Nowa wersja sklepu internetowego Waneko

logo2

Od dzisiaj możecie już korzystać z nowej, lepszej, wersji naszego sklepu internetowego. Spędziliśmy na dopracowywaniu go wiele godzin, ale pomniejsze błędy czy nieścisłości mogły gdzieniegdzie jeszcze pozostać, będziemy je oczywiście sukcesywnie usuwali oraz dodawali brakujące tu i tam opisy czy okładki niektórych tytułów.

Lecz przejdźmy teraz do tego, co najważniejsze, czyli nowych funkcji i innych, pomniejszych, zmian, które dodaliśmy dla Waszej wygody do naszego sklepu:

  • Nowy  wygląd strony oraz lepszy rozkład kategorii z produktami.
  • Dodaliśmy punkty lojalnościowe, które będziecie zdobywać wraz z każdym złożonym u nas zamówieniem. Działa to w następujący sposób: za każde 10 złotych wydanych w naszym sklepiku dostaje się jeden punkt (warty 50 groszy, czyli 5% z wydanych 10 złotych), które to można później zamienić na kupony rabatowe. Taki kupon można potem wykorzystać przy zakupie naszych mang.
  • Kolejną nowością jest 5% rabatu, które można otrzymać przy składaniu zamówienia o minimalnej wartości 50 złotych w dniu swoich urodzin. Warunkiem jest posiadanie przynajmniej jednego zrealizowanego zamówienia przypisanego do swojego konta.
  • Dodaliśmy też możliwość tworzenia swojej listy życzeń, która pozwala Wam na stworzenie listy do której będziecie mogli dodawać mangi i inne produkty dostępne w naszym sklepiku. Jednocześnie można posiadać kilka osobnych list, zaś dodane do nich produkty oznaczać zależnie od tego, jak bardzo Wam na nich zależy. Oprócz tego każda taka lista posiada opcję utworzenia linku do niej, dzięki czemu np. w łatwy sposób można poinformować swoją rodzinę i przyjaciół jakie tytuły Was interesują.
  • Osoby które miały już przyjemność korzystania z tej opcji wysyłki na pewno ucieszy fakt, że poza wysyłką kurierską, pocztową oraz odbiorem osobistym w naszej siedzibie od dzisiaj w naszym sklepiku można wybierać opcję wysyłki za pomocą Paczkomatów 24/7 (jeżeli nie wiecie jeszcze czym są Paczkomaty, z czym je się je i dlaczego opłaca się z nich korzystać, to na TEJ stronie znajdziecie wszystkie potrzebne informacje) Dzięki Paczkomatom możecie sami wybierać kiedy odbierzecie swoje zamówienie, w dodatku ta forma wysyłki jest równie szybka co wysyłka kurierska lecz sporo tańsza. Zastanawiamy się też nad dodaniem wysyłki pocztowej za pomocą Inpostu, lecz na to trzeba będzie jeszcze ewentualnie trochę poczekać.
  • Wkrótce tez będziecie mogli opłacać swoje zamówienia przy pomocy PayU, z którego korzysta np. Allegro, Empik, MediaMarkt, Saturn i wiele innych.
  • Niedługo na Facebooku zostanie uruchomiona nowa strona, poświęcona w całości naszemu sklepowi internetowemu, na której będziemy umieszczali informacje o promocjach, nowych produktach i wszystkim tym, co związane jest z funkcjonowaniem sklepu.
  • A propos Facebooka – jeżeli posiadacie na FB swoje konto, to logowanie i tworzenie nowego konta w naszym sklepie internetowym nigdy nie było łatwiejsze. Obecnie wystarczy kliknąć w link “Zaloguj się przez Facebooka” w górnym prawym rogu sklepiku i w przeciągu kilku sekund Wasze konto zostanie utworzone, nic tylko zamawiać!

