Kuroko’s Basket #18 wycofany ze sprzedaży

Kochani!

Z powodu błędu drukarskiego (powtórzenie stron 17-23) w Kuroko’s Basket #18, jesteśmy zmuszeni wycofać ten tom ze sprzedaży (w tym sprzedaży w salonach empik i sklepach komiksowych).

Do ponownej sprzedaży Kuroko’s Basket #18 trafi za trzy tygodnie od dnia dzisiejszego. Gdy naprawiony nakład do nas wróci, można będzie wymienić wadliwy tomik.

BARDZO PRZEPRASZAMY!

13 odpowiedzi na “Kuroko’s Basket #18 wycofany ze sprzedaży”

  1. Rozbujnix pisze:

    Bardziej mnie martwi koniec Hakomari

  2. Manuba pisze:

    Kupiłam tą mangę w Empiku już i faktycznie jest ten defekt. Co mam w takim razie tym fantem zrobić skoro nie było to kupowane bezpośrednio przez wasz sklepik? Czuje się zawiedziona tą sytuacją szczerze mówiąc, bo w tej chwili jest to dla mnie problematyczna sytuacja :/

    • mina pisze:

      Cytat z ask’a
      ”Witam, jeśli kupowałem 18 tom Kuroko w gildii to tam mam wymieniać tomik czy u Was?

      [Alex] Z wymianami poczekajcie aż nakład do nas wróci, wtedy wytłumaczymy krok po kroku dokładnie wytłumaczymy.
      Teraz tylko po krótce powiem co i jak:
      1. Osoby, które zakupiły KB18 w przedpłacie/prenumeracie nie mają się o co martwić- to sprawa najprostsza
      2. Jeśli kupiłeś w innym sklepie zachowaj paragon. Zrób z niego skan (tak aby widoczny był numer paragonu i nazwa sklepu), a następnie w dniu, w którym tomiki do nas wrócą, wyślij nam go mailem.
      3. Jeśli kupiłeś poza empikiem (bo ten nie bawi się w wymiany) to zachowaj paragon, spróbujesz później wymienić go w sklepie, w którym go kupiłeś. Będziemy rozmawiać ze sklepami, aby wymiana u nich była możliwa.”

    • Kagami pisze:

      Zgadzam sie tez juz mam kupiny ten tomik Co robic w takiej sytuacji ?;/

      • Kagami pisze:

        Ale moment a czy rózni sie tym tomik ze ma takie strony takie same ? bo mi jakos tak specjalnie to nie przeszkadza drogie Waneko 😀

      • Vayar pisze:

        Jeżeli kupiłeś/aś w empiku to masz opcję zwrotu wadliwego towaru, jak pewnie w wielu innych sklepach. Jeżeli boisz się że będzie problem z wymianą to zareklamuj to co masz i kup poprawioną wersję za te 3 tygodnie. 🙂

        A co do błędu to chyba duplikacja tych kilku stron. Jak jesteś zdolny/a i uparty/a to może dałoby się rozwiązać sprawę nożykiem introligatorskim, ale wtedy może być problem z wymianą/zwrotem.

        • Kagami pisze:

          Powiem tak mi to nie pszeszkadza 😀 a tomik kupiłam w sklepie yatty(stacjonarnym)wiec jolo :DParagonik jest wiec luz 😀

  3. Ryuumei pisze:

    Czyli tak dla pewności:
    Jeżeli ktoś kupił wadliwy tomik w Empiku, ma zachować paragon, zeskanować go i wysłać Wam, jak będą już nowe, dobre tomiki, to Wy wyślecie zastępcze czy jak?
    Sorki, ale zgłupiałam ;_; student na sesji mocno TT.TT

    • waneko pisze:

      Dokładnie tak! 😀 Zachowaj paragon, w empiku na pewno tego nie wymienisz, ale u nas już tak. Spokojnie, jak dostaniemy dobre tomiki to w poście od razu poinformujemy jak dokładnie to wszystko ma zadziałać.

      Powodzenia na sesji! 😀 Samych dobrych ocen! Trzymamy kciuki:D

Skomentuj mina Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.