Kochani!
W związku z panującą w Polsce sytuacją epidemiologiczną mamy dla Was kilka informacji:
1. Usuwamy możliwość zakupów stacjonarnych i odbiorów osobistych w sklepie Waneko do odwołania. Oczywiście złożone już zamówienia, nie zostaną anulowane, a odbiór będzie możliwy, gdy sytuacja się ustabilizuje (czyli zamówione produkty zostaną zarezerwowane).
2. Sklep internetowy funkcjonuje normalnie.
3. Osoby pakujące Wasze paczki są zabezpieczone tak bardzo jak to tylko możliwe – używają płynów dezynfekujących oraz rękawiczek i maseczek.
4. Z przykrością informujemy, że sprzedaż naszych mang w salonach sieci Empik będzie ograniczona wyłącznie do salonów umiejscowionych poza centrami handlowymi. W związku z decyzją sieci Empik dotyczącą przyjmowania towarów do salonów, jesteśmy zmuszeni opóźnić również dostawy premier do Empików (co oznacza, że niestety na empik.com również będą one niedostępne).
5. W związku z powyższym w drukarniach nie ma pełnych składów pracowniczych, co może zaowocować opóźnieniami naszych premier. Z góry bardzo za to przepraszamy.
6. Dostawy do sklepów (nie znajdujących się na terenie centrów handlowych) będą realizowane normalnie.
7. Pamiętajcie, aby w tym szczególnym okresie, nie wychodzić bez potrzeby z domów!
Jeśli sytuacja ulegnie zmianie na pewno Was o tym poinformujemy!
Szanowni Państwo, drogie Waneko, bardzo Wam dziękuję za te informacje :*
Wszystkim życzę dużo zdrowia!!!!!!!!!
Czy premiery mang do kwietnia opóźnia się
Na szczęście na razie lecimy zgodnie z planem 🙂 Jednak może się wydarzyć, że któraś z drukarni będzie miała opóźnienie, co spowoduje delikatne przesunięcia.
Dużo zdrowia! Bo jest najważniejsze… Pozdrawiam
Mam pytanie…
Jeśli zamówiłam paczke w której znajdują się mangi i jedna prenumerata (Opcja wysylki prenumeraty to wstrzymaj zamówienie) to kiedy powinna mi przyjść paczka?
To zależy jakie były produkty w zamówieniu. Proszę napisać w tej sprawie na zamowienie@sklepwaneko.pl Koledzy z działu zamówień sprawdzą i udzielą kompetentnej odpowiedzi 🙂