Nowym tytułem na lipiec od Waneko jest…

W końcu nadeszła ta chwila. Długie oczekiwanie, podsycane rzucanymi przez nas na naszym forum podpowiedziami co do tego jakiego gatunku jest to tytuł i czy w ogóle warto na niego czekać i  odliczać dni do lipcowej premiery 1 tomu.

Zapewniamy Was, że jest na co czekać, bowiem nowym tytułem który ukaże się w Polsce nakładem naszego wydawnictwa jest…

logo

Tak jest, manga oparta na anime, którego nikomu chyba przedstawiać nie trzeba, już w lipcu tego roku zawita na półki sklepów w całej Polsce. Dla tych z Was, którzy jeszcze nie zetknęli się z tym tytułem przygotowaliśmy krótki opis fabuły:

Kto z Was nie chciałby zostać czarodziejką (magical girl)? Posiadać ogromną moc, walczyć ze złymi wiedźmami i stać na straży wszystkiego co dobre? Madoka Kaname nie miała takich marzeń aż do momentu, kiedy w jej życiu pojawił się Kyubey, który twierdził, że ona ma w sobie siłę, aby zostać najpotężniejszą czarodziejką na świecie. Jedyne co musi zrobić, to zawrzeć z nim kontrakt, na mocy którego zamieni ją w czarodziejkę i spełni jedno jej życzenie. Lecz czy życie czarodziejek jest naprawdę takie proste, jak przedstawia je Kyubey? I jaką cenę trzeba za nie zapłacić?

A teraz kilka dodatkowych informacji na temat tej mangi:

  • Pierwszy tom ukaże się w lipcu tego roku, tom 2 w wrześniu zaś tom 3 (ostatni) w listopadzie.
  • Manga będzie wydawana z obwolutą i w większym formacie (takim samym jak Battle Royale, Welcome to the NHK czy DOGS: Bullets and Carnage), zaś cena pozostanie taka jak zawsze: 19,99 zł za tom.
  • Prenumerata na wszystkie 3 tomy oraz przedpłata na pierwszy będą dostępne do kupienia po uruchomieniu nowego sklepiku (czyli około 14 lutego)
  • Na naszym forum utworzyliśmy już osobny wątek, na którym możecie pisać czego oczekujecie odnośnie polskiego wydania (np. jak chcielibyście aby tłumaczone na język polski były poszczególne terminy w mandze)

A już za jakiś czas spodziewajcie się ogłoszenia kolejnej nowości, która też na pewno wielu z Was ucieszy.

 

84 odpowiedzi na “Nowym tytułem na lipiec od Waneko jest…”

  1. Dahlia pisze:

    wspaniała wiadomość, potwierdziły się więc moje przypuszczenia, bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać lipca

  2. Aniki pisze:

    wiedziałem…

  3. Ban pisze:

    O kurcze, przeszła mi ta myśl przez głowę ale nie spodziewałam się! Mimo wszystko na pewno kupię!

  4. Isa pisze:

    Bomba. Madoka i to jeszcze w większym formacie 😀 Jak tu teraz do lipca wytrzymać. A czy macie zamiar wydawać 5 tomików miesięcznie czy ten lipiec to taki jednorazowy wybryk?

  5. Kitsune pisze:

    Yay, bardzo się cieszę 🙂 A pomyślicie nad spin-offem Madoki pt. Mahou Shoujo Madoka★Magica: The Different Story? 🙂

  6. safira21 pisze:

    Znów jestem zawiedziona 🙁 No, ale inni się cieszą, to dobrze!

  7. Amishi pisze:

    Moje marzenia legly w gruzach , mimo wszystko mialam cicha nadzieje na d-gray man’a … a tu kolejne shoujo.

  8. Łukasz.T pisze:

    OMG.. nie dla mnie;/ ja odpadam na pewno. Mam nadzieje ze następna nowość będzie lepsza.

