Kochani,
z przykrością musimy poinformować, że w związku z wciąż nasilająca się sytuacją epidemiologiczną i chęcią ochrony naszych pracowników, jesteśmy zmuszeni do pracy zmianowej, a w związku z tym do zamknięcia sprzedaży detalicznej, na razie na okres dwóch tygodni. Wszystkie zamówienia (w tym zamówienia na przedpłaty), które zostały złożone w sklepiku do dnia dzisiejszego zostaną normalnie zrealizowane. Jednocześnie chcemy zapewnić, że przez cały ten czas stosujemy wszystkie możliwe środki ochrony osobistej.
W przypadku dalszych zakupów, gorąco zachęcamy do składania zamówień u naszych licznych partnerów. Link do rozpiski znajdziecie tutaj: https://waneko.pl/gdzie-kupic/.
Jak tylko sytuacja epidemiczna ulegnie poprawie, wrócimy do normalnego trybu pracy. Tymczasem trzymajcie się cieplutko i bądźcie zdrowi!
WAŻNA INFORMACJA O SKLEPIE WANEKO
29 marca 2021
Czyli na razie nie warto zamawiać u Was przedpłat np. na kwiecień, tylko zamawiać za pośrednictwem innych sklepów
Nie można u nas na razie nic zamawiać 🙂 Sklep jest wyłączony.
Wy też trzymajcie się tam cieplutko!
Trzymam kciuki, by sytuacja się polepszyła.
*virtual hug* Trzymajcie się cieplutko i dbajcie o zdrowie 😘🤗🤗🤗🌸🌸🌸🌸🌸
Czy mangi wychodzące w tym miesiącu będą trafiać do sklepów?
Tak
Mam pytanie. Czy jak zamówiłam mangi ok. tydzieńprzed zamknięciem to ich wysyłka jest wstrzymana?
Nie. Tak jak napisaliśmy w newsie – zamówienia już złożone (w tym przedpłaty) zostaną zrealizowane 🙂
Czy jak wcześniej zamówiłam przedpłatę to trafi ona do mnie?
Tak 🙂 Dokładnie tak jak poinformowaliśmy 🙂
Czy zakupione wczesniej prenumeraty dotrą? Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do jako takiej normy…
Życzę duuuuuuużo zdrówka mojemu Ulubionemu Wydawnictwu ;*
“Wszystkie zamówienia (w tym zamówienia na przedpłaty), które zostały złożone w sklepiku do dnia dzisiejszego zostaną normalnie zrealizowane…” czyli powinno byc ok