Kochani!
Z przyjemnością informujemy, że problemy z nowym sklepikiem nareszcie zostały rozwiązane!
Aby wprowadzić go do użytku musimy wyłączyć sklep w poniedziałek (11 września) o godzinie 15.00.
Sklep, już w nowej odsłonie, zostanie uruchomiony we wtorek (12 września) o godzinie 16.00.
Jeśli zaś chodzi o punkty lojalnościowe, zostaliśmy poinformowani, że uda nam się je przenieść do nowego sklepiku!
Jednak bony nie będą przeniesione od razu. Powinny pojawić się na Waszych kontach do poniedziałku, 18 września.
W razie gdybyście, po tym dniu, mieli problemy z odnalezieniem swojego bonu, proszę zgłosić to na zamowienie@waneko.pl
Kur*a to ja przerobiłam swoje punkty na bony żeby było wam łatwiej A teraz się okazuje że lepiej mieć punkty ? przegryw życia ?
Jak Cię to pocieszy, to nie jesteś sam 😀 Zdarza się, na tamten moment były inne informację, więc podjęło się takie kroki.. W każdym razie, dobrze że firma się już wyrobiła ze stroną 🙂
Dziękujemy za chęć pomocy, najpierw wykonawca zarzekał się, że się nie da, a potem się okazało magicznie, że jednak się udało 😀
W każdym razie w jakiejkolwiek formie byście nie mieli rabatów, to zostaną przeniesione do nowego sklepu 🙂
A co z historią zamówień? Wszystko zniknie?
jak informatyk mówi że czegoś się nie da to jest tylko jedna możliwość, znajdź kogoś innego kto da radę bo ten ewidentnie nie wie co mówi, wszystko się da, pytanie jakim kosztem.
hehe, ja też tak zrobiłem xD
Też przerobiłam punkty na bon 🙁
I co z tym sklepem ? Działa ? Nie działa?
Chciałam się zapytać – czy będzie możliwość tworzenia list życzeń jak w poprzednim sklepiku?
Da się 🙂 Przy produkcie jest takie serduszko, które tę listę reprezentuje 😀