Nie można też oczywiście zapomnieć o nowych produktach, które czekały na dodanie do sklepu do dzisiejszego dnia. Są to prenumeraty i przedpłaty ogłoszonych przez nas ostatnio tytułów (czyli Karneval i Puella Magi Madoka Magica) oraz przedpłaty na kolejne tomy już wydawanych przez nas tytułów (np. Pandora Hearts 4, Kuroshitsuji 10, Welcome to the NHK 5 lub Vampire Knight 17) Wszystkie prenumeraty i przedpłaty możecie znaleźć TUTAJ.

Przenosiny do nowego sklepu łączą się dla Was co prawda z zakładaniem nowego konta, lecz WSZYSTKIE zamówienia (wliczając w to przedpłaty i prenumeraty) złożone jeszcze przy pomocy poprzedniego sklepiku będą sukcesywnie zbierane i wysyłane, w razie jakichkolwiek pytań prosimy o wysłanie maila pod adres zamowienie@waneko.pl.

Liczymy na to, że nasz nowy sklep internetowy Wam się spodoba i korzystanie z nowych udogodnień przyniesie Wam dużo radości, ewentualne zauważone przez Was błędy prosimy zgłaszać do nas za pomocą maili lub komentarzy, będziemy jej jak najszybciej poprawiali.

42 odpowiedzi na “Nowa wersja sklepu internetowego Waneko”

  1. Łukasz.T pisze:

    Nowa strona sklepiku jest bardzo fajna ^^ a pomysł z prezentowaniem japońskich okładek z danej mangi jest po prostu świetny ^^ Dziękuje bardzo Waneko:D

  2. Soul pisze:

    sklepik jest naprawdę fajny 🙂 Tylko czy wprowadzicie opcje PRE-ORDER dla mang z innych wydawnictw ? Biorąc przykład z Yatta ? Wszystko co było by zamówione, wysyłać będziecie dopiero jak otrzymacie ostatni PRE-ORDER który znajduje się w koszyku klienta. Jest to bardzo wygodna.

    Pytam, bo lepiej zabezpieczacie przesyłkę 😉 a do yatta nie mam zaufania ;/

    • Waneko pisze:

      @ Soul – myślimy nad tym, jest kilka szczegółów którymi musieli byśmy się wpierw zająć żeby to działało, ale szanse są całkiem duże.

  3. N pisze:

    Sklepik jest super 🙂 Jedyne czego mi brak to możliwości zakupu pakietu mang, było to świetne udogodnienie i do tego tańsze. Niestety zwlekałem z zakupem do uruchomienia nowego sklepu i teraz będę musiał zapłacić nieco więcej, no ale trudno 🙂

  4. N pisze:

    Chciałem zamówić Locke’a w pakiecie, całość była piątaka taniej 🙂 Byłoby super, gdyby się dało. Dobrze, że odświeżyłem, bo już jestem na etapie wyboru metody wysyłki 😀

    • Waneko pisze:

      Około 15:30 powinien być już dodany pakiet Locka, przepraszamy, że dopiero wtedy ale jest wpierw musimy zająć się kilkoma innymi sprawami. Ale na 100% go dodamy.

  5. N pisze:

    To super, zaczekam, dziękuję 😀
    A czy jest też szansa na atrakcyjne pakiety dotyczące innych pozycji? 🙂

  6. Muchykin pisze:

    Hmm zastanawiam się nad pewną kwestią, a mianowicie, skoro manga kosztuje dajmy na to 18 zł i dojda do tego koszty wysyłki to przecież wyjdzie znacznie drożej niż jakbym kupował w sklepie stacjonarnym, więc dlaczego kupowanie na stronie wydawnictwa jest lepsze ?
    (Pytam odnośnie pojedynczych zamówień, np. jakbym chciał kupić Pandora Hearts #4 )

    • Waneko pisze:

      W przypadku Pandora Hearts # 4 wysyłka powinna być darmowa, jest to przedpłata i koszt wysyłki jest już wliczony w cenę. Co do kosztów wysyłki, to da się je obejść: składając zamówienie za powyżej 120 zł (nie licząc przedpłat i prenumerat) wysyłka jest darmowa, ewentualni można wybrać opcję odbioru osobistego, wtedy zamówienie odbiera się osobiście w siedzibie naszej firmy (Warszawa, Powstańców Śląskich 49/41)