  9. miaka pisze:

    To już będzie czwarta manga jaką kupuje regularnie u was. Mój portfel umiera XD

    Ja chce już lipiec 😀

  10. Hasacz. pisze:

    Madoka! <3 JEST! XD <3

  11. ja pisze:

    eh… szkoda, tytuł zdecydowanie nie dla mnie, ale czekam z niecierpliwością na inne nowości;)

  12. Ayame pisze:

    Cieszę się, że inni się cieszą, ale to chyba nie dla mnie… Z resztą zobaczymy w lipcu ;D Jejku… W sumie to przez myśl przeszło mi tylko jedno: „Shaman King”. No cóż, znowu pudło 🙁

  13. Isei pisze:

    Czyli dla partyzantki bez zaskoczenia 🙂 no i super manga bardzo dobra i większy format tez na plus. A skoro kolejna nowość trzeba wziąć znowu do zgadywania 😀

  14. emi pisze:

    oooo 🙂 pewnie kupię 😀

  15. Darya pisze:

    Jesteście straszni i okropni D: Nie lubię was! Znowu będę musiała przez was wydawać kasę .____. Żadnej litości dla studentów, prawda?

    • Waneko pisze:

      @ Darya – dla studentów? Nigdy.
      A co do stwierdzeń innych osób, to Madoka nie jest w najmniejszym stopniu shoujo, jak już coś to jest to seinen.

  16. Nazo pisze:

    O looooool *o* Matko boska kocham was! <3 Najpierw Pandora Hearts, a teraz Madoka 😀 Uwaaaah i tak zbankrutuję, a jakbyście wydali Tegami Bachi to już w ogóle xD
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  17. Niko pisze:

    To będzie trzecia manga, którą będę u was kupować x3
    Tylko trzy tomy, więc co mam stracić? ; D
    A wgl samo anime było świetne ^ ^

  18. mello24 pisze:

    Osobiście nie jestem zainteresowana tym tytułem, gdyż kupuję dwa inne od was. Cieszę się, że zaoszczędzę na nie pieniądze. 🙂

  19. Gracjanwol5 pisze:

    na pewno kupie 🙂

  20. TakemasaKujou pisze:

    Yay,nie mogę się doczekać!

  21. anka pisze:

    Buu..ale kicha ;/

  22. Mitsuki pisze:

    Mój biedny portfel 🙁 Zero litości! Ciekawe jaka będzie kolejna nowość. W tym roku widać ciężko będzie u mnie z pieniędzmi .__.

  23. EmeraldCupcake pisze:

    O M G
    Taak <3 Już nie mogę się doczekać lipca, ale tyle jeszcze czasu do tego … ;_; Dziękuję wam tak bardzo bardzo bardzo x3

  24. Yuriko pisze:

    Kiedy obejrzałam anime, czekałam cierpliwe na mangę. Kocham was waneko za to że ją wydajecie Q^Q

  25. Glany Mojżesza pisze:

    Yay <3. Na pewno kupię.

  26. Orzeh pisze:

    I kolejny po Dogs zawód :(((

  27. yu pisze:

    TAK! <3
    To pierwszy raz, kiedy zostaje wydana jedna z moich ulubionych serii 😀 Od razu jak będzie można zaprenumeruję całość *U*
    Jeśli wyjdzie jeszcze spin-off, to w ogóle będę Was wielbić na wieki XD

  28. Black_panda pisze:

    O nie, czemu akurat to? 🙁 Kimi ni todoke tak, ale to? No proszę…

  29. Rufus pisze:

    Kurna… zbankrutuje przez was…

  30. Berii pisze:

    a cóż to za czasomierz się u was pojawił? ^^ 🙂 czyżby odlicznie do nowego tytułu?

  31. Yukei pisze:

    @Nazo- chyba mamy podobny gust XD Bo kocham Pandorkę, na Madokę się cieszę i też bardzo chciałabym TG w Polsce *u* Waneko wydajcie Tegami Bachi~~~<33

  32. Taiyo. pisze:

    Na pewno kupię, gdyż jestem wielką fanką tegoż właśnie anime. <3 Ale mnie ucieszyliście! jejeje. :3

  33. Mii chan pisze:

    Kurcze a tak myślałam o Madoce i pomyślałam, że prędzej czy później ktoś ją w Polsce wyda. I tak coś mnie tknęło „wejdź ma stronę waneko” i co. Wielki szok ! Nie mogę się doczekać ^^

