Kochani,
niestety, okazało się, że wystąpiły problemy z logowaniem do sklepu, w związku z czym musieliśmy znów go wyłączyć.
Problem został już zgłoszony wykonawcy strony, mamy nadzieję, że zostanie rozwiązany jak najszybciej.
Bardzo Was przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Oooooj ;/ Ja nawet nie widziałam jak wygląda nowy sklepik ;-; No cóż… pozostaje czekać na jego naprawę 🙂
Dlaczego w ogóle wyłączyliście sklep na czas trwania prac? Przecież mógł być stary sklep, a dopiero po ogarnięciu sklepu przez firmę zewnętrzną zrobić 30 minutową przerwę i podmienić wszystkie pliki na serwerze…
To tak nie działa, nie wystarczy 30 minut. Trzeba przenieść wszystkie dane i firma zewnętrzna, niestety, coś zepsuła.
A właśnie miałem kupić książki… NO cóż będę usiał poczekać