  7. Resen pisze:

    Muchykin
    zalety wysyłek:
    -wsparcie poczty =)
    -emocje związane z oczekiwaniem na przesyłke
    -w sklepie stacjonarnym jest możliwość iż ktoś miał daną mangę w rękach (mógł pozostawić ślady)
    -nie zawsze może być na stanie w stacjonarnym
    – blichtr , blask i splendor i chwała
    -ludzie odpowiedzialni za wysyłki mają zajęcie

  8. Anonim pisze:

    Nie każdy ma pod nosem sklep stacjonarny, empik czy matras. Zresztą w empiku są tylko najnowsze tomy.

  9. Misi pisze:

    A będzie jeszcze 7 tom Gena dostępny? :<

  10. Misi pisze:

    Kochane Waneko 🙂 Jak tylko go dodacie, to wciągam go razem z Battle Royale!

  11. niki pisze:

    Mam pytanie.
    W środę, 13 lutego zamówiłam 4 mangi, wyczytałam jeszcze na starej stronie, że dotrą w ciągu 48 godzin, a do tej pory ich nie ma. Czekałam cały dzień i nie wiem, czy mam składać zamówienie jeszcze raz, czy poczekać.
    Proszę o odpowiedź 😉

  12. clauchy pisze:

    jedno pytanie odnośnie wysyłki – napisaliście, że jest możliwość odbioru w Paczkomatach 24/7, ale w zakładce ‘dostawa’ jakoś cisza na ten temat… ile wtedy kosztuje dostarczenie tam paczki? a, i czy Gen t.7 będzie tylko u Was w sklepiku czy w jakimś stacjonarnym sklepie też?:)

    • Waneko pisze:

      W poniedziałek postaramy się uzupełnić te dane, na razie powiem, że normalna wysyłka kosztuje 8,99zł a pobraniowa 12,50zł, co do Hiroszimy 7 to będzie on dostępny w tych sklepach które go zamówią, czyli pewnie Gildia, Komikslandia i innych. Nakład dodruku jest jednak stosunkowo mały, więc szybko może się okazać tak, ze ten tom będzie do nabycia tylko u nas.

  13. Senira pisze:

    Przepraszam, wytłumaczyłby mi ktoś jak to dokładnie jest z tym dodrukiem na żądanie?

  14. asia167 pisze:

    czyli teraz musze zakładać nowe konto?? ;(

  15. AKA pisze:

    Cóż, mam pewien dylemat i mam nadzieję, że dzięki odpowiedzi na pytanie, zostanie on rozwiązany.
    Otóż zastanawiam się nad kupnem mangi Karneval. Została mi ona polecona przez moją koleżankę już jakiś czas temu i uznałam, że skoro i tak już będzie wychodzić w Polsce, to z ciekawości kupię. I tu właśnie pojawia się ów dylemat – czy warto kupić prenumeratę Karneval? Podejrzewam, że manga będzie mi się podobać, bo zaciekawił mnie opis, kreska jest bardzo przyjemna dla oka i dodatkowo została mi polecona przez osobę o bardzo podobnym guście do mojego, ale nie jestem pewna czy prenumerata jest dobrym rozwiązaniem.
    Jedyną prenumeratę jaką kiedykolwiek złożyłam była Alicja w Krainie Serc w sklepie Yatta. Jestem ogólnie z niej zadowolona, bo nie dość, że zapłaciłam mniej (ok. 20 zł różnicy + nie płaciłam za przesyłkę), to dostałam jeszcze “gratisy” typu zakładka. Jedynym minusem było to, że przesyłka przychodziła jakieś parę dni czy nawet czasem tydzień po tym, jak manga pojawiała się w Empiku.
    I tu pojawia się moje pytanie: prenumerata na 10 tomów Karneval wynosi 180zł.To wychodzi 18zł za tom, czyli jakieś 2zł różnicy (przy moim założeniu, że manga będzie kosztowała ok. 20zł), czyli w przeliczeniu na ilość tomów – w prenumeracie zapłacę 20zł mniej niż gdybym kupowała te tomy w sklepie stacjonarnym. Pytanie brzmi – czy gdy złożę zamówienie na prenumeratę będę musiała płacić także za przesyłkę? Czy przewidywane są jakieś drobne “prezenty” do prenumeraty? I czy dostanę tomik szybciej do łapek niż pojawi się on w Empiku? Jeśli dobrze rozumiem, za kupienie prenumeraty dostanę bon rabatowy na 9zł (jest on w sumie bardziej opłacalny dla mnie niż drobny prezent jak przy Alicji)? Czy bon będzie miał termin do zrealizowania (tj. mam miesiąc, aby go wykorzystać)? I czy taki bon dostanę w momencie wpłaty pieniędzy czy w momencie wysłania pierwszego/ostatniego tomu?
    Proszę o odpowiedź na moje pytanie, bo zależy to od tego, czy kupię prenumeratę – a przyznam szczerze, że jakoś szczególnie nie zależy mi na tej mandze, więc jest dla mnie szczególnie ważne (bo jak zacznę się za długo zastanawiać, to obawiam się, że się wycofam w ogóle z kupna tej serii xD). Cóż, od odpowiedzi zależy także to, czy zakupię Madokę, bo tym tytułem także się zainteresowałam. :3
    Z góry dziękuję za odpowiedź~!