  34. Filuś pisze:

    Ha! A jednak 🙂 Miesiąc temu sprowadziłem z Amazona pozostałe dwa tomy. Teraz będę miał po angielsku i po polsku. Co mi tam to tylko 3 tomy 😛 Gdybyście wydali Negimę to mógłbym mieć już dylemat… kupować 38 tomów dwa razy… xD

  35. Filuś pisze:

    Ah zapomniał bym… Angielskie wydanie jest w standardowym formacie w twardej okładce. Polskie będzie w takim razie troszkę większe no i z obwolutą. Przynajmniej nie będzie identyczne 🙂

  36. Anita pisze:

    E hehehehe >;D ja tam się ciesze

  37. Akira24 pisze:

    Super! Kolejna seria, którą bardzo lubię. Nie mogę się doczekać 🙂

  38. Sumomo pisze:

    Może się skuszę na ten tytuł.
    Drogie Waneko, czy zdradzicie co oznacza ten zegar, który odlicza niecały tydzień? Może ujawnienie kolejnego tytułu? ^^

  39. Makoto16 pisze:

    Nie trudno się było domyślić, że to będzie właśnie madoka – no okej rozważałem też shingeki no kyoujin.

    Przy okazji zdradzcie co to za zegar ^^

  40. Nazo pisze:

    @Yukei- O jak fajnie 😀 Tak Tegami Bachi! 😀 <3

  41. Isa pisze:

    Strzelam, że owy zegar odlicza czas pozostały do uruchomienia nowego sklepiku. Może nawet nowej strony?

  42. Sumomo pisze:

    Po dłuższym zastanowieniu, bardziej wolałabym dwu tomowe wydanie Shinrei Tantei Yakumo/Psychic Detective Yakumo. Dłuższą serią też bym nie pogardziła xD. Ale mam dużo czasu na przemyślenie czy kupić Madokę, czy też nie. 🙂

  43. Itami pisze:

    Szalejecie z tymi nowościami 😀 Jeszcze nie przywykłam do myśli, że jest u nas Pandora i N.H.K., a tu już Dogs i Madoka. To będzie już piąta manga którą regularnie kupuję od Was. A teraz jeszcze ten tajemniczy zegar na stronie… Bardzo się cieszę z tej zapowiedzi 🙂

  44. little_lady pisze:

    Dobra wiadmość, aczkolwiek bardziej czekam na premierę Dogs. A propos, czy jest już ostateczna decyzja, co do ograniczeń wiekowych? 😀

  45. little_lady pisze:

    O mój Boże, żeby miały właśnie to ograniczenie! Idealnie pod mój rocznik, także byłabym zadowolona, jeśli taka decyzja pozostanie 🙂

  46. Mashiro pisze:

    Madoka! *O* Kolejna dobra manga, i kolejny wydatek ale będzie się opłacało. 😀 Nie dość, że wydajecie SA i Pandore to teraz w lipcu Madoka – same świetne mangi. *^* Miło by było gdyby Kamisama Hajimemashita była wydana. ;_;

  47. Kagome pisze:

    Nie moje klimaty, cieszę się że zaoszczędzę, bo bankrutuje przez Was już xD O właśnie, Kamisama Hajimemashita, szalałabym xD Chociaż jakbyście pomyśleli nad Beast Master, Strobe Edge czy Ao Haru Ride, to bym się nie pogniewała xD

  48. eureka pisze:

    Szalejecie moi drodzy… zero litości dla niepracujących licealistów ;__; ale grunt to 3 tomy, więc może rodzice nie wyrzucą mnie z domu za mangowe wydatki XD (a jeszcze Hatsukoi Limited i 3. tomu Pandora Hearts nie kupiłam ;.;)
    …Ahh, przyłączam się do marzeń na temat polskiego wydania Tegami Bachi… niech pszczółki będą z nami!

