje: Ecchi łamanego na borderline H
- Alzea
- Weteran
- Posty: 1379
- Rejestracja: wt kwie 09, 2013 11:46 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Zapiski zielarki
Miejsce 2. - Zapach Miłości
Miejsce 3. - Projekt: Cosplay
Miejsce 4. - Jujutsu Kaisen
Miejsce 5. – Blue period
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko - stabilni, udaje im się wybrać tytuły, które mi pasują, prawie brak opóźnień
Miejsce 2. - Studio JG - świetny dobór tytułów oraz jakosc wydań tylko te podwyżki i opóźnienia
Miejsce 3. - JPF - z jednej strony mają jaja, że biorą niektóre tytuły, ale z drugiej strony biorą na siebie za dużo i za dużo obiecują, liczę na ogarnięcie terminowości w przyszłym roku i Sailorki
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niepewne serca
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 3. – Zapiski zielarki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. - Shadows House
Miejsce 3. - Beztroskie dni
Szok! Roku: wydanie Tsubasy
Drama Roku: nie ma papieru, nie ma mang SJG (choć Dango z prawami autorskimi było blisko)
Czego nam brakuje: kryminałów
Miejsce 1. - Zapiski zielarki
Miejsce 2. - Zapach Miłości
Miejsce 3. - Projekt: Cosplay
Miejsce 4. - Jujutsu Kaisen
Miejsce 5. – Blue period
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko - stabilni, udaje im się wybrać tytuły, które mi pasują, prawie brak opóźnień
Miejsce 2. - Studio JG - świetny dobór tytułów oraz jakosc wydań tylko te podwyżki i opóźnienia
Miejsce 3. - JPF - z jednej strony mają jaja, że biorą niektóre tytuły, ale z drugiej strony biorą na siebie za dużo i za dużo obiecują, liczę na ogarnięcie terminowości w przyszłym roku i Sailorki
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niepewne serca
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 3. – Zapiski zielarki
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Powiedzmy, że cię kocham
Miejsce 2. - Shadows House
Miejsce 3. - Beztroskie dni
Szok! Roku: wydanie Tsubasy
Drama Roku: nie ma papieru, nie ma mang SJG (choć Dango z prawami autorskimi było blisko)
Czego nam brakuje: kryminałów
- pittegawll
- Wtajemniczony
- Posty: 942
- Rejestracja: czw sty 24, 2013 12:49 am
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Ranma 1/2
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. - Eden
Miejsce 4. - Pasożyt
Miejsce 5. – Kasane
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. – Po Deszczu
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Zapowiedź Kapitana Tsubasy
Drama Roku: Brak papieru i opóźnienia
Czego nam brakuje: Horrorów i starego shoujo
Miejsce 1. - Ranma 1/2
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. - Eden
Miejsce 4. - Pasożyt
Miejsce 5. – Kasane
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Studio JG
Miejsce 3. - Waneko
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. – Po Deszczu
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Zapowiedź Kapitana Tsubasy
Drama Roku: Brak papieru i opóźnienia
Czego nam brakuje: Horrorów i starego shoujo
-
- Adept
- Posty: 301
- Rejestracja: pn mar 03, 2014 10:42 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Starszy pan i kot
Miejsce 2. - Miłość na ostatniej stacji
Miejsce 3. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 4. - Inuyasha
Miejsce 5. – Reaktor 1F
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -Waneko
Miejsce 2. -JPF
Miejsce 3. - Studio JG
Drama roku: Brak papieru, opóźnienia przez to
Miejsce 1. - Starszy pan i kot
Miejsce 2. - Miłość na ostatniej stacji
Miejsce 3. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 4. - Inuyasha