    • Waneko pisze:

      To może od początku: przy zamawianiu prenumerat i przedpłat nie płaci się za przesyłkę jeżeli zamówienie opłaci się przelewem lub przez Dotpay czy inną, podobną, stronę. Nad gadżetami myślimy (może jakiś plakat?) ale na razie nie możemy powiedzieć na 100% że będą.

      Co do otrzymania mangi wcześniej niż dotrze do Empiku, to są na to marne szanse. Prenumeraty wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia kiedy docierają do nas z drukarni, tego samego dnia trafiają one też do magazynu zbiorczego Empików. Czasami premiera wypada w piątek, co oznacza, że listy do prenumeratorów dochodzą w ciągu 2-3 dni roboczych (zakładając premierę w piątek powinny one więc dotrzeć we wtorek/środę), zaś magazyn Empiku działa również w sobotę, tak więc mangi trafiają na Empikowe półki w niedzielę/poniedziałek.

      Bony – za każde zrealizowane zamówienie dostaje się odpowiednią ilość punktów lojalnościowych, które się nie przedawniają i które w każdej chwili można zamienić na bon rabatowy (ważny przez rok od daty utworzenia) Rabat ten można wykorzysta przy zakupie mang od naszego wydawnictwa. Punkty lojalnościowe są przyznawane w chwili wysłania zamówienia, czyli w twoim przypadku była by to chwila wysłania pierwszego towaru z zamówienia (czyli 1 tomu Karnevala).

      W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pisz tutaj albo przez opcję “Kontakt” na stronie sklepiku.

  16. Valkiris pisze:

    Nowy sklepik wydaje się fajny 🙂 Ale chciałam zauważyć, że jest wpisany zły tytuł pierwszego tomiku “Chobits”. Zamiast “Chobits 1” jest “Chirality 1”.

  17. AKA pisze:

    Dziękuję, drogie Waneko, za szybką odpowiedź. W takim razie na pewno zamówię prenumeratę na Karneval, a jeśli starczy pieniędzy to i na Madokę. :3

  18. Grelinsky pisze:

    “Fatal error (Address -> postcode is empty)”
    Gdy próbuje się zalogować z pomocą FB

    • Waneko pisze:

      Problem już jest zgłoszony do twórcy modułu, mam nadzieje że zostanie wkrótce naprawiony.
      Konto tworzy się poprawnie, można spokojnie zalogować i używać konta po ponownym wejściu na stronę sklepu.

  19. Senira pisze:

    Ładnie przepraszam i zapytam jeszcze raz 😉 Na jakiej podstawie są wybieranie dodruki w Waneko?

    • Waneko pisze:

      @ Senira – chodzi o to, jakie serie trafiają na reedycje do Empików czy też o to, jak wybieramy tytuły do dodrukowania spośród tych, których nakład już się wyczerpał?

  20. Senira pisze:

    Chodzi mi o opcję nr 2.

    • Waneko pisze:

      @ Senira – no cóż, zastanawiamy się jaka będzie ewentualna sprzedaż, sprawdzamy jaki jest koszt dodruku (przy mniejszych ilościach koszt druku w przeliczeniu na jeden tomik potrafi być dosyć duży) i oceniamy czy dodrukowanie w ogóle się opłaca, poza tym czasami trzeba jeszcze przenieść mangę na nowy format (jest tak np. ze starszymi tytułami) co dodatkowo podnosi koszty i zajmuje duuużo czasu.

  21. Senira pisze:

    Aha, rozumiem. Po prostu widziałam na aukcjach Seimaden 1-10 i zastanawiałam czy nie zakupić, ale co bym zrobiła ze swoimi tomikami 1-7… Tak więc zdecydowałam poczekać, aż dodrukujecie resztę tomów, choćbym musiała czekac parę lat. Mam jedynie nadzieję, że nie będzie to 10 lat 😛 Dziękuję za rekację 🙂

    • Waneko pisze:

      @ Senira – Z Seimadenem jest taka sytuacja, że dodruku tomów 8-10 raczej nie należy się spodziewać, trzeba by je robić praktycznie od nowa (czyścić, wstawiać teksty, robić onomatopeje) co niestety powoduje, że dodruk zupełnie by się nie opłacał…

  22. Senira pisze:

    Sądzę, że dla czytelnika, który chce uzupełnić serię nie jest ważne robienie tomików od nowa (bo co takiego jest złego w starym wydaniu – nawet jeśli są pomniejsze błędy), tylko to żeby w ogóle były dostępne. Z drugiej strony mało logiczne jest to, że w sklepiku można tą mange kupić, skoro jest w pewnym sensie niedokończona. No cóż, ale jak uważacie, może kiedyś się doczekam albo wytrzasnę skądś indziej.

    • Waneko pisze:

      Z robieniem od nowa chodzi o to, ze starsze mangi robione były na przestarzałych obecnie programach i przeniesienie ich na nowsze oprogramowanie (bez czego nie ma nawet co myśleć o druku) jest równoznaczne z robieniem danej mangi od nowa, odpada jedynie kwestia tłumaczenia, chociaż przy dodrukach staramy się wyeliminować wszelkie błędy i literówki które występowały w pierwszych wydaniach.

  23. Senira pisze:

    Szkoda- nie wiedziałam, że tak to działa 🙁 A ponieważ zbrakło mi argumentów, to idę spać. Dobrej nocy!

  24. Okajima pisze:

    Nowa strona sklepu wygląda nieźle ale pojawił się bardzo poważny problem. Nie mogę zalogować się do swojego konta, które utworzyłem około rok temu i przy pomocy którego dokonałem kilku zakupów. Przy próbie logowania pojawia się “błąd autoryzacji”, a gdy chcę odzyskać hasło strona pokazuje komunikat “Brak zarejestrowanego użytkownika o podanym adresie email.” Byłbym wdzięczny za odpowiedź na mój problem.

    ymy@o2.pl

    Pozdrawiam!

  25. Spikehardy pisze:

    1. W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (pragon, lub na życzenie klienta faktura).

    PRAGON !!
    Tak tylko sie czepiam 😀

  26. fafikozoom pisze:

    Super sklepik, wieczorem sobie zamówię masywną przesyłkę, może zafunduję wam piwo™ albo chociaż dodam kilka groszy do jego kupienia 😀 Najbardziej cieszy mnie że w końcu dokończę Jeża i dzięki tej superpromocji zacznę i skończę Lockiego. Oh, takie pakiety to niesamowita sprawa, trzymam kciuki żeby było ich więcej 🙂

  27. WcaleNieWaneko pisze:

    Postanowiłem sobie przetestować czy można się pod was podszyć lol
    [edit: można, ale nie na długo 🙂 – prawdziwe Waneko]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.