  49. yuki88 pisze:

    ehh…trochę się zawiodłam, ale i tak kupię, bo 3 tomów nie kupić to grzech : > szczególnie, że anime nie było takie złe

  50. Karolka pisze:

    Moim zdaniem lepiej byłoby gdyby wyszła druga seria „Saiyuki”.^^<3

  51. asia167 pisze:

    ojojoj nie mogę się doczekać (~^3^)~
    i zdecydowanie zgadzam sie z Kagome:Strobe Edge, Ao Haru Ride i Kamisama Hajimemashita to już bym rozbiła obóz pod empikiem w wyczekiwaniu tomów ^^

  52. Sakura pisze:

    Co prawda nie znam Madoki z bliska (nie oglądałam anime) ale chyba skuszę się skoro to tylko 3 tomy

  53. Normik pisze:

    Kupie na pewno ^^

  54. Neko-chan pisze:

    Oooo tak, Saiyuki!! Byłoby super, gdyby wyszła druga seria… Takie bishe, aż żal nie kupić. 😀

  55. Aoi pisze:

    Ja, dzień jak co dzień zaglądam po cichutku na stronę waszego wydawnictwa i ….. zatkało mnie xD dosłownie xDD
    ale w pozytywnym znaczeniu :). to wspaniała wiadomość, Madoka po polsku O.o *.* rozważam zakup prenumeraty całej serii ^.^.

  56. mello24 pisze:

    Czekam na info o tym kolejnym tytule. Może będzie to coś co mi się będzie podobać. 🙂

  57. fafikozoom pisze:

    Mam po angielsku i powiem że jest BARDZO SŁABA. Słowo w słowo to co w anime, a robienie mang na podstawie anime to grzech 🙁

  58. Sheryl pisze:

    Jeej Każdy tytuł ma coś w sobie.
    A może D.Grey-mana albo Fairy Tail,Shaman King?xD

  59. Senira pisze:

    Co do Shaman Kinga, to popieram 😉 A o Madoce nic nie wiem, więc najpierw poczytam, co tam się ciekawego dzieje i pewnie kupie, bo 3 tomy to niedużo, a opis nawet ciekawy, tylko trochę dziecinny 😀

  60. Ban pisze:

    Albo Ao no Exorcist :>

  61. Nazo pisze:

    @fafikozoom niby czemu uważasz, że robienie mangi na podstawie anime jest złe? Powiem szczerze, że Madoka mimo iż została zrobiona na podstawie anime jest o wiele lepsza zwłaszcza pod względem fabuły od innych mang i to bardzo…

  62. Yuriko pisze:

    Mam radochę z Madoki Q^Q Ale chciałabym jeszcze Ao no Exorcist 😀

  63. Nashigo-chan~ pisze:

    Ojej, Madoka? To dosyć popularny tytuł, trzeba coś się o tym dowiedzieć ^^ Czyżbym słyszała jakieś cichutkie głosiki z komentarzy, że ktos oprócz mnie też chciałby w Polsce Shaman King? Waneko – przecież 27 tomikow KanZenBan to nie tak znowu bardzo wiele 😉

  64. yukari;3 pisze:

    Hej, nowość! JPF rozważa Shaman Kinga! :3 Jest ankieta na fb – fani – głosujcie na ten tytuł!

  65. Pompon-nee pisze:

    Liczyłam na coś lepszego… D: No nic, przynajmniej zaoszczędzi się nieco pieniążków.

  66. AsukaA pisze:

    Przeczytalam wszystkie komy i naduwa mi sie kilka pytan Co to za zegar? Kamisama hajimemashita jest zajebiste wydacie a ja kupie! Madoka.. Kocham to ale czemu sie skonczylo tak smutno ;cc hmm na fb faltycznie jest ankieta i prawdopodobnie wygra FT hmm… Mozecie wydac Sao xD ale jA bym wolala kamisama hajimemashita :d Albo wydajcie MAGICO lub NISEKOI magico przeczytalam niedawno szukajac na centrum mangi podobnych tytulow do black bird xd a nisekoi to czytam od wydania 2 tomu a jest juz 5 po japonsku …. Co do studentow nie moge wam wspolczuc bo ja mam 13 lat i zawsze przygotowuje rodzicom liste zakupow xD

  67. Smash_Lady pisze:

    Szczerze> Nic ciekawego. Dobrze, że wydano Kagen no Tsuki… I Dogs będzie wydawane. Mam nadzieję, że w końcu uda się Nanę załatwić. Byłabym wniebowzięta. A gdyby tak np. D gray-men? Albo jakaś manga Clampa? Clover liczy sobie jedynie 4 tomy a jest naprawdę świetną pozycją. Mam nadzieję że następna pozycja będzie dla starszej publiczności 😉

  68. Dahlia pisze:

    @Smash_Lady – Madokę wiele portali klasyfikuje jako seinen – czyli dla „starszych”

  69. Tiki pisze:

    a wydacie też Mahou Shoujo Madoka★Magica: The Different Story?

    • Waneko pisze:

      @ Tiki – jeżeli sprzedaż Madoki będzie dostatecznie dobra, to na pewno zastanowimy się nad innymi mangami z uniwersum Madoki, nie tylko The Different Story.

  70. AsukaA pisze:

    Po pierwsze, jestem zszokowana gdy po intenecie teraz sie nudziłam i znalazłam ..
    Puella Magi KAZUMI Magica : The innocent Malice!
    Po pierwsze, szok bo o tym nie wiedziałam…
    Po drugie , czy jakby Madoka dobrze sie sprzedawała , sprawdziliscie by Puella Magi Kazumi Magica i wydali jakby była taka możliwość?!
    Nie jestem dobrze rozpoznana o co z tym chodzi .. ale chciałabym to mieć na półce skoro jest związane z madoka ^^

    • Waneko pisze:

      AsukaA @ Jeżeli Madoka będzie się dobrze sprzedawała to bardzo chętnie zastanowimy się nad wydaniem innych mang z tego uniwersum.

  71. AsukaA pisze:

    Mozecie wydac tez The different story i oriko magica (wiem duzo wymagam) xD

  72. kirara pisze:

    a ja bym się cieszyła z wydania „beast master” Motomi albo „Hana ni arashi”

  73. Lenalee pisze:

    Jestem ciekawa kiedy wyjawicie nowy tytul i co oznacza ten zegar w prawym gornym rogu ^^ . Moze jakies podpowiedzi ? 😀

  74. Sumomo pisze:

    @kirara Zgadzam się z tobą, też chciałabym „Beast Master” i „Hana ni Arashi”. Obie te mangi lubię, poprostu są świetne ^^.

    @Lenalee Też jestem ciekawa, co oznacza ten zegar. Poprostu trzeba wytrzymać do jutra xD. Dowiemy się o co z nim chodziło 🙂 .

  75. Lenalee pisze:

    Pewnie chodzi o sklepik bo nic nie wspominano o ogłaszaniu nowego tytułu po madoce , chociaz moze nas milo zaskocza i wyjawia ten kolejny tytul na lipiec 🙂 .

  76. Sumomo pisze:

    @ Lenalee Na stronie sklepiku jest napisane, że zmiany w nim mają nastąpić 14 lutego. Tak, że musi chodzić o coś innego z tym zegarem ^^ .

  77. Lenalee pisze:

    No to mam nadzieje na nowy tytul o.o

  78. Sumomo pisze:

    Też mam taką nadzieję 🙂 .

  79. Obsédé pisze:

    Different Story: choć niezaprzeczalnie jest to manga lepsza od mangowej adaptacji anime, to wciąż trochę przypomina odgrzewany kotlet (jeśli miało się do czynienia z Drama CD i widziało się co nieco z gry na PSP to niczym nie zaskoczy), aczkolwiek dla fanów bardzo smaczny. To już może lepiej byłoby wpierw wydać Oriko, który wprowadza przynajmniej kilka nowych postaci i tak jak Different Story stawia większy akcent na Mami i Kyoko. Rzecz jasna, należałoby ją też wzbogacić o dwa dodatkowe rozdziały Noisy Citrine.

    Ale wiecie, ja mam zajoba na punkcie wszystkiego co z Madoką związane więc kupię wszystko co wydacie w tym temacie.

  80. Korek45 pisze:

    Nie wierze… Kocham Madoke, ale nigdy nawet nie marzyłem, że będzie wydawana w Polsce… Szczerze to aż pisnąłem ze szczęścia, w co sam nie wierze xD

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.