Miejsce 5. – Reaktor 1F
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -Waneko
Miejsce 2. -JPF
Miejsce 3. - Studio JG
Drama roku: Brak papieru, opóźnienia przez to
-
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz gru 29, 2019 11:01 am
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - GTO
Miejsce 2. - InuYasha
Miejsce 3. - Blue Period
Miejsce 4. - Niebieska Flaga
Miejsce 5. – Pasożyt
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko -
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niebieska Flaga
Miejsce 2. - Blue Period
Miejsce 3. – Shadow House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Powrót GTO
Drama Roku: Brak papieru i opóźnienia
Czego nam brakuje: Sportówek
Miejsce 1. - GTO
Miejsce 2. - InuYasha
Miejsce 3. - Blue Period
Miejsce 4. - Niebieska Flaga
Miejsce 5. – Pasożyt
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko -
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niebieska Flaga
Miejsce 2. - Blue Period
Miejsce 3. – Shadow House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: Powrót GTO
Drama Roku: Brak papieru i opóźnienia
Czego nam brakuje: Sportówek
-
- Adept
- Posty: 130
- Rejestracja: ndz cze 28, 2020 6:28 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Pasożyt
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. - Inuyasha
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niepewne serca
Miejsce 2. - Shadows house
Miejsce 3. – Niebieska flaga
Szok! Roku: Powrót GTO
Czego nam brakuje: Light Novelek (choć to marzenie ściętej głowy biorąc pod uwagę ich opłacalność w tej formie)
Miejsce 1. - Pasożyt
Miejsce 2. - Devilman
Miejsce 3. - Inuyasha
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG
Miejsce 2. - Waneko
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Niepewne serca
Miejsce 2. - Shadows house
Miejsce 3. – Niebieska flaga
Szok! Roku: Powrót GTO
Czego nam brakuje: Light Novelek (choć to marzenie ściętej głowy biorąc pod uwagę ich opłacalność w tej formie)
- Alexandrus888
- nołlife
- Posty: 3299
- Rejestracja: wt lip 12, 2016 10:16 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. Devilman
Miejsce 2. Eden
Miejsce 3. Pasożyt
Miejsce 4. Trawa
Miejsce 5. Battle Royale [LIGHT NOVEL]
__________
*Miejsce 6: Pięść Gwiazd Północy
*Miejsce 7: Shaman King
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Waneko - Najlepiej sobie radzili z problemami pandemicznymi
Miejsce 2. Kotori - za Devilmana i Eden, za brak błędów w HC i jakiś większych wpadek
Miejsce 3. Studio JG - za świetne zapowiedzi + ...FM. Na minus podniesienie cen D:
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Kasane
Miejsce 2. Devilman
Miejsce 3. Eden
_________
*Miejsce 4: Battle Royale
*Miejsce 5: Niepokonana Jahy
*Miejsce 6: Shaman King new
*Miejsce 7: Metamorfozy
*Miejsce 8: Gal i Bocchi
Największe rozczarowanie: Mało nowości z tego roku mam przeczytane i raczej na niczym się nie zawiodłem
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: dodruk Adolfów (chociaż mnie tak to nie obeszło, bo mam pierwsze wydanie, ale zdziwienie MEGA, po tych wszystkich zaprzeczeniach)
Drama Roku: "Za co siedzisz?" "Za zakładki..." (Mistrzunio-sempai też był mocny, ale weń się tak nie zaangażowałem)
Czego nam brakuje: Blame! And So On resztę artbooków mogę kupić za granicą, bo nie mają takich ilości tekstu. Krwawych seinenów (Übel Blatt, Claymore, Gantz)
Miejsce 1. Devilman
Miejsce 2. Eden
Miejsce 3. Pasożyt
Miejsce 4. Trawa
Miejsce 5. Battle Royale [LIGHT NOVEL]
__________
*Miejsce 6: Pięść Gwiazd Północy
*Miejsce 7: Shaman King
