Obwoluta Pandora Hearts # 7

pandora7Obwoluta Pandora Hearts # 7, premiera tego tomu jest zaplanowana na przełom września i października. W naszym sklepie internetowym można zamawiać przedpłaty na ten i kolejne trzy tomy tej serii: LINK

33 odpowiedzi na “Obwoluta Pandora Hearts # 7”

  1. Laviliet pisze:

    Cudna! *_*

  2. Higuri pisze:

    Jedna z moich ulubionych :}
    Pytanie:Kiedy można spodziewać się Karnival 2?

  3. kuniii pisze:

    Taaaaak!
    A kiedy beda uzupelnione zapowiedzi na nastepny rok? :3

  4. Isa pisze:

    Czy mogłabym się dowiedzieć, czy Cześć Michael #1 zawiera same zamknięte historie?

  5. Psiak200 pisze:

    Piękna obwoluta! *.* nic dodac nic ująć *.* wchodze sobie zwyczajnie na facebooka by napisać do kogoś o czymś patrzę, sześć powiadomień. No to sprawdzam a tu patrzę obwoluta mojej kochanej Pandorci od waneko! *.*
    NIEEE! JA NIE WYTRZYMAM MIESIĄCA! ;-; czemu mi to zrobiliście?! ;c
    Oby w moim empiku jej nie wykupili przede mna ;-; mam do niego 30 km ;-; a przedpłaty ni idzie zamówić bo rodzice na sto procent sie ni zgodzą ale jak nie będą chcieli mi pojechać kupić to sama wskocze na rower! Abo do autobusu sie wbiję! Dla Pandory wszystko!
    *Nie zapominajmy o tym, że niecierpliwie czekam na 2 tom Puelli i Karnevala i 1 Ao, zaraz zaraz na wrzesień.. 80 złoty około?! ;-; wycieśniecie wszystkie moje pieniądze >.< ja nawet tylu nie mam! mam 60 na obecną chwilę ;-; ojej to będę musiała rodzicó ubłagać <.<* Łeeee ;c czemu mi to robicie, nie jestem studentką ani nic, mam 14 lat *no prawie xd* i skad mam wziąśc pieniądze, przepraszam za spam, Nie mogę sie nacieszyć obwolutą, którą razem z tomikiem ujrzę za miesiąc na mojej półce *MAM NADZIEJĘ ;-; inaczej wszystkich wtrącę do otchłani! Buahahaha*!!!
    No…. To poczekam jeszcze… jak wytrzymam ;-; Serdeczne pozdrowienia dla Waneko <3 Moejgo ulubionego wydawnictwa <3

    • Luna pisze:

      Współczuję ci dalekiego Empika, u mnie spacerkiem 20-30 min i jestem :< Dodatkowo nikt Pandory nie wykupi, 6 tomów jest u nas jeszcze mnóstwo. Nie mogę się doczekać 8 Tomu, ma śliczną okładkę *-* Ja mam 80 zł, a we Wrześniu w Ciul premier, na dodatek zamówiłam książkę za ok. 40 zł :< Nawet jak mi na wszystko nie wystarczy, to Pandorcia ma priorytet <3

      • Shinonome pisze:

        Ja również ci współczuję dalekiego Empika. Ja mam ok. 20-25 minut autobusem, a 10 minut autem. Co do okładki to jest śliczna. Jednak zanim przeczytam 7 tom to najpierw muszę przeczytać 6 xD Od miesiąca stoi na półeczce i czeka na swoją kolej.

      • Psiak200 pisze:

        Dziękuje, no niestety ;/ mieszkam na wsi szkołę mam 5 km w miasteczku ale tam nawet matrasa nie znajdziesz *a jak jest matras to nawet jak od niego nie dostaniesz pandory co miesiac mozesz zamówic i przyjdzie na pewno* . Mi sie wszystkie okładki podobają i za każdym tomem nie mogę sie doczekać *.* a najbardziej za 7, ogólnie za tą sytuacje z 20 odcinka 😀 a obwoluta z 7 jest boska *.* Luno, widziałam już kilak twoich wypowiedzi, zazdroszczę ci, że masz tak blisko empik, musisz mieszkać w dużym mieście 🙂 moi rodzice jeżdżą po giełdach i handlują wiec są w dużych miastach i mogli by zajechać ale znając ich to… w niedziele jak jeżdżą to maja centrum handlowe z otwartym empikiem po drodze! Jak wyjdzie Puella *wtorek ;-;* powinna już być na niedzielę, ale czy ktos jej nie wykupi ;-; jak ja kupywałam Puelle 5 dni po premierze na wakacjach to było jeszcze z 10 tomów a potem 1 dzień po premierze karnevala w tym samym tygodniu zostałą juz tylko jedna sztuka puelli ;-; , a i luna tak ma na imie moja psinka ^^ to znaczy księżyc z japońskiego, dałysmy jej tak na imię z sisotrami jak ja jeszcze nie interesowałam sie japonia. Ale ona to taka agresywna że szok grrr ;/
        8 tom też będzie cudny *.* ehhh *.* Może dla stałych klientó jakaś promocja? 😀

  6. Mikio pisze:

    Kiedy rozstrzygnięcie konkursu “Manga na wakacjach”? Chodzi o ten ze zdjęciem. Prace można składać do końca sierpnia?

  7. queeto pisze:

    Uwielbiam okładki pandory! 😀
    mam pytanie: następne nowości będą z jakiego gatunku?

    • Waneko pisze:

      Jeszcze za wcześnie, żeby mówić ale po ostatniej shoujo-ofensywie raczej trochę czasu minie zanim ogłosimy kolejny tego typu tytuł.

  8. Nazo pisze:

    Uwaaah! Pandorcia <3 Jak ja mam dobrze, że teraz będę miała 5 min drogi do centrum handlowego, gdzie jest empik i obok matras. Będę mogła sobie na spokojnie sprawdzać kiedy będzie tomik w październiku :3

    Ja to zawsze mam szczeście. Wbijam do empika – nie ma 6 tomu Pandory, wbijam obok to Matrasa – świeci mi się na półce jeden egzemplarz 6 tomu hehe, praktycznie zawsze tak mam. Tak jakby ta jedna sztuka na mnie zawsze czekała xDD

  9. kunii pisze:

    A kiedy dodacie loga tych nowości typu Ścieżki, Łyżeczka i BM?

    • Waneko pisze:

      Kiedy będą gotowe, logo do Ścieżek jest już prawie zrobione ( i nawet w takiej niedokończonej formie prezentuje się zacnie), za Beast Mastera i Silver Spoona niedługo się bierzemy więc wszystkie trzy za jakiś czas będą już gotowe, ciężko powiedzieć jednak kiedy dokładnie.

  10. nevinowa pisze:

    Najpiękniejsza z okładek <3

  11. Psiak200 pisze:

    Nie wiem czy tylko ja zauważyłam ale w tytule posta zamiast Pandora Hearts pisze Pandora Hearst O.o

  12. Łukasz.T pisze:

    Hmm taka sobie ta obwoluta jak dla mnie..

  13. apple pie pisze:

    Jedno pytanie – za kilka miesięcy będzie premiera tomu 8 Pandora Hearts(potem 9 i pozostałe ale to już mniej ważne)… w związku z tym mam pytanie: czy zamierzacie wydać również tom o numerze 8,5? Wiem, że na pewno wielu fanów chciało by go mieć, nie należy on jednak do głównej serii – jest dodatkiem – więc pewnie nie ma co na niego liczyć 🙁 jednak gdybyście mogli go wydać byłabym baaaardzo wdzięczna;)

    • Waneko pisze:

      Na pewno nie zostanie on wydany pomiędzy tomami 8/9, ciężko też powiedzieć czy w ogóle nim się zainteresujemy. Zainteresowanie Pandorą jest spore, ale nie wydaje nam się aby takie dodatki znalazły wystarczającą ilość nabywców aby się zwrócić. To coś w stylu 13 tomu Death Note – manga sprzedawała się b. dobrze ale JPF nadal nie zdecydował się na wydanie tego 13, dodatkowego, tomu

      • apple pie pisze:

        szkoda.. chociaż myślę, że nabywców byłoby naprawdę sporo… dzięki za szybką odpowiedź, pozdrawiam:) (pomyślcie jeszcze!)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.