Sklep Waneko powrócił!

Kochani,

W końcu udało nam się uruchomić sklepik w całkiem nowej odsłonie. 😀

Niestety… nie wszystko poszło tak, jakbyśmy tego chcieli i nie udało się automatycznie przenieść do nowego sklepu Waszych punktów lojalnościowych i bonów rabatowych. Wszystkie bony rabatowe zostaną dodane ręcznie, więc prosimy o chwilę cierpliwości.

Zła wiadomość jest taka, że nie jesteśmy w stanie przenieść punktów lojalnościowych, w związku z czym bardzo prosimy, tych z Was, którzy chcą je odzyskać o kontakt na zamowienie@waneko.pl (prosimy o podanie w wiadomości swojego imienia i nazwiska oraz maila, na który założone zostało konto). Punkty lojalnościowe zostaną przeliczone na bon rabatowy, możliwy do wykorzystania w sklepie.

Pozostałe zmiany, które zastaniecie w nowym sklepie:

  • uruchomiliśmy Paczkę w Ruchu (opcja pobraniowej Paczki w Ruchu pojawi się w okolicach września lub października)
  • ponownie pojawiła się opcja logowania się do sklepu przez facebooka
  • w związku ze zmianami cennika Poczty Polskiej zostaliśmy zmuszeni do podniesienia cen wysyłek, ale za to ceny przesyłek kurierskich staniały
  • pojawiła się opcja zakupu jako gość (zakup bez rejestracji), ale kupujący w ten sposób, nie będzie miał możliwości wybrania przesyłki za pobraniem oraz nie będą mu naliczane punkty lojalnościowe
  • informacje o wysyłce prenumerat będą dostępne tylko w komentarzu do zamówienia i nie będą wysyłane mailowo

Zostało jeszcze kilka drobnych poprawek, ale prace nad nimi wciąż trwają 🙂

Zapraszamy do naszego sklepiku!

http://sklepwaneko.pl/

4 odpowiedzi na “Sklep Waneko powrócił!”

  1. Łukasz.T pisze:

    Hmm gdybym tylko pamiętał ile tych punktów tam miałem, bo nawet nie wiem czy opłaca się go zamieniać na bon:P

  2. Seris pisze:

    Konta również należy zakładać od nowa? 🙂 Nie szczególnie przyjmuje login i hasło.

  3. AriaAzuris pisze:

    ( ・◇・)? miałam problem ze swoim hasłem i musiałam zresetować ogólnie wygląd sklepiku trochę przytłaczający wszytko takie duże (ס_ס;;)

  4. Wathewa pisze:

    U mnie dalej pokazuje się przerwa techniczna :/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.