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. Waneko - Najlepiej sobie radzili z problemami pandemicznymi
Miejsce 2. Kotori - za Devilmana i Eden, za brak błędów w HC i jakiś większych wpadek
Miejsce 3. Studio JG - za świetne zapowiedzi + ...FM. Na minus podniesienie cen D:
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. Kasane
Miejsce 2. Devilman
Miejsce 3. Eden
_________
*Miejsce 4: Battle Royale
*Miejsce 5: Niepokonana Jahy
*Miejsce 6: Shaman King new
*Miejsce 7: Metamorfozy
*Miejsce 8: Gal i Bocchi
Największe rozczarowanie: Mało nowości z tego roku mam przeczytane i raczej na niczym się nie zawiodłem
Miejsce 1. -
Miejsce 2. -
Miejsce 3. -
Szok! Roku: dodruk Adolfów (chociaż mnie tak to nie obeszło, bo mam pierwsze wydanie, ale zdziwienie MEGA, po tych wszystkich zaprzeczeniach)
Drama Roku: "Za co siedzisz?" "Za zakładki..." (Mistrzunio-sempai też był mocny, ale weń się tak nie zaangażowałem)
Czego nam brakuje: Blame! And So On resztę artbooków mogę kupić za granicą, bo nie mają takich ilości tekstu. Krwawych seinenów (Übel Blatt, Claymore, Gantz)
- Monika
- Posty: 41
- Rejestracja: sob gru 29, 2018 9:04 pm
- Lokalizacja: Sieradz
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. -Moriarty
Miejsce 2. -Zapiski zielarki
Miejsce 3. -Zapach miłości
Miejsce 4. -Kiedy yakuza zostaje niańką
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -Waneko
Miejsce 2. -Studio JG
Miejsce 3. -JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. -Zapiski zielarki
Miejsce 2. -Moriarty
Miejsce 3. –Projekt Cosplay
Szok roku:
-powrót GTO
Drama:
-Brak Kartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang (Studio JG)
Miejsce 1. -Moriarty
Miejsce 2. -Zapiski zielarki
Miejsce 3. -Zapach miłości
Miejsce 4. -Kiedy yakuza zostaje niańką
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. -Waneko
Miejsce 2. -Studio JG
Miejsce 3. -JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. -Zapiski zielarki
Miejsce 2. -Moriarty
Miejsce 3. –Projekt Cosplay
Szok roku:
-powrót GTO
Drama:
-Brak Kartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang (Studio JG)
- KubciO
- Fanatyk
- Posty: 1930
- Rejestracja: pn lip 18, 2016 12:36 am
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Szok roku: problemy z dostępnością papieru
Drama roku: sprzedaż dodatków Dango - przestępstwo ścigane z urzędu
Czego nam brakuje: artbooków
Drama roku: sprzedaż dodatków Dango - przestępstwo ścigane z urzędu
Czego nam brakuje: artbooków
Last Man 6 - +4/5
Ragna Crimson 2 - 4/5
Chainsaw Man 11 - +4/5
Chainsaw Man 10 - 4/5
One-Punch Man 23 - +4/5
Ragna Crimson 2 - 4/5
Chainsaw Man 11 - +4/5
Chainsaw Man 10 - 4/5
One-Punch Man 23 - +4/5
- Meichan
- Posty: 8
- Rejestracja: wt gru 08, 2020 4:50 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Zapach miłości - moim zdaniem najlepszy romans jaki obecnie wychodzi. Kocham wszystko w tej mandze.
Miejsce 2. - Mój Policjant - BL z dorosłymi postaciami zawsze super + kocham rysunki Niyamy.
Miejsce 3. - Pasożyt - świetnie się bawiłam przy pierwszym tomiku, czekam na kolejne.
Miejsce 4. - Starszy Pan i kot
Miejsce 5. – Tysiąc słodkich kłamstw
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - zapowiedzieli wiele serii, które chciałam zbierać po angielsku, więc super dla mojego portfela xD. Mimo opóźnień i podwyżek cen to nadal ich wydania tomikowe najbardziej mi się podobają w porównaniu do reszty.
Miejsce 2. - Waneko - dużo dobrych tytułów w tym roku. Cieszę się z powodu Zapachu Miłości i Słodkich kłamstw.
Miejsce 3. - Dango - mimo dramy, to nadal bardzo lubię ich dobór tytułów.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Blue! Blue! Blue!
Miejsce 2. - Mój Policjant
Miejsce 3. – Metamorfozy
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Skamieniałe sny - oczekiwałam czegoś lepszego. Z całego tomiku spodobały mi się może dwie historie.
Miejsce 2. - Cicha piosenka o miłości
Miejsce 3. - Głębia ostrości
Szok! Roku: Pasożyt (w końcu) w Polsce
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: starsze shoujo, nadal josei (ale super, że coś się w końcu dzieje!), GL z dorosłymi bohaterkami
Miejsce 1. - Zapach miłości - moim zdaniem najlepszy romans jaki obecnie wychodzi. Kocham wszystko w tej mandze.
Miejsce 2. - Mój Policjant - BL z dorosłymi postaciami zawsze super + kocham rysunki Niyamy.
Miejsce 3. - Pasożyt - świetnie się bawiłam przy pierwszym tomiku, czekam na kolejne.
Miejsce 4. - Starszy Pan i kot
Miejsce 5. – Tysiąc słodkich kłamstw
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Studio JG - zapowiedzieli wiele serii, które chciałam zbierać po angielsku, więc super dla mojego portfela xD. Mimo opóźnień i podwyżek cen to nadal ich wydania tomikowe najbardziej mi się podobają w porównaniu do reszty.
Miejsce 2. - Waneko - dużo dobrych tytułów w tym roku. Cieszę się z powodu Zapachu Miłości i Słodkich kłamstw.
Miejsce 3. - Dango - mimo dramy, to nadal bardzo lubię ich dobór tytułów.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Blue! Blue! Blue!
Miejsce 2. - Mój Policjant
Miejsce 3. – Metamorfozy
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Skamieniałe sny - oczekiwałam czegoś lepszego. Z całego tomiku spodobały mi się może dwie historie.
Miejsce 2. - Cicha piosenka o miłości
Miejsce 3. - Głębia ostrości
Szok! Roku: Pasożyt (w końcu) w Polsce
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: starsze shoujo, nadal josei (ale super, że coś się w końcu dzieje!), GL z dorosłymi bohaterkami
- miaka88
- nołlife
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 8:51 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. -Trawa
Miejsce 2. -Eden
Miejsce 3. -Długo i szczęśliwie
Miejsce 4. -GTO
Miejsce 5. -Devilman
Nie czytałam jeszcze Battle Royale (LN).
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 3. – Shadows House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Love is Money
Miejsce 2. - Skamieniałe Sny
Szok! Roku: Zapowiedź RG Vegi (bo nawet MKR i CCS średnio się sprzedawała)
Drama roku: BrakKartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang (Studio JG)
Czego nam brakuje: Yuri z dorosłymi kobietami i scenami
Miejsce 1. -Trawa
Miejsce 2. -Eden
Miejsce 3. -Długo i szczęśliwie
Miejsce 4. -GTO
Miejsce 5. -Devilman
Nie czytałam jeszcze Battle Royale (LN).
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - JPF
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 2. - Śnieżny chłopak i cool dziewczyna
Miejsce 3. – Shadows House
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Love is Money
Miejsce 2. - Skamieniałe Sny
Szok! Roku: Zapowiedź RG Vegi (bo nawet MKR i CCS średnio się sprzedawała)
Drama roku: BrakKartonu-kun i Inflacja-sama podnoszą ceny mang (Studio JG)
Czego nam brakuje: Yuri z dorosłymi kobietami i scenami
Ostatnio zmieniony sob sty 08, 2022 3:30 pm przez miaka88, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gabutek
- Posty: 39
- Rejestracja: pt lut 16, 2018 7:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga
Miejsce 1. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 2. - Shaman King
Miejsce 3. - Devilman
Miejsce 4. - Jujutsu Kaisen
Miejsce 5. – Basilisk
Najlepsze wydawnictwo
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - J.P.F
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Shadow House
Miejsce 3. – Śnieżny Chłopak i Cool Dziewczyna
Największe rozczarowanie
Miejsce 1. - Blood Blockade Battlefront
Miejsce 2. - Freyja: Fałszywy Książę
Miejsce 3. - Beztroskie dni
Szok! Roku: Wydanie przez J.P.F Kapitana Tsubasy(generalnie nie spodziewałam się od nikogo zapowiedzi jakiekolwiek sportówki, tym bardziej tak wiekowej)
Drama Roku: drama Dango o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: W tym roku wydawnictwa rozpieściły nas z zapowiedziami starszych tytułów, ale nie ukrywam, że więcej by się ich przydało
Miejsce 1. - Pięść Gwiazd Północy
Miejsce 2. - Shaman King
Miejsce 3. - Devilman
Miejsce 4. - Jujutsu Kaisen
Miejsce 5. – Basilisk
Najlepsze wydawnictwo
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - J.P.F
Miejsce 3. - Kotori
Najładniejsza okładka
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Shadow House
Miejsce 3. – Śnieżny Chłopak i Cool Dziewczyna
Największe rozczarowanie
Miejsce 1. - Blood Blockade Battlefront
Miejsce 2. - Freyja: Fałszywy Książę
Miejsce 3. - Beztroskie dni
Szok! Roku: Wydanie przez J.P.F Kapitana Tsubasy(generalnie nie spodziewałam się od nikogo zapowiedzi jakiekolwiek sportówki, tym bardziej tak wiekowej)
Drama Roku: drama Dango o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: W tym roku wydawnictwa rozpieściły nas z zapowiedziami starszych tytułów, ale nie ukrywam, że więcej by się ich przydało
- Ame
- nołlife
- Posty: 3906
- Rejestracja: ndz gru 04, 2011 3:26 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'21, czyli głosujemy po raz DZIEWIĄTY!
Najlepsza manga:
Miejsce 1. - Zapach miłości
Miejsce 2. - Kasane
Miejsce 3. - Klan Poe: Sen o wiośnie
Miejsce 4. - Tysiąc słodkich kłamstw
Miejsce 5. - Battle Royale [LIGHT NOVEL]
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko za "Zapach Miłości" ma u mnie 1 miejsce. No i za brak w opóźnianiach. Kasane też przypadło mi do gustu. Skusiły mnie w fajne dodatki, które nawiązują do tytułu. A nie ciągle zakładki i pocztówki.
Miejsce 2. - Studio JG od nich sporo kupuję.
Miejsce 3. - Kotori za Blood Mary. Trochę jednak się na nich gniewam. Wydaliby w końcu ten ostatni tom DRR!!! Ileż można czekać.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Zapiski Zielarki
Miejsce 3. – Po deszczu
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Starszy Pan i kot
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - Powiedzmy, że cię kocham
Szok! Roku: dodruk Adolfów
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: Artbooków oraz josei.
Miejsce 1. - Zapach miłości
Miejsce 2. - Kasane
Miejsce 3. - Klan Poe: Sen o wiośnie
Miejsce 4. - Tysiąc słodkich kłamstw
Miejsce 5. - Battle Royale [LIGHT NOVEL]
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Waneko za "Zapach Miłości" ma u mnie 1 miejsce. No i za brak w opóźnianiach. Kasane też przypadło mi do gustu. Skusiły mnie w fajne dodatki, które nawiązują do tytułu. A nie ciągle zakładki i pocztówki.
Miejsce 2. - Studio JG od nich sporo kupuję.
Miejsce 3. - Kotori za Blood Mary. Trochę jednak się na nich gniewam. Wydaliby w końcu ten ostatni tom DRR!!! Ileż można czekać.
Najładniejsza okładka:
Miejsce 1. - Kasane
Miejsce 2. - Zapiski Zielarki
Miejsce 3. – Po deszczu
Największe rozczarowanie:
Miejsce 1. - Starszy Pan i kot
Miejsce 2. -
Miejsce 3. - Powiedzmy, że cię kocham
Szok! Roku: dodruk Adolfów
Drama Roku: drama o sprzedaż dodatków
Czego nam brakuje: Artbooków oraz